Lue keskustelun säännöt.
Miksi lapseni sanoo min takii? Kun tarkoittaa minkä takia! Ikää
24.07.2007 |
on jo 3 ja puoli vuotta ja puhe muuten aivan normaalia ja sujuvaa, tuo vain ihmetyttää kun aina sanoo noin
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla