Lue keskustelun säännöt.
ÄH! Mistä saisin illaksi lastenvahdin?
16.01.2007 |
Ku tekis mieli mennä jumppaan, mutta ei ole ketään kuka katsois lapsia..
hö..kai mun on vaan sit pakko tyytyä tähän läskikerrokseen itsessäni :' (
Kommentit (4)
ei auta sitten muu kuin laittaa kotona musiikki soimaan ja jumppaamaan lasten kanssa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vituttaa niin perkeleesti. Ikinä en pääse mihinkään jumppaa tai salille tai ylipäätään mihinkään :(
ap
Sulla on siis joskus äiti ja sisko apuna, se on jo paljon. Ei kai kukaan voi olettaa että jos kello 16 saa inspiksen niin apu rientää paikalle...?!
t. 2 ja 4, jolla on hoitoavut paljon heikemmässä jamassa
Harvalla kai on ketään joka tulisi näin nopealla varoituksella...