Orpo antoi kaverilleen 35 miljoonaa valtion rahaa, eikä ketään kiinnosta
Mutta Marinin aamupalasta jaksetaan vieläkin jauhaa. Tämä on oiva osoitus, ettei oikeistoa edes kiinnosta moraali.
Kommentit (55)
Miten se elätin elämää heiluttelee?
Vierailija kirjoitti:
Miten se elätin elämää heiluttelee?
T: kokoomuksen puoluetoimisto
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Ihmiset sekoittavat miltsit ja miljarditkin. Elon Muskin henkilökohtaista omaisuutta osaavat ymmärtää oikeasti ani harvat.
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Yhden ihmisen toimeentulotuen puolituksella vuodeksi valtio säästää jopa jokusen tonnin. Ei ole varaa maksaa niitä... Mutta Orpon kavereille 35mil on helyjä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Siitä voidaan keskustella vasta sitten, kun jokaiselle hakijalla riittää tässä maassa töitä. Tuolla 35 miljoonallakin olisi saanut aika monta työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Katsokaa työttömiä! Ulkomaalaisia! Äkkiä nyt joku aamupalakohu edellisestä hallituksesta!
T. Kokoomus
Minun X-fiidissä oli useita kysymyksiä, kyseenalaistuksia ja veetuiluakin aiheesta. Montaakin tahoa tuntuu kiinnostavan. Se on eri asia, että missä mitäkin julkaistaan.
Tämä on yksi suomen heikkouksista. Voi toimia niin moraalittomasti kuin kehtaa, eikä siitä seuraa mitään. Asia unohtuu pian.
Miten niin ei kiinnosta. Itse et edes viitsinyt kertoa, mistä on kysymys.
Marinin aamupalat ja iltajuhlat olivat rikkaan ihmisen haistakaapaskaköyhät-touhua. Sitä ei kenenkään toisen touhut selitä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Tuolta se maailma näyttää 16- vuotiaan silmin katsottuna. Odotas nyt vielä. Kyllä sullekin voi tulla elämässä kylmää kyytiä.
entäpä EU Ursula Von Der Leyenin satojen miljardien korruptiot joista Suomen päämediat eivät koskaan kerro... siellä ovat kaikkien suomalaistenkin rahat
Yksi puhelinsoitto Jan Vapaavuorelle ja asian pitäisi olla selvä meille kaikille. Vapaavuori ainakin titetää vastuuhenkilöt tikitilleen. Vai onko hän kadottannut äkisti puhekykynsä?
Maan tapa ja lampaille kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Idiootti. Kelan menoerät ovat julkista tietoa, lue sinäkin niin viisastut: https://www.kela.fi/tietotarjotin/1358743-kela-maksoi-etuuksia-175-milj…
Kaveria - hyvää veljeä - ei jätetä kokoomuksessa!
Toi 35 miljoonaa vastikkeetonta rahaa kaverille, on ihan linjassa sen yhteisöveron alennuksen, ja työttömän suojaosan poiston kanssa. Silloin kun päätöksiä ei ohjaa järki, vaan reagointi.
Minusta päinvastoin tuntuu siltä, että tämä aihe kiinnostaa mediaa ja kansaakin. Päättäjien nimiä kaipaillaan kovasti siellä sun täällä.
Siis mikä tää juttu on? Tästä pitää repiä otsikot, jos on totta!!!
Surullista kyllä miten vähän keskustelua Orpon suhmuroinnit saavat aikaan.