Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt ottaa vähän pannuun

Vierailija
23.09.2006 |

kävin citymarketissa ja sen jälkeen citymarketin veikkaus pisteessä hain arpani voittoni ja ostin siitä samalla kotona huomasin et herranjestas myyjähän antoi minulle vaan 2euroo takas vaikka ois pitäny antaa 6euroo takas,no mitä siitä enään kääntymään takasin kun huomasin vasta kotona ja kauppa meni just kii kun tajusin koko jutun kun rupesin ihmetteleen kotona



ja myyjä ei antanut mitään kuittia niistä arpa voitoista tai siis eihän niistä yleensä saa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän