Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskeleekö teidän miehet kuullenne?

Vierailija
31.05.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä muhevampi leija, sitä leveämpi hymy...

Vierailija
2/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä muhevampi leija, sitä leveämpi hymy...

Eikö olekkin NIIIIN raivostuttavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää etten kestä piereskelyä, röyhtäilyä, räkimistä, haukottelua päin toista suu ammollaan. Mutta vahinkoja sattuu eikä niistä maailma kaadu.

Vierailija
4/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ei pysty itse "vastaamaan" vähintään tuplaten ;-)

t: 2

Vierailija
5/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisia ja äärettömän pahanhajuisia leijoja päästelee, tiedän sen kun sivusilmällä näen miten nostaa kankkuaan esim. sohvalla istuessaan. Koiraparan syyksi ne hajuhaitat aina laittaa, just joo..

Vierailija
6/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä myös ja lapset. Mutta me kaikki teemme sitä vaan kotona, ei muiden ihmisten kuulen missään muualla kuin kotona.

Pitäähän sitä ihmisen pieraista jos pierettää! mulla ainakin käy niin jos juoksen vessaan niin se ei enää tuu ja jää mahaan pyörimään, joka on hetken päästä pirun kipeä, kuin ilmapallo :)

Vierailija
7/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen puupan jälkeen, että "MINÄ PIERAISIN!"

Myös kaupassa, hoidossam kylässä...

Vierailija
8/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piereskeleekin. Aamulla päästä oikein korviahuumaavan ja monesti useamman sekunnin mittaisen pierun monta kertaakin. Sitten seksiä kinutessa kanssa piereskelee ja ihmettelee kun mua ei sytytä, myös vieraiden läsnäollessa, kaupassano ylipäätään kaikkialla.

Vierailija
9/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin minäkin

Vierailija
10/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oikea Pierusten perhe :)

Vierailija
11/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on opetettu jo lapsena, ettei tuollainen ole sopivaa käytöstä.

Vierailija
12/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassakin kuulemma pahinta oli tupakavereiden piereskely.

Vierailija
13/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliossa tai liikunnassa parantamisen varaa jos ihan kamalasti pierettää, kysyy ystävällisesti

4

Vierailija
14/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on opetettu, että kaasutellaan vessassa mieluiten, tai jossain muualla yksin, mutta toisaalta ei ole kamalaa jos joskus pieru livahtaa. Mulla piereskely väheni lähes olemattomiin kun siirryin hiilaritietoiseen ruokavalioon.

Mut yks nolo juttu tapahtui kerran, siis tosi nolo...rakasteltiin ja just hurjimman orgasmihuipun hetkellä multa pääsi pieru! Voi ei että hävetti. Mutta mitäs mies; nauroi ihan hyväntahtoisesti siis ja sanoi että no tuosta tietää, ettet teeskentele orkkua! Sen jälkeen jokusen kerran tuntui ettei uskalla antaa mennä täysillä, ettei tuo toistuisi...vaikka sit jo itekkin nauroin koko jutulle.

Vierailija
15/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain vahingossa, ja sellaisia on sattunut usean yhteisen vuoden aikana muutama. Enkä todellakaan vois kuvitella elämää miehen kanssa joka yrittäis kaasuttaa mua hengiltä: alkeellisimmat käytöstavat pitää olla hallussa. Eikä tosiaankaan kauheen seksikästä ole jos ei vaivaudu ottamaan toista tuon vertaa huomioon. Tiedän mistä puhun, sillä lapsuudenkodissani tuollainen piereskely oli "tavallista". Häpesin sitä niin paljon.

Vierailija
16/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidättelee, niin sit illalla nukahtamisen jälkeen pieree unissaan, ja makuuhuone alkaa haisemaan ihan kaamelle. Joskus oon sitten jo ihan raivoissani ajanut sen muualle nukkumaankin, mikä tietysti on suututtanut miehen. Mun kun pitäisi tietenkin kyetä nukkumaan ihan millaisessa lantalassa vaan...

Vierailija
17/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kenellä ei sitä tee, varmaan olette niitä "meillä kakitaan vain ruusunlehtiä" ihmisiä!

Vierailija
18/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suuttuu kun itse pieraisen ja haisee. Herralla pitäisi kai olla yksinoikeus.

Vierailija
19/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei pinnistellen, vaan lähinnä vahingossa. Puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan