Miksi "toinen nainen" on aina se hirviö?
Olen joutunut melkoiseen tilanteeseen nyt, kun salasuhteeni on paljastunut tämän miehen vaimolle. Vaimo syyttää minua perheensä rikkomisesta ja ystävätkin oudoksuvat käytöstäni.
Minä olen sinkku, tämä mies ei. Miksi minä olen syyllinen? Ketään en oo pakottanut mihinkään enkä väkisin pannu. Mutta asetelma on silti se, että miestä "säälitään" ja minut nähdään pahana. Tosiasiallisesti minä nyt vain rakastuin tähän mieheen, mutta silti rohkaisin häntä siihen, että hän jatkaa lapsien vuoksi vaimonsa kanssa, koska uskoin sen olevan lasten kannalta parasta.
Onko se aina ollut näin? Eli sitä toista naista syytetään, vaikka eihän hän ole ollut parisuhteen osapuolena ja luvannut olla uskollinen.. Varattu, alttarillakin rakkauttaan vannonut mies on taas raasu, joka joutui tämmöisen noidan pauloihin.. En ymmärrä! :/
Mieheni petti minua, mutta ei halunnut erota. Puhalsimme pelin poikki ja päätimme ottaa aikaa ja keskustella rauhassa, missä suhteemme on menossa.
Mutta tämä toinen nainen ei antanutkaan periksi ja meille rauhaa selvittää asioita. Hän ei toki miestäni syyttänyt vaan minusta tulikin se syyllinen. Sain häirikkösoittoja ja uhkailusoittoja. Hän levitti juoruja, että mieheni jättäisi minut, mutta olen uhkaillut itsarilla ja en päästä miestäni. Minä olen vittumainen ja sika ja syy siihen, miksi mieheni petti minua.
Lopulta kävi niin, että näin tätä naista erään ravintolaillan päätteksi. Olin tyttökavereideni kanssa menossa taksiasemalle, tämä nainen tuli kirkuen päälle ja repi korvakoruni niin, että korvani repesi. Huusi ja kiroili kavereilleen, että minä en päästä miestä hänen tykö ja olen niin ruma, ettei mieheni viitsi nussia minua ja haluaisi minusta eroon.
Ero meillä tuli sitten miehen kanssa, mutta ei tosiaan tämän naisen takia. Keskusteltuamme aikamme, totesimme, että meillä ei oikeastaan ole rakkautta ja koska olimme lapsettomia, on parempi, että eroamme. Jäimme hyviksi kavereiksi ja nyt kun olemme uusissa avioliitoissa kumpikin, olemme puheväleissä ja joskus ollaan soiteltukin.
Niin ja ex-mieheni ei alkanut seurustella tämän toisen naisen kanssa. Sekin kuulemma oli tämän naisen levittämien juorujen mukaan jotenkin minun syytä.