Auttakaa, miten pariudutaan? D:
Olen sairaan ihastunut yhteen ihanaan mieheen, mutta en tiiä yhtään, mitä nyt kuuluu tehdä.
Ollaan ns. harrastusporukassa, jossa olen tavannut hänet kunnolla vain kerran ja pari kertaa ohimennen. Viestiryhmässä hän laittaa mulle sydänreaktioita :3
En koe yhtään sopivana laittaa mitään yksityisviestiä hänelle ja oon ihan kädetön lähestymisessä. Pelkään että nolaan itseni ja hänet.
Mitä mä teen? :( Turha laittaa mitään pane sitä -vastauksia.
Kommentit (25)
Noin on, miehen tehtävä on lähestyä, mutta sitä ennen flirttailla. Naisen tehtäviin kuuluu antaa rohkaisua flirttiin. Mutta kaunis nuori hoikka nainen voi helposti herätellä miestä flirttailemaan, erityisesti pukeutuminen on tehokas keino, siis tiukka läpikuultava paita päälle ilman tisulilivejä sekä minihame ylle ilman sukkkiksia/sukia, eli ihan paljaat tatuoimattomat koipireidet heilumaan miehen näköpiirissä, ja kuuma antautuvainen katse silmissä. Harva mies flirttailee tai lähestyy mitään haalarinaista, violettitukkaista, tai yleensä ketään joka ei ole olemukseltaan feminiininen.
Kuka hlvetti käyttää sanaa "pariutuminen"?
Älä lähesty. Mies on prinsessa jos ei lähesty sinua ja prinsessamiehen deittailu ei ole wörttiä.
Vaikka on vähän ihastunut ei tarkoita, että pitäisi heti "pariutua" tai, että se olisi hyvä idea
Jos olisit mies voisit polvistua ja kosia häntä, mutta naisena et valitettavasti voi tehdä mitään muuta kuin pyrkiä herättämään hänen huomion.
Kysy häneltä onko hän sinkku ja jos on niin kysy haluaisiko lähteä oluelle?
Ehdota naimisiin menoa tekstarilla? Näen, että teillä on tulevaisuutta.
No et todellakaan ahdistele sitä millään yksityisviesteillä!
Ei muutakuin meet jutuille ja imaset sykkivää jonka jälkeen annat toosaa ja kakkosta.
Pyydä se mieskaverisi homosaunaan ja jos homma synkkaa niin pariutumista voi kokeiila darkroomissa
Vierailija kirjoitti:
Ei muutakuin meet jutuille ja imaset sykkivää jonka jälkeen annat toosaa ja kakkosta.
Incelli löysi keskusteluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuse muuntajaan tipiville.
Kuvaile tätä saalistasi tarkemmin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuse muuntajaan tipiville.
Osui ja upposi?
Älä tyttö hyvä kuuntele kanssasisariesi ohjeita, että jäät vain odottelemaan miehen lähestymistä, ei todellakaan. Keräät rohkeutesi ja pyydät miestä treffeille, mieluiten kasvotusten, ei tekstarilla tai somen kautta.
No ei kannatakaan lähestyä, se on miehen tehtävä. Jos olet tarpeeksi hyvännäköinen ja kiinnostava miehen mielestä, hän lähestyy sinua.
Miten voit edes ihastua "sairaasti" johonkuhun, jota et ole nähnyt kuin pari kertaa? Ihan omaan mielikuvaasi sinä olet kiintynyt. Mies voi sitä paitsi olla jo varattu.
Oletko sellainen, joka ihastuu aina kaikkiin miehiin, jotka ovat normaalin ystävällisiä sinulle?