Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nightwishin laulaja saamassa taas potkut....

Vierailija
19.05.2009 |

Haastattelussa Holopainen oli tuonut esiin, että ennen seuraavaa levyä tiettyjen bändin jäsenten pitää vakavasti miettiä mitä haluavat oikeasti tehdä. Ja että kun Annette palkkasi oman managerin, iski melkoinen deja-vu -fiilis ... eli taitaa olla kohta taas kirjeen paikka tai muu yt-tilanne bändissä..

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Kurkela ja Holopainen tosiaan kimpassa? Sinänsä mäkin toivon bändille jotain reilua "maalais"muijaa, jolle ei pissi nousisi niin helposti päähän.

Vierailija
62/64 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kovasti pitänyt Anetten äänestä ja varsinkin lavapersoonasta. Vallottava, lämmin! Tietenkään en pysty tietämään, millainen ihminen hän on "siviilissä", mutta ainakin Made in Hong Kongin kiertuedokumentin perusteella välit muihin bändin jäseniin näyttäisivät olevan kunnossa - vrt. End of an Eran dokumentti. Tosi iso harmi, jos hän on lähtemässä bändistä!

Toinen asia on Tuomas Holopainen. Voin helposti uskoa, että hän ei ole maailman helpoin ihminen, mutta tosiasia on, että tuomas Holopainen ON Nihgtwish!

Sitten vielä: Moinen kommentti (pitää miettiä, mitä tahtoo tms. ) tuo ainakin minun mieleeni yhtyeen muiden jäsenten muut projektit, joita esim. Marcolla on ainakin kolme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Johanna Kurkela ja Holopainen yhdessä??"

.

Vierailija
64/64 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisko olla tekemättä ihan näin pikaisia johtopäätöksiä kun ei tiedä mistä on kyse... Opetellaan sitä medialukutaitoa ihan ensin, kiitos. Ja ainoa luotettava lähde yhtään mihinkään bändiä koskevaan löytyy osoitteesta www.nightwish.com

Ugh, olen puhunut.