Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi plääh... ollaan juhlia järjestämässä, eikä vaimot päästä miehiään tulemaan!

Vierailija
19.05.2009 |

Eli tilanne on siis se, että järjestämme lapsettomia (so. alkoholipitoisia) juhlia, joihin miehen kaveriporukan enemmistö ei pääse tulemaan, koska heillä on pieniä lapsia. Meidän lapset on jo vähän isompia, ja haluttiin monen vuoden jälkeen taas järjestää juhlat ihan aikuisten kesken. Nyt näyttää siltä, ettei monikaan miehen ystävistä tule edes yksinään, koska eivät saa lapsenvahtia tai perheessä on pieni vauva jota ei voi viedä hoitoon.

Mä en suoraan sanottuna tajua. Kyllä me ollaan käyty miehen kanssa erikseenkin juhlissa, ja toisaalta mun ystäväni tulevat vaikka ilman puolisoitaan. Kuitenkin ihan normaalit kotibileet tiedossa, ei luvassa mitään säädytöntä ja kauheaa remuamista. Harmittaa miehen puolesta. :(

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin te olette. Kyllä meillä ainakaan mies ei halunnut jättää minua yksin yhdenkään vauvan kanssa. Olisi kyllä saanut mennä ihan niin paljon kuin olisi halunnut, mutta ei itse vain halunnut.

Ja edelleen ihmettelen tätä, ettei pariskunnan toinen osapuoli voisi tulla, vaikkei toinen pääsisikään. Kyllä minustakin tuntui vauvavuoden loppupuolella, että talosta on hyvä päästä välillä ulos ilman lasta, eikö miehillä muka tule sama olo? ;) Näissä tapauksissa ei nimittäin ole kyse mistään vastasyntyneistä, vaan nuorimmillaan nelikuisesta vauvasta. Luulisi äidin pärjäävän sen ikäisen kanssa yhden illan yksin?

että sun ei tarvi olla lapsen kanssa "yksin?" Ihan käsittämätöntä tekstiä naiselta, joka ilmeisesti kuitenkin on jo täysi-ikäinen ja äiti...huoh, näitä takiaisia..

Vierailija
82/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ihmeessä ap harmittelee kun ei näe miehen kavereita eikä siis harmittele sitä, ettei näe näitä pariskuntia.

Toisekseen ap tuolla mainitsee, että hän pystyy nyt järjestämään juhlat kun omat lapset ovat jo isompia, mutta samalla ihmettelee, mikseivät vielä pikkulapsivaihetta elävät innostu juhlimaan. Haloo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan kieltänyt miestäni menemästä kaveriensa juhliin, ja kas kun kerran kuulin puhelinkeskustelun: - En mä nyt kun toi hallitus ei antanut lupaa.

Mies "tunnusti" että yksinkertaisesti väsytti eikä huvittanut mennä. Käytti mua tekosyynä. Mikähän pirttihirmun maine mulla oikein on?

Vierailija
84/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pikkujouluristeilyillä on ollut - en siis ole kauhuakkana kieltänyt, MUTTA olen its eollut järjestämässä juhlia (luokkakokouksia) ja täytyy sanoa, että siellä ihmiset käyttäytyy siten kuin en itse toivoisi kenenkään käyttäytyvän ja siski minulla voisi olla joku perspektiivi kieltää myös omaa miestä osallistumasta esim. risteilyille. Toisaalta, toinen ei osaa käyttäytyä missään ja toinen osaa - ja siitä kai se on lähdettävä, miten kenenkin juhlimisiin suhtautuu - puolison jne.

Vierailija
85/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tilanne on siis se, että järjestämme lapsettomia (so. alkoholipitoisia) juhlia, joihin miehen kaveriporukan enemmistö ei pääse tulemaan, koska heillä on pieniä lapsia. Meidän lapset on jo vähän isompia, ja haluttiin monen vuoden jälkeen taas järjestää juhlat ihan aikuisten kesken. Nyt näyttää siltä, ettei monikaan miehen ystävistä tule edes yksinään, koska eivät saa lapsenvahtia tai perheessä on pieni vauva jota ei voi viedä hoitoon.

Mä en suoraan sanottuna tajua. Kyllä me ollaan käyty miehen kanssa erikseenkin juhlissa, ja toisaalta mun ystäväni tulevat vaikka ilman puolisoitaan. Kuitenkin ihan normaalit kotibileet tiedossa, ei luvassa mitään säädytöntä ja kauheaa remuamista. Harmittaa miehen puolesta. :(

Minua ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnostaisi juhlat, joiden päätarkoitus on viinan juominen. Silloin viinan kulutus on liiallista, jos lapset eivät voi olla mukana.

Junttimeininkiä.

koko aikaa jaloissa. Ja toiset meistä osaavat olla ilman niitä lapsia, toiset näemmä eivät..

toisilta se onnistuu myös vaikka koko perheen voimin.

Lastenkin on hyvä oppia olemaan saunailloissa, juhlatunnelmassa, ajanvietossa.

Oletkohan niitä vanhempia, jotka vievät lapset syömään vain mäkkärille ja ketjuravintoihin joissa on puuhanurkka?

Vierailija
86/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun meillä on isot lapset ja haluaisimme ja pystyisimme juhlimaan, miksi muut eivät halua, koska heillä on vauvoja ja lapset pieniä.

Ihme meininkiä.

Vierailija
87/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnostaisi juhlat, joiden päätarkoitus on viinan juominen. Silloin viinan kulutus on liiallista, jos lapset eivät voi olla mukana.

Junttimeininkiä.

koko aikaa jaloissa. Ja toiset meistä osaavat olla ilman niitä lapsia, toiset näemmä eivät..

toisilta se onnistuu myös vaikka koko perheen voimin.

Lastenkin on hyvä oppia olemaan saunailloissa, juhlatunnelmassa, ajanvietossa.

Oletkohan niitä vanhempia, jotka vievät lapset syömään vain mäkkärille ja ketjuravintoihin joissa on puuhanurkka?

Meillä on koko perheen juhlia, lastenjuhlia ja aikuisten juhlia ja hyvä niin.

Vierailija
88/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ihmiset tule, niin juhlat ei silloin paljon kiinnosta. Mikä kaivan lapsenhoitajan vaikka kiven alta jos joku juttu kiinnostaa ja mies menee itsekseen jos hän haluaa.

Vierailija
89/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pyytelevät juhliin jne. Meillä mies ei halua jättää mua yksin alsten kanssa, enkä mä miestä. Joten yhdessä mielellään mentäisiin. Lapsenvahti ongelma vaan on suuri, joten lähes kaikki juhlat jää käymättä.

Monella kun juhlat ovat sitten ryyppyjuhlia, eli lapset pitäisi todellakin hommata hoitoon, vaikkemme itse juuri juokkaan. Harmittaa, ettei kaverit osaa enää järjestää illanistujaisia ilman alkoholia. Meitä kun taas ei kiinosta katsella kännissä öykkäviä tuttuja.

Lisäksi harmittaa se, ettei toedlla ihmiset ymmärrä ettemme esim. me halua mennä erikseen juhliin. Niin harvoin kun pääsemme, haluamme mennä pariskuntana. Tästä saa kuulla tarpeeski usein. Mä olenkin sanonu, että sellainen ystävä joka ei tätä asiaa ymmärrä ei ole edes ystävä!

Vierailija
90/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun meillä on isot lapset ja haluaisimme ja pystyisimme juhlimaan, miksi muut eivät halua, koska heillä on vauvoja ja lapset pieniä.

Ihme meininkiä.

Vierailija
91/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meininkiä.

Juu. Mietipäs tätä ap.

Vierailija
92/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta ainakin selviää miksi monilla ei ole sitä tukiverkkoa ja ovat muutenkin yksinäisiä. Ystäviä ei haluta eikä voida nähdä milloinkaan, ei kotona ei ravintolassa.

Vierailija
93/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta ainakin selviää miksi monilla ei ole sitä tukiverkkoa ja ovat muutenkin yksinäisiä. Ystäviä ei haluta eikä voida nähdä milloinkaan, ei kotona ei ravintolassa.

Vierailija
94/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsemme jopa yhdessä aikuisten bileisiin. Silloin syödään hyvin, nautitaan siitä, että saadaan jutustella ihan rauhassa, juodaan (jotkut saattavat juoda enemmänkin, mutta pääasiassa sellaista rauhallista viinin/oluen tissuttelua), saunotaan jne. Tällaisia juhlia on yleensä noin 1-2 kertaa vuodessa, ja voi että niiden jälkeen taas jaksaa paremmin, kun on saanut kunnolla jutella ystävien kanssa!

Miksi ette halua nähdä kavereitanne??? En ymmärrä...

Vierailija
95/95 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että jotkut miehet ei halua lähteä poikabileisiin olutkorien kanssa siinä vaiheessa kun talossa on esim. 4 kuinen vauva.

pääsemme jopa yhdessä aikuisten bileisiin. Silloin syödään hyvin, nautitaan siitä, että saadaan jutustella ihan rauhassa, juodaan (jotkut saattavat juoda enemmänkin, mutta pääasiassa sellaista rauhallista viinin/oluen tissuttelua), saunotaan jne. Tällaisia juhlia on yleensä noin 1-2 kertaa vuodessa, ja voi että niiden jälkeen taas jaksaa paremmin, kun on saanut kunnolla jutella ystävien kanssa!

Miksi ette halua nähdä kavereitanne??? En ymmärrä...