Yhteistyökumppanin kyyditseminen
Mieheni asiakkaan asemassa eräälle yritykselle jonka naistyöntekijän kanssa aina asioi. Nyt olisi tarve tämän naisen käydä mieheni asiakkaan luona kuten heidän palveluihin kuuluu. Pystyisi hoitamaan asiakaskäynnin yksinkin, mutta tällä kertaa oli naureskellen ilmoittanut, että tulee, mutta vain jos mies hakee hänet. Hän ei halua ajaa kaupungin keskustassa. Ovat siis eri suunnista tulossa ja miestä ei edes tarvitsisi asiakkaan luona tässä asiassa. Mielestäni tälläinen epäammattimaista ja asiatonta käytöstä ottaen huomioon, että tämä nainen kuitenkin tarjoaa palveluja tässäkin kaupungissa mihin on nyt menossa.
Mitä mieltä?
Kommentit (7)
Vaikutat mustasukkaiselta. On tosi raskasta, jos elämäsi koostuu miehesi työmenojen kyttäämisestä. Nainen voi hyvin olla kiinnostunut miehestäsi, mutta miehesi asia on miten asian ratkaisee. Ei sinun. Hänen elämänsä on varmasti hyvin raskasta, jos puutut hänen töihinsä noin.
Työelämässä on naisia, jotka voivat olla miehestäsi kiinnostuneita. Omalla miehellänikin on tällaisia ollut ja yksi pyyteli kyytiä yölläki koulutustilaisuuteen, flirttailevin sanakääntein. Jos miehesi ei kykene tällaisia tilanteita handlaamaan itse, niin näkisin, että sinun asemassasi ottaisin eron. Ei pidä joutua elämään suhteessa, missä mieheen ei voi luottaa.
Tarvitset palstaa siihen, että mies itse hoitaisi työasiansa? Taidat itse olla työtön tai työkyvytön.
Pääasia on että ei tule raiskatuksi
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mustasukkaiselta. On tosi raskasta, jos elämäsi koostuu miehesi työmenojen kyttäämisestä. Nainen voi hyvin olla kiinnostunut miehestäsi, mutta miehesi asia on miten asian ratkaisee. Ei sinun. Hänen elämänsä on varmasti hyvin raskasta, jos puutut hänen töihinsä noin.
Työelämässä on naisia, jotka voivat olla miehestäsi kiinnostuneita. Omalla miehellänikin on tällaisia ollut ja yksi pyyteli kyytiä yölläki koulutustilaisuuteen, flirttailevin sanakääntein. Jos miehesi ei kykene tällaisia tilanteita handlaamaan itse, niin näkisin, että sinun asemassasi ottaisin eron. Ei pidä joutua elämään suhteessa, missä mieheen ei voi luottaa.
Ei ole syytä olla mustasukkainen enkä olekaan. Se taas miten keskustelemme työ ja vapaa-ajan asioitamme mieheni kanssa on minun ja mieheni asia, ei muiden. Meillä on tapana puhua päivästämme muuten vaan ja kerromme aina jos joskus joku käyttäytyy arveluttavasti. Tykkäämme olla avoimia ja mahdolliset toisten lähestymisyritykset ei jää salaisuudeksi. Meillä on ihan samat yhdessä sovitut säännöt molemmilla. Itsellä paljon miehiä asiakkaana ja kerron aina miehelle jos joku pyytää syömään tm.
Siinä olet oikeassa, että se on miehen tehtävä ratkaista tilanne, mutta kyllä se on myös meidän yhteinen asia koska meillä on tietyt rajat joilla kunnioitamme toisiamme.
Aina missä vaan voi tulla ihmisiä jotka osoittaa kiinnostusta minua tai miestäni kohtaan. Meillä on sellainen tapa, että heille ei anneta mitään positiivista kaikua eikä sellaisten kanssa ei olla enää jatkossa tekemisissä. Tämäkin kyseinen nainen on jatkossa mahdollista korvata valitsemalla eri yritys joista löytyykin helposti paljon vaihtoehtoja.
Tietysti mies pystyy kyyditsemisenkin hoitamaan ja senkin jos nainen yrittäisi suoraan ehdotella, mutta kyse on enemmänkin siitä, että pitäisikö naiselle antaa haluamansa huomio tässä asiassa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset palstaa siihen, että mies itse hoitaisi työasiansa? Taidat itse olla työtön tai työkyvytön.
En ole ollut työttömänä päivääkään koko elämäni aikana.
Keskustelupalstojen idea on keskustella asioista ja jakaa mielipiteitä. Aika huono keskustelupalsta jos kukaan ei puhu mistään. Hyvä asia on myös se, että jokainen voi valita mihin keskusteluun osallistuu.
On se vähän outoa jos heidän palveluunsa kuuluu kotikäynnit, mutta tarvitsee kyyditä sinne.