käyttekö kotipizzassa?
onko laatu teidän mielestä hintaan nähden hyvä? itse en ole kotipizzasta ostanut varmaan yli 10 vuoteen, taisivat joskus nostella hintoja ja vähentää laatua joten siihen päättyi asiakkuus, mutta onko tilanne tänä päivänä muuttunut paremmaksi? kertokaa pizzan ystävät kokemuksia
Kommentit (39)
En käy, mutta tilaan kotiinkuljetuksena, koska Foodora lopetti, ja vain kotipizza kuljettaa. Kuljetus on melko edullinen, eikä pizzan hintakaan oikeastaan eroa nykyhinnoista. Lounasaikaan saa juoman kaupan päälle ja pisteitä keräämällä saa ehkä noin joka kymmenennen pitsan ilmaiseksi.
Kysymys on makuasioista. BBQ Pollo oli taivaallisen hyvää.
Toinen taivaallisen hyvä on Classic pizzan Hangover.
Siljalla Pepperoni pizza chilihunajalla pääsi melkein samalle tasolle.
Taso laski Orclan myötä niin paljon että en käytä enää. Paikallisilta karvak äsiltä saa parempaa.
Hyvää pitsaa. Tulee syötyä säännöllisesti.
Hinnat nousseet ja pizzan koko pienentynyt. On kuin joku lasten pizza nykyään. Maku ja laatu ollut kyllä aina ihan ok.
Suhteessa se on nykyään paljon halvempi etnisiin pizzerioihin verrattuna kuin aikoinaan. Käyn usein.
Vierailija kirjoitti:
Taso laski Orclan myötä niin paljon että en käytä enää. Paikallisilta karvak äsiltä saa parempaa.
Se on Orkla. Ei ole sen jälkeen muuttunut mihinkään.
Nykyään melkeinpä kohtuuhintainen. Hinnat nousseet vähemmän kuin muualla. Pizzat on hyviä.
laadusta puheen ollen, tomaatti pizzan täytteenä tarkoittaa 1 kpl kirsikkatomaatti halkaisu keskelle.
Jos vertaa karvakäsipizzerioihin, niin mielestäni Kotipizzassa on ihan hyvä hinta-laatusuhde. Kalliimpaa toki, mutta ei mitenkään valtava hintaero muihin. Joskus on niitä ilmaisen kuljetuksen kampanjoita ja kun sellaista hyödyntää lounasaikaan, saa vielä limun kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat nousseet ja pizzan koko pienentynyt. On kuin joku lasten pizza nykyään. Maku ja laatu ollut kyllä aina ihan ok.
kotona tekee itse paljon edullisemmin ja saa parempaa itse tehtynä, miksi muuten kotipizzan maku muistuttaa pakaste pizzaa?
Vierailija kirjoitti:
laadusta puheen ollen, tomaatti pizzan täytteenä tarkoittaa 1 kpl kirsikkatomaatti halkaisu keskelle.
Valeuutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kotona tekee itse paljon edullisemmin ja saa parempaa itse tehtynä, miksi muuten kotipizzan maku muistuttaa pakaste pizzaa?
Maku ei muistuta pakastepizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ruokia voi tehdä halvemmalla kotonamä. Tuolla logiikalla ravintoloita ei tarvita mihinkään.
Joskus, jos haluan sitä kotipizzaa. Eihän se mitään laatupizzaa ole kuitenkaan, vaan ihan perusmättöä. Sitten jos haluaa panostaa niin tekee itse tai menee johonkin oikeaan pizzeriaan.
Kumpikaan ei ole väärin. Joskus haluaa itsetehtyjä hyviä lihapullia, mutta joskus valmislihapullat ja ketsuppi on se, mikä tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku ei muistuta pakastepizzaa.
Ja ne pizzat selkeästi tehdään siinä sun silmien alla, eikä kaiveta pakastimesta....
Ei olla käyty sen jälkeen kun pannupizzojen valmistus lopetettiin
Tulee kyllä käytettyä Kotipizzaa tosi paljon. Peruspizzat ovat yhtä vähätäytteisiä kuin karvakäsienkin, mutta kotzonet ovat nam. Ja kotipizzassa käytetään varmasti turvallisia ja tuoreita juttuja eikä lattialle pudonneita. Ainakin meidän kotikunnan kotipizzassa on suomalaisia työntekijöitä ja hyvä niin. Karvakäsiltä en osta mitään.
En käy. Enkä enää missään muussakaan pizzeriassa, hinnat nousivat niin paljon.
on niin kallis, että en ole käynyt 30 vuoteen.