Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 HELMIVAUVA

11.05.2009 |

Alotinpa sit meille helmikuun vauvaa yrittäville...

Tikutin tänään ovista ja ei ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva eli luulis et ovis tulis tässä kuussa kuitenkin.

Plussa tuulia kaikille!!!

anna_liisa yk 5 kp11/26-27

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt yhteensä 4 testiä ja kaikista tullut haamut, 2 ekaa oli sellaisia kasettitestejä ja 2 vikaa apteekin oma-testejä.

Pitäis varmaan ottaa terveyskeskukseen yhteyttä että sais virtsasta katsottua. Onko kellään tietoa kuin nopeasti tuloksen saa? Tulevana vkl olis reissuun lähtö että tietäis jättääkö sidukat juomatta vaiko eikö...

Vierailija
82/160 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo näyttää siltä, että tulos olis positiivinen. Ne neuvolankin testit on alkuun niitä samoja kai? Virtsasta. Lopullisen varmuuden voi kai katsoa verestä? Toki se hormonin määrä koko ajan lisääntyy ja voi kohta ollakin kunnon plussa :) Yleensähän ei tule haamuakaan ellei virtsassa ole sitä tiettyä raskauteen viittaavaa hormonia. Eli jos haamu on tullut heti, niin se lienee aika varma juttu? Meikäläise kohdalla kun tuo haamu tosiaan tuli vasta seuraavana aamuna, niin ei voi niinkään olla varma mistään. Ja nyt kun on mennyt pari päivää, niin kohta näyttää ns. kuivuneen ja tosiaan nyt enemmän pelkältä viivan kohdalta. Mutta sillon väittäsin, et oli eri... Hullua tosiaan :D Mutta siis maltan vähän ja malta sinäkin, Vierailija :)

Tuollaanen75 kp25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tässä muu auta kun malttaa odottaa =)

Olen menossa perjantaina verikokeisiin ni pitäisköhän kysyä jos samalla katsoisivat raskaustestin verestä jos sen voi siitä katsoa.

Mulla ei vaan ole mitää oireita että olisin raskaana joten se saa epäilemään, eipä niitä tietty kaikille kai tulekaan tai tulee myöhemmin?!

t. Malttamaton ;)

Vierailija
84/160 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, suostuvatko testin tekemään samalla. Ja siis en ny tmuista varmaksi näitä kuvioita... Ja mä kyllä aika vahvasti uskoisin plussaan, että jättäisin sen siiderin vähemmälle. Toisaalta itelläkin pienet pirskeet keskiviikkona enkä haluaisi olla ottamatta vähän jotakin ihan vaan siksi, etten elättelisi turhia toiveita. Mutta siis. Ihan alussahan se ei vaikuta/mene vauvaan. Kuukautisten alkamisesta 6 vko, eli rv 6 asti kun useimmat ei ehkä vielä tiedä raskaudestaan... Äh. Oonpas hiljaa, ettei kukaan ota mun juttuja ihan faktana kun en tarkasti tiedä enkä muista. Ylipäätään olisin ennemmin liian varovainen kuin ottasin riskiä. Mutta juu. Ja siis mullakaan ei ekasta ollut mitään oireita tai en huomannut mitään ennen kuin rv7-8. Ja sillon lako oksettaa sit senkin eestä. Mutta tsemppiä sinnekin! Ja onnea ;)

Tuollaanen75 kp25

Vierailija
85/160 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA tulla tänne pikku tauon jälkeen ja huomata miten monta onnellista plussaajaa täällä onkaan! ONNEA ONNEA ONNEA!

Tauko tuli kun tämä nyt temppuilee oikein kunnolla tämä uusi keskustelualue... olen yrittänyt monesti tulla tänne mutta tunnus ja salasana eivät muka täsmää, vaikka uutta salasanaakin olen pyytänyt ja sen saanut niin ei, koskaan ei päästä minua sisään. Vain sitä kautta että yhä uudelleen klikkaan rekisteröitymisen vahvistus -linkkiä pääsen tänne! Siltä varalta että näytän kuitenkin Vierailijalta niin Vaisnav tässä taas hei.

Panin tuulemaan, nyt on hormonikierukka heitätetty lekurilla roskapyttyyn. Se kävi aivan kivuttomasti. Ja nyt on hirmuiset megakuukautiset kolmatta päivää. Tein ennen kierukan poistoa kaiken varalta vielä raskaustestin, joka näytti negaa, mutta tämä kirkkaanpunainen miltei suihkuava vuoto panee vähän miettimään... Nyt olen muistavinani että lääkärikin kierukan poistettuaan kyseli vähän kummia ja tuntui että hän jätti jotakin sanomatta. Lohduttaudun kaiken varalta sillä että niille jotka tulevat raskaaksi hormonikierukasta huolimatta suositellaan pikaista kierukan poistoa vaikka siihen liittyykin keskenmenoriski, koska kierukka ja vauva samassa masussa vasta riski onkin!

Hyvät fiilikset kuitenkin: ihanaa saada elää ilman ylimääräisiä hormoneita kun kyllä niitä meillä naisilla ihan omasta takaakin on! Ihanaa että on mies joka ei pelästy jos vauva tulisikin ja jolle ei ole ongelma hillitä itseään sen verran että voidaan siirtyä varmat päivät -ehkäisyyn :-D Sain jo sen varmoja päiviä mittaavan Persona-tietokoneenikin kotiin, ja eräs vauvaa kovasti yrittävä kaveri kommentoi että hänen pitää hommata samanlainen vauvan yrittämistä helpottamaan.

Vierailija
86/160 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennykseksi vielä, jotenkin lasken automaattisesti haamuilijat plussanneiksi koska omien kaksosten kohdalla testi näytti haamuplussaa ja sitäkin vasta jotain viikon päästä siitä kun se ensin antoi "luotettavan" negatuloksen :D

Vierailija
87/160 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin selvän plussan lauantaina, kp 37/30. En jaksa tästä nyt kuitenkaan iloita, koska jo torstaina tuli hiukan verta ja tänään taas jo enemmän :-( eli keskenmeno taitaa olla. Aiemmissa raskauksissa ei mitään tiputtelua ole ollut ja tässä kyseessä jo enemmän kuin tiputtelu. Viikonlopulla jo ehdin hiukan iloita kun verta ei torstain jälkeen ollut tullut ja selvät raskausoireetkin oli: rintojen arkuus, väsymys, jano, palelu eli tutut oireet aiemmilta kerroilta. Tämä kerta on kuitenkin ollut jotenkin erilainen, mahaa on juilinut eri tavalla kuin aiemmin alkuraskaudessa, mutta hetkeksi onnistuin senkin unohtamaan ja iloitsemaan. Nyt ei auta kuin odotella mitä tuleman pitää.

emali -allapäin-

Vierailija
88/160 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä jo useamman kuukauden seurannut kuumeilijoiden keskusteluja ja nyt sitten vihdoin viimein päätin ottaa osaa :) ja helmivauva ois toiveissa. Meillä jo ennestään yksi tyttö 07/05 ja nyt on toista kuumeillaan, yk8 jo menossa. 09/09 huomasin yllättäen olevani raskaana, kierrukasta huolimatta, ja kun asiasta ehdittiin kunnolla innostua todettiin raskaus kohdunulkoiseksi, joka hetimmiten leikattiin rv7. Siitä lähtien yritetty, mutta tuloksetta. Mutta toivossa on hyvä elää, vai miten se nyt meni :)

Onnittelut puolestani jo plussanneille ja pahoittelut emalille, kurja juttu...

Terkuin Tirlittan yk8 kp 17/28-30

Vierailija
89/160 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut emailille mikäli ei vuoto lopu ja tosiaan on pelkäämäsi km. Voimia sinne teille!

Ja tervetuloa Tirlittan! Kiva saada lisää väkeä. Harmi silti, ettei kakkonen anna kuulua itsestään. Odottavan aika on pitkä :/

Mä täällä vietän piinaviikkoa ja kehittelen oireita. Kävin jo katsomassa, olisko tuolla toisessa apteekissa niitä kahden testin pakkauksia... Onneks onnistuin olemaan ostamatta kun vasta loppuviikolla saisi testailla. Meni se täti siellä sitten sanomaan, ettei sen periaatteessa pitäisi haamuakaan näyttää ja 10 min sääntö on siksi, jos vaikka reagoi kuitenkin johonkin muihin aineisiin. Mutta mihin se nyt olisi tuossa pöydällä reaginut muuhun kuin ilmaan... No. Tää on tätä.

Tuollaanen75 kp26

Vierailija
90/160 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä vähän varovaisesti kuumeilen :) Yritys alkaa virallisesti vasta 2kk kuluttua,mutta tuli tuossa hommailtua muutamaan kertaan oviksen aikoihin ;) Nyt ollut todella outoja oireita; kahvista tulee huono olo ja tänään illalla meinasin oksentaa. Viime raskaudessakin mulla oli iltaisin pahoinvointia..toisesta rinnasta tuli eilen nestettä (?),jota ei kyllä ole aikaisemmin tullut. Voiko se olla raskauden merkki? Menkkoja ei kuulu, mahaan ja selkään kyllä juilii. Lämmöt on koholla, 37.3 mittasin äsken..jännäillään:)

Toinen_ kp 29/28-30

Vierailija
91/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni kaikille helmivauvatoiveesta luopumaan joutuneille. Samalla onnittelut plussanneille.

Tuollaanen75: Tuo käyttämäsi testi on minulle outo, eli en sitten osaa mitään sanoa mahdollisesta haamusta... toivotaan, että se oli haamu ja muuttuu plussaksi piakkoin!

Toinen_:Maidon eritys rinnoista on yksi varsin luotettava raskausoire. Paljon oireita voi kuvitella, mutta tuota ei.

Itselläni tosin maitoa valuu litratolkulla, kun vielä liki täysimetän, että täällä ei voi mistään päätellä mitään. Lämmöt näyttävät olevan hieman koholla, mutta mutta... meillä on melkein koko mu perhe ollut jo kesäflunssassa eli kai se minullakin on vain sitä.

Vierailija
92/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmiset on nyt herännyt kirjoittelemaan.

Mulla olisi ylihuomenna sitten testipäivä ! Jännittää ja koska olen sellainen haahuilija ja kuumeilija niin pitäisi vaan jaksaa sinne torstaihin ! Silloin siis peukut pystyyn.

Heidi yk2 kp25/27-28

Vierailija
93/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elellään jänniä aikoija, kp 30/28-30.

Edelleen rinnasta tulee nestettä puristettaessa. Alavatsaa vihloi aamulla niin,että olin varma menkkojen alkavan. Eivätpä ole onneksi ainakaan vielä tulleet. Varmaan huomenna teen testiä jos ei vuotoa kuulu..pelottaa vaan jos sieltä pamahtaa nega :(

Toinen_ kp 30/28-30

Vierailija
94/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lämmöt edelleen koholla, 37.2 oli nyt aamulla :)

Jokohan sitä uskaltais testata :o Taidan lähteä kaupungille ja ostaa testit, tein sen sitten tänään tai huomenna :)

Toinen_

Vierailija
95/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emali: Sama homma täällä.. Ensin oli plussa ja parin päivän päästä alkoi vuoto. Kävin eilen vielä ultrassa, koska vuotoa tuli niiiin vähän, että halusin varmistaa kohdun olevan varmasti kokonaan tyhjentynyt.

Eipä tässä muuta kuin maaliskuisiin ja sitä edemmäs viestittelemään. :)

-nana

Vierailija
96/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekisteröityä tänne niin saa vakionimimerkin =)

Ei ole menkkoja kuulunut, viime torstaina ois pitänyt alkaa, viime viikolla tein muutaman haamutestin, nyt päätin malttaa mieleni ja tehä uudelleen vasta loppuviikosta.

Vierailija
97/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku hormoonihäiriö kun rinnoistakin vuotaa maitoa..:/ Ei auta kun uutta yritystä aloittaa ja odotella jos se täti nyt sieltä tulisi..

Toinen_ kp 30/28-30

Vierailija
98/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin katsomaan testiä vielä roskiksesta (joo-o :D) ja siinä oli viiva :o Taidan nyt kuitenkin luottaa enemmän aikaisempaan tulokseen ja olla negan kannalla..onko yleistä,että noihin jälkeenpäin tulee viiva?

Vierailija
99/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan on monella jännät paikat! Ja siis samaa kyselen, että onko kokemusta noista jälkiviivoista...

Onnea plussanneille tässä välissä ja siis voihan se nega olla väärä tuloskin. Ei nuo aina niin luotettavia ole. Ainoastaan plussa ei voi olla väärä tulos ihan helpolla :)

Mä alan olla ihan varma taas raskaudesta... Kun nyt on alavatsa samalla oudolla tavalla kipeä kun oli aiemmallakin kerralla. Vaan yhtä lailla voi olla mielikuvituksen tuotetta kaikki. Eli vähän vielä meinaan malttaa ennen kun teen testin. Mulla on joskus muinoin ollut melko pitkä kierto eli nyt jos vielä jokusen päivän odottelis...

Tuollaanen75 kp27

Vierailija
100/160 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä edelleenkin huono olo jne..

Selkeä plussa tuli testiin noin 11-12min kuluttua pissaan kastamisesta kun ohjeessa sanotaan,ettei 10min päästä tulos ole luotettava :D Aika mahtavaa. Ei auta kun testailla uudestaan,kyllä siellä mahassa taitaa joku olla kun tätiä ei näy ..

Toinen_ kp 30/28-30