2010 HELMIVAUVA
Alotinpa sit meille helmikuun vauvaa yrittäville...
Tikutin tänään ovista ja ei ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva eli luulis et ovis tulis tässä kuussa kuitenkin.
Plussa tuulia kaikille!!!
anna_liisa yk 5 kp11/26-27
Kommentit (160)
Uskaltaisinkohan minäkin taustoilta siirtyä ihan kirjoittelemaan tänne.. :) Tämä viikko on ollut aivan piinaavaa odottelua, ja jatkuu edelleen. Tädin olisi pitänyt tulla n. viime sunnuntaina, eikä vieläkään kuulu mitään! Kipuja on kyllä ollut ja muutenkin mahassa jyllännyt. Raskaustestejä olen tehnyt ihan liiallisuuksiin asti, vain olemattoman haaleita viiruja olen joinain päivinä niissä nähnyt, en uskalla edes haamuiksi laskea. Nyt siis kp 32/n.25 ja jännät ajat jatkuu. Toivoa antaa muutama ystäväni, joilla on raskaudet näkyneet testeissä todella myöhään, esim viikolla 8. Nettilaskurin mukaan laskettu aikani olisi 3.2 ja olisin nyt ilmeisesti viikoilla 4+3.. on tämä jännää, mutta en oikein uskalla iloita vielä. Niin se piti sanoa, että kiertoni on aina ollut lähes päivälleen tasainen, olen sitten syönyt pillereitä tai en. Huhtikuun alussa lopetin pillerit, olisi kyllä aivan ihanaa jos näin nopeasti olisi onnistanut.
Mitä muut olette mieltä, onko tässä toivoa? :)
Plussatuulia tytöt! +++++
-nana yk2 kp32/n.25
Mullakin taitaa olla täti tulossa, suoraan siis jälkivuodon perään :O tai toivotaan, että se on se niin pääsen minäkin vihdoin yrittää kunnolla km jälkeen =))
fantasy
Joo....eli mulla ois pitänyt eilen alkaa menkat ja testasin eilen tosi haalean plussan ja ajattelin nyt odotella viel alkuviikkoon ja testata sit uudestaan. Uskallan sit tuuletella jos viiva vahvistuu=)
Sen verran katselin jo että la ois 3.2.2010. Mut jos viel hetken jaksaisin pysyä pöksyissä kun on tuo keskenmenokin viel takaraivossa muistissa. Katellaaan ja palaillaaaaaan=)
Nana: Toivotaan ++++++
Ja kaikille myös ++++tuulia
Iivokki
Iivokki: Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä viirujen vahvistumiseen! :)
Minulla tosiaan muutamana päivänä testissä näkynyt niiiiiin haalea viiru, että ei tässä osaa iloita vielä, pakko vaan mennä päivä kerrallaan ja toivoa että joku päivä värit vahvistuu.
-nana yk2 kp32/n.25
Odottavan aika on pitkä...minun pitäis odotella vielä ensi keskiviikkoon asti, että voi testailla.
Oireita on hieman ollut ilmassa, saattavat kyllä olla myös mielikuvituksen tuotetta.
Pitäkäähän peukkuja minullekin :)
monella, kylläpä jänskättää itseäkin teidän puolesta!! Peukkuja pidetään mahdollisimman monen plussatestin puolesta :D
Noniin täällä taas alkoi aamu testailun parissa, minä se en malta odotella. :) Tänään testasin testillä, jossa T ja C viirut tulevat samaan ikkunaan. Aivan minimini haamun? olen taas näkevinäni, mutta ensimmäistä kertaa testiin tuli T puolelle vaakatasoon vaaleanpunainen viiru. Tiedän, ettei vaakaan tulevia viivoja saisi kai yrittää tulkita, mutta silti olen iloinen, ainenkin testissä on väriä! Ehkä tämä tästä, odotuksen odotus täällä siis jatkuu.. :)
Mahassa alkoi jylläämään taas illalla ja yöllä, voi kun tästä epätietoisuudesta jo pääsisi!
Nyt kunnon plussat kehiin kaikille! +++++
APUA TOINENKI VIIVA NÄKYY SELVÄSTI, VAHVISTUI TÄSSÄ KIRJOITTELUN AIKANA!!!(ja ihmeellinen vaakaviiru katosi) Voiko tää olla totta! +++++
-plussanana yk2 kp33/n25
nana: Huippu juttu nana ++++++
Omaa napaa: testasin perjantaina haamun ja siinä oli väriä, mutta en malttanut odottaa ja testasin taas tänä aamuna ja tuli nega, eli en oiskaan raskaana?
Menkat on pari päivää myöhässä...ja en voi muuta kun odotella ja odotella ja katellaan tuleeko. Taitaa tulla kesken tämäkin on sellaset fiilikset.
Mut onneks tiistaina norjaan reissuun ni ajatukset vaihtuu=)
Aurinkoon ja kaikille toivotaan plussia:)
Iivokki yk8 30/32
Täällä olen taas purkanut ehkäisymuurini ja ihan kurillani ajattelen, että jos nyt vaikka olisi jotain mahiksia saada jotain tapahtumaan.... Jos olisi niin ihme tapahtunut, että olisi ovulaatiokin jo tapahtunut, niin l.a. olisi sama kuin kakkosella, joka tosin halusi syntyä jo joulukuussa helmikuun lopun sijaan...
Hauskaa tämä kun ei ole siitä kierrosta hajuakaan, niin jokainen kerta on mahdollisuus oikein TJOT-meininkiä.
Plussatuulia kaikille.
nana vielä varmistellut???
Mä en sitten ikinä tehnytkään sitä varmistustestiä, kun aikalailla tasaiseen tahtiin tuntuu jotain möyrintää ja muljahtelua mahan pohjassa :) + janottaa ja nälättää ja vessassa saa rampata jatkuvasti.. huoh, ei ois tää tarttenut alkaa vielä aikoihin =O
Ja kun mieskin jo sanoi viikko ennen testin tekoa, että vauvahan sieltä on tulossa niin uskottava kai se on :D
En tänään ehdikään käydä neuvolassa kun mennään kaveria treffaamaan, mutta huomenna tai ke meen sitten sopimaan ekasta käynnistä.
Onnea katjalahille tjottailuun :) Ja kaikille muillekin tietty myös! Plussatuulia!!
evian: Se eilinen testi oli kyllä niin selkeä viiru sitten loppujen lopuksi, että uskalsin tänään soittaa nevolaan. :) Tänään testissä oli paljon haaleampi viiru, mutta kuitenkin. :)
Ei tätä meinaa uskoa todeksi, miehelläni kun on sanottu olevan ihan olematon mahdollisuus saada lasta, lottovoittokin helpompaa. Mutta näitä ihania ihmeitä sattuu joskus näköjään omallekkin kohdalle. :)
Ensi viikolla meen sinne neuvolaan juttelemaan, eiköhän tämä tästä. HUHHUH. :)
-nana
keskiviikkona/torstaina sitten odotellaan tätiä jos tulee. hiljaa hyvä tulee. valmistuin perjantaina parturi-kampaajaksi.
PLUSSANNEILLE !!! Voi miten ihanaa!!
Itse pääsen nyt virallisesti yrittämään vauvaa, täti on menossa. Varmistin sen sillä, että tein negatiivisen raskaustestin, joten tiedän nyt ettei vuodon runsastuminen johdu mistään kohtuun jäänneistä raskausmateriaaleista ( mulla oli siis km ja lääkkeellinen tyhjennys 4 ja puol viikkoa sitten)
JEEEE!!!
fantasy ja jotain kp3/28-30???
Mulla kierron pituus hieman epäselvä..mutta huomen aamulla olisi tarkoitus testailla :)
Mikä teillä on ollut ruumiinlämpö, kun olette testanneet plussaa. Mulla oli eilen 36,8 ja musta se on normaalia korkeampi...tai sit ei,ota näistä nyt selvää.
Niin ja ONNITTELUT kaikille plussanneille :) toivottavasti tullaan perässä.
Senni11
Eli tulin siihen tulokseen että...kun perjantaina piti alkaa mulla menkat eikä ole vieläkään alkanut. Niin tunsin viime viikolla ovulaation vaikka piti menkat alkaa...eli mulla on ovulaatio vähän myöhässä tullut ja nyt sit odotellaan pari viikkoo että alkaako menkat vai ei. Ku testi näyttää negaa.
on tääkin. En pysy itsekkään enää mukana:8
Mut ihana että helmikuisa on tullut ja toivotaan että em plussaillaan perässä:)
Jatkan pakkaamista, huomenna Oslo kutsuu!
Iivokki ja jotain:)
Senni11: En osaa noista ruumiinlämpö jutuista sanoa, kun en ole niitä koskaan mittaillut. :) tämä koko homma kävi niin äkkiä, että huhhuh. Ovispäivä oli ainoo juttu mitä laskurin kanssa yritin laskea, ja ihan hyvin tais onnistua. :)
Ja minulla selvä plussa näkyi testissä vasta kun menkat oli viikon myöhässä, joten malttakaa rauhassa. :)
NYT KAIKKI LOPUTKIN PLUSSAAMAAN ++++
-nana
En sitten millään jaksanut odottaa vaan testasin tänä aamuna ja selkeä haamuhan se siihen tuli, eli helmivauvaa taidetaan odottaa :)
Täytyy parin päivän päästä vielä varmistaa tummeneeko viiva.
On tämä vaan niin ihanaa ja ihmeellistä.
Lisää plussatuulia kaikille :)
Senni11
mä siirryn maalismurujen toivomiseen. kp 1 iski päälle
Senni11: JES +++++ :)
pieniminä: Tsemppiä Maaliskuulle. :)
Plussauutiset on vaan aina niin ihania, ettei niihin turru kai koskaan ;)
Magdaliina