Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 HELMIVAUVA

11.05.2009 |

Alotinpa sit meille helmikuun vauvaa yrittäville...

Tikutin tänään ovista ja ei ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva eli luulis et ovis tulis tässä kuussa kuitenkin.

Plussa tuulia kaikille!!!

anna_liisa yk 5 kp11/26-27

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täti tuli yllätysvisiitille kp26. Siis mitä ihmettä? Mun kierto ei ole ikinä ollut näin lyhyt... No positiivista on, että ei tartte jännätä ja pian pääsee taas yrittämään.

Tsemppiä teille Hania ja Outi, oliko joku muu vielä? Plussatuulia teille toivotan, toivottavasti ei tavata amaaliskuisissa ;)

Ja hyvää juhannusta!

Vierailija
142/160 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vain saanut aikaiseksi tehdä testiä... tai oikeammin ostaa sitä... Kaikenlaisia oireita olen vainoharhaisena kehittänyt - katsotaan miten käy.

Nyt lähden pakkaamaan, lähdetään mökille saareen juhannukseksi ja voi sitä tavaramäärää.... Luulisi, että meitä on kaksikymmentä tässä perheessä eikä vain kuusi...

Oikein hyvää ja aurinkoista juhannusta kaikille ja toivotaan vielä muutamaa helmikuista plussaa tulevaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta superpaljon plussatuulia tulevaan kuuhun!

Jospa se oli niitä hyvin varhaisia keskenmenoja, ja siksi menkat alkoi jo. Joskus olen kuulut, että selaisen jälkeen elimistö olisi jotenkin vastaanottavaisempi hedelmöittymiseen ja alkionkasvatukseen uudestaan.

Tuumii Hania vailla minkäänlaista lääketieteellistä koulutusta tai biologian opintoja, epäpätevänä tekemään minkäänlaisia ihmiseen liittyviä tulkintoja. Mutta onhan niitä keittiöpsykologejakin :)

Vierailija
144/160 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja mieheni 31v ja yritämme ensimmäistä yhteistä lasta minulla on edellisestä yksi poika-97. Ei ole mitään ehkäisyä sun muuta ollut käytössä. muuta kuin nyt että on menkat 2vkoa myöhässä. Ja ei ole aikomustakaan ostaa testiä kun yleensä menkat alkavat heti kun testin on maksanut =( .

Vierailija
145/160 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään olet malttanut. Teetkö sitten lainkaan testiä, vai menetkö vaan suoraan neuvolaan?

Tule kertomaan kun tiedät!

Jos sulla on sännöllinen kierto muuten, niin raskaana varmaan olet! Onnea siinä tapauksessa :)

Vierailija
146/160 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelin ehkä tehdä testin ens viikonloppuna.

Vierailija
147/160 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun useamman kuukauden yrittää, niin sitten lopahtaa into kirjoitella tänne, ai nakin mulla. Alkuviikosta tein negatestin ja tänään haamun.

Oli kiva kuitenkin lukea, miten samanlaisia fiiliksiä teillä muillakin on.

Kp 38 meneillään. Mä en voi uskoa todeksi sitä että olisin raskaana, tähän asti jokaisessa kierrossa on ollut kuviteltuja "vauvaoireita", mutta tässä ei oo ollut mitään.

Just tällä viikolla ajattelin, että laitan käyttämättömät vauvatavarat myyntiin, mutta enpä taida laittaa vielä.

Vierailija
148/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuota varmaan jo onnitella uskaltaa!

Mun on varmaan tänään käytävä se testi hakemassa. Mitään täysin selviä oireita ei ole, jatkuvaa etomista vain ja väsymys... Joko tosin voi johtua siitäkin, että viimeisin viikko on nukuttu tosi huonosti, kun meidän allergikko kolmonen ropsuttaa itseään kaikki yöt ja valvottaa. Ja tässä muutaman päivän rinnoista on kehittynyt maitoa ihan älyttömästi. perjantaina tuli läpi niin paidasta kuin takista

Mun on varmaan tänään käytävä se testi hakemassa. Mitään täysin selviä oireita ei ole, jatkuvaa etomista vain ja väsymys... Joko tosin voi johtua siitäkin, että viimeisin viikko on nukuttu tosi huonosti, kun meidän allergikko kolmonen ropsuttaa itseään kaikki yöt ja valvottaa. Ja tässä muutaman päivän rinnoista on kehittynyt maitoa ihan älyttömästi. perjantaina tuli läpi niin paidasta kuin takista. Kyllähän tuota pojalle koko ajan on tullut riittävästi, mutta ihan vasta on alkanut noin valutella omia aikojaan...

Mulla kun ei ole kiertoa niin mennään mahdollisen tärpin mukaan ja sen mukaan la olisi sama kuin kakkosella - 21.2... Jos tuo nyt olisi totta eikä kuvittelua niin pääsenpä sitten jännäämään ja toivomaan, että pääsisi hieman pidemmälle tuon kanssa, kakkonen aikanaan syntyi keskosena 21.12 (rv31+1)...

Vierailija
149/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukut pystyssä ja onnea, toivottavasti molemmilla selvä plussa jo tänään! Vaikka haamuhan on plussa jo sekin, raskaushormonin määrä vaan säätelee väriä :)

ON: Minä olen tämän aamun sulatellut sitä, että meille tulee vauva. Clearblue-testiin pamahti tosi selkeä plussa heti (juhannusaattona haamuista haamuin David-testillä).

Ja pitäisi muka töihin tässä keskittyä, arvatkaa vain onnistuuko...

Toivottavasti me kaikki siirrytään tällä viikola tuonne odottajien puolelle!!!

Vierailija
150/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä tilanne Outii? Tyhjensitkö viinikaappia vai muuttuiko suunnitelmat?

Vierailija
151/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä mä teinkään, ei voi olla totta... kakkosen la....

Vierailija
152/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on ostettu.

Ostin sen kotitesti.fi:stä sellainen liuskatestin joka mittaa 10 IU. katsotaan sitten joskus keskiviikkona mitä se sanoo.

tuossa aiemmin kun sanoin etten voi ostaaja testata kun täti tulee heti niin, kyllä alkoi jomottamaan kun maksoin testit mut voi siinä olla sekin kun olen ollut torstaista asti kovassa flunssassa ja yskinyt vatsalihakset nurinpäin.

Vierailija
153/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Katjalah! Aivan ihanaa. Toivotaan, että pysyy kyydissä pidemmälle kuin kakkosenne ja saat helmikuussa nyytin!

Katjalah, yskä varmasti oli! Plussauutisia odotellessa...

Vierailija
154/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ajatusvirhe vahingossa vaikka sinulle piti jo kirjoittaa!

Vierailija
155/160 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Ja kylläpäs teitä tähänkin pinoon mahtui paljon :) Oli pakko tulla vielä kurkkaamaan tänne kuulumisia ja tartuttamaan plussatuulia tonne maaliskuunkin pinoon!

Tuollaanen75, kp9/32 tms...

Vierailija
156/160 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kun se testi tulee postiluukusta huomenissa n.klo 11.30 niin mitäs sitten jos se näyttääkin negaa.

Kun en oikein jaksa uskoa että olisin raskaana,kun ei ole kylmä eikä vilu,ei väsytä,ei rinnat arat,hetken etoi n.2pvää ja nyt ei viikkoon mitään, vatsaa nippailee aina välillä mut ei menkkamaisesti. Valkovuotoa on vain runsaasti, voisin melkein kuvailla "lorisemalla".

Vierailija
157/160 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit näyttivät negaa aattona ja päätin sitten tyhjentää tuota viinikaappia. Menkat eivät ole vielä alkaneet..tosin pillereiden lopettamisen jälkeen ne tuskin ovatkaan kovin säännölliset. Tässä siis odotellaan tädin tulemista, että pääsee katsomaan josko tulisikin maalisvauva :)

Hurjan paljon onnea plussanneille! Tulee itsellekin toiveikas olo kun kuulee positiivisia (kirjaimellisesti) uutisia :)

outii kp36 (!!)

Vierailija
158/160 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

negaa näytti testi nimittäin.=/

enpä osaa olla surullinenkaan kun ei ole yritystäkään ollut et kp 44/28 sillä mennään.

katsoo sit tos joskus et meneekö labraan tarkistamaan ton testin.

Vierailija
159/160 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kierto tasaantuu tai syynä onkin raskaus! varmasti syö moinen epävarmuus. Voimia sinulle Kasteinenhelmi.

Ja Outii, varmaan sunkin on tehtävä pian vielä uus testi. Varalta....

Plussatuulia!!!

Vierailija
160/160 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsellä vieläkin epäuskoiset tunnelmat... Helkutti, kunpa mulla olisi muissakin peleissä yhtä hyvä arpaonni kuin raskautumisessa!

Hedelmällisyystuulia teille lähettelen!