Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA KILTIT! (Mammaksi.fi raskaustestistä)

07.10.2006 |

Löysin varastosta yhden tollasen r.testin, mutta käyttöohjeet on hukassa. Jos joku osais kertoa, mihin kohtaan siinä viiva/-t pitäis tulla? Siihen keskellä olevaan ohuempaan kohtaanko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viivaa tarkottaa automaattisesti plussaa=)

Yksi viiva oikealla on nega, ja yksi viiva vasemmalla että testi on viallinen.

Vierailija
2/5 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuskatesteissä on tyypillistä, että siihen imutyynyn päätyyn voi jäädä sitä väriä ja se saattaa näyttää viivalta. Tuo jälki voi tulla tosiaan sen pehmeän osan päähän, valkoisen teipin alle. Oikeat viivat tulevat sitten molemmat ihan samalle alueelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan sekasin, kun tein ton testin ja siihen keskelle tuli kaks viivaa, mutten oo varma ovatko oikeassa paikassa. Jos onkin jotenkin viallinen testi. Täytynee hakea huomessa apteekista uusi.

Vierailija
4/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla raskaana :) meinaan kaks viivaa pitäs tullakkin. Toinen on kontrolliviiva (ylempi) joka osottaa että testi toimii ja alempi kertoo raskauden. Negatiivisessä ei tuu kun pelkkä kontrolliviiva näkyviin. Ja tää on sit sata varma vastaus tarkastin meinaan ohjeesta.

Vierailija
5/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta ollaan yritetty neljättä lasta ja olen jo luopunut toivosta. Apua! Voisinko sittenkin olla raskaana!?!?