Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 HELMIVAUVA

11.05.2009 |

Alotinpa sit meille helmikuun vauvaa yrittäville...

Tikutin tänään ovista ja ei ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva eli luulis et ovis tulis tässä kuussa kuitenkin.

Plussa tuulia kaikille!!!

anna_liisa yk 5 kp11/26-27

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään näköjään aikalailla samoissa, mulla kp30 tänään. Menkkoja ei ole vielä näkynyt, äsken testasin ---> negaa. Voi surkeuden surkeus. Onneksi ostin pakkauksen, jossa kaksi testiä. Teen uuden ensi viikon puolessa välissä, jos tätiä ei siihen mennessä näy.

iiris-74, kp 30/30, yk1

Vierailija
122/160 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tsempeistä! Nyt koitan kehittää jotain muuta ajateltavaa...

Tuollaanen75 kp31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ehti ensin... Ja tää siirtyy pirun pahalla mielellä maaliskuisiin...

Tuollaanen75 kp1/31 tms.

Vierailija
124/160 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla jälkivuoto taisi vihdoin loppua, kuuden ja puolen vkon jälkeen - JEEEE !! Sopivasti ennen reissua, huh.. Toivottavasti nyt pysyisikin vuodot poissa =)

fantasy hehkuttaa

Vierailija
125/160 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua päästetä piinasta ikinä! Täti oli siis kaksi pienen pientä viirua paperissa... Ja olin ihan varma, että alkoi. Vaan sittemmin ei ole kuulunut mitään! Tein hätäpäissäni testinkin: nega! Johan nyt on!!!! Nyt käännetään plussatuuli meille kaikille suotuisaksi ja mä en ihan vielä täysin luovu toivosta!

Ja olipas hyvä, että pääsit vihdoin vuodosta, Fantasy!

Tuollaanen75 kp31 tai kp1... JUST!

Vierailija
126/160 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat jatkuu..

Maalisvauvoihin..

:((

Heidi kp 2 27/28 yk 3

Vierailija
127/160 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin pinoa, ja tunteet heitteli laidasta laitaan. Onnittelut ainakin Vihreä, Salsatar ja Evian. Tsemppiä haamuilijoille ja onnea seuraavalle kierrolle maaliskuisiin siirtyneille.

Me jätettiin nyt kesäkuussa ehkäisy pois, ja teoreettinen mahdollisuus olis saada laskettu aika helmikuun loppuun. Todellisuudessa en uskalla uskoa, että ekalla kierrolla tärppäisi.

Esittäydyn nyt kuitenkin tässä varovasti, vaikka vähiin ehkä käyneet jäsenet helmipinossa.

Testin pääsen tekemään viikon kuluttua sunnuntaina.

Vierailija
128/160 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin menkat alkoi aamulla, joten siirryn tuonne maaliskuisiin haaveilemaan :)

Onnea helmikuisille ++++

Iivokki

Vierailija
129/160 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaanen75, pidetään toivo yllä vielä! Ehkä ne 30 tai 31 pv:t on kuitenkin liian aikaisia testille? Itse epäilen, että mahdollinen hedelmöitys tapahtui jotain kp19, ja kiinnittyminen kp25. Jos näin todella olisi, niin olisi suurikaan ihme, että testi kp30 oli negaa.

Toivoa on, raskausoireet ovat täällä, vain plussa puuttuu.

iiris-74, kp31/30

Vierailija
130/160 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris-74: Juu, pidetään siitä kiinni, että oli vain liian aikaista plussalle! Tädistä kun ei ole tietoakaan. Vain siis ne pari viirua paperissa eilen! Kyllä tän täytyy olla! Toisaalta ei ole kauheasti oireitanjuuri nyt ja toisaalta on mm. se ihmeellinen vatsakipu (ei menkkakipu) joka edellisestäkin oli... Että toivoa on!!! Näin se on aateltava. Jos sitten juhannuksena vasta testaisi... Tai torstaina... Kattoo nyt :)

Ja tervetuloa uudet!

Tuollaanen kp32 tai ööö...

Vierailija
131/160 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiin käynyt kirjoittelu täällä. Mä kun just ajattelin pitää oman jännityksen loitolla lukemalla muiden tuntoja täällä...

Mustapantteri, mikä on tilanne? Pääsetkö huomenna testaamaan? Peukut pystyssä!

Siihen nähden, että viikon päästä saan ehkä ostaa raskaustestin olen ite aika rauhallinen - osittain, koska en tiedä, ollaanko oltu edes oviksen aikana lähelläkään toisiamme miehen kanssa. Mutta ehkä loppuviikosta kierrokset nousee.

Mulla tosin menkat alkaa aina niin, että 2 päivää ennen on pinna SAATANALLISEN kireellä ja jo 3-4 päivää ennen tulee pientä tuhrua paperiin vessassa, mutta vain aavistus. Näistä merkeistä tiiän etukäteen, kannattaako testiä ees ostaa.

Plussatuulia, vielä ehtii saada helmivauvan. Ja toisaalta, lopuilla on mahdollisuus ihanaan kevätvauvaan. Ainakin jos on isompia lapsia jo, loppukeväästä syntynyt sisarus helpottaa elämää hurjasti. Vaikka toisarvoistahan se on, milloin vauva tulee kun vaan tulee!

Sen pituinen se...

Vierailija
132/160 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se täti kuitenkin sitten tuli. Ihan vaan vaikkei pyydetty ollenkaan! Sain sen venymään lauantaista varaan silkalla jännittämisellä. Ja nyt toi kiertokin oli jo aikast pitkä. Tietääkö kukaan, milloin siitä kannattaisi huolestua? Eli tänään siis olisi ollut kp33.

Mutta siirrynpä nyt siis kuitenkin tuonne maaliskuisiin... :(

Tuollaanen kp1/33, yk3

Vierailija
133/160 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni sinulle, tuollaanen75!

Toivotaan sinullekin tärppionnea mahdollisimman pian. Muiden kuulumisia en ole oikein ehtinyt lueskelemaan, nuo viimeisimmät viestit vain. Koko viikonloppu meni mökkeillessä ja siinä tohinassa unohti ihan itselleen kehitellä oireita, tänään sitten etoo koko viikonlopun edestä ja kai se valeraskaus taas nostaa päätään. Oikein ei jaksa uskoa että näin jatkuvasti imettäessään olisi voinut siitä yhdestä kerrasta saada osuman.......

Jos tämä olo jatkuu niin kai taas tuhlaan rahojani raskaustestiin ennen juhannusta. Keitä muita täällä vielä mahtaa olla helmenkalastus mielessään? Ainakin joitain minulle uusia oli ilmaantunut viikonloppuna, joten tervehdys kaikille minulta!

Vierailija
134/160 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vielä kalastelen helmeä :) mutta en nyt tiedä... kaikki "oireet" ovat kadonneet ja innostus alkaa hiipua...luulenpa, että pian siirryn maaliskuisiin. jos täti kohdallaan niin juhannuksena pitäisi alkaa tippua.. koska kiertoni on ollu hyvin epäsäännöllinen niin täti saattaa tulla koska vaan..siksi en oikein tiedä, että koska testaisin.. mahdollinen kiinnittymisvuoto tuli viikko sitten maanantaina ja se nosti jännityksen huippuunsa..negaa olen testannut ja päättänyt, että seuraava testi vasta juhannusaamuna mökillä puskapissalla, jos täti ei sitä ennen yllätä :)

keitä muita täällä vielä katjalahin ja minun lisäksi?

Vierailija
135/160 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjalah ja Outii, mä vielä jännään kanssanne täällä. Vasta palstauduin viikonloppuna.

Ajattelin katsoa kortit loppuun saakka ja sitten jatkaa maaliskuisissa jos/kun ei ihmettä tapahdu.

Meille toivotaan kolmatta lasta. Edelliset ovat saaneet melko helposti alkunsa, mutta silloin en ollut stressaavassa työssä ja olin reilusti alle 30.

Vierailija
136/160 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmeä kalastelemassa. Nyt on ollut niin paljon kaikenlaista touhua, että ei meinaa ehtiä palstailemaan... Tosin mä en ole hirveesti laskenu kiertopäiviä tai antanu itseni kuvitella mitään oireita kun jo niin monta kertaa on korkealta pudottu. Mutta jussina meinasin kuitenkin testata ihan sillä että tiedän saako ottaa alkomahoolia vai ei. Se että sitä ei vois juoda ois tietty kiva, mutta... Tällä kertaa koitan pitää itseni kurissa liian aikaisen r-testin tekemisen suhteen, saapi nähdä kuin käy. Mulla on rinnat ollu ajoittain arat, mutta se on ollut nyt uus juttu muutamassa viimeisimmässä kierrossa ja oon sitten luullu olevani raskaana ja pettymys ollut kova, joten nyt en kuvittele mitään.

Kiva, että meitä on vielä muutama helmissä jäljellä ja eikun plussatuulia! Ja tervetuloa Hania sekä harmittelut helmistä pudonneille, mutta tod.näk. seuraan kohta perässä!

kp25/28-30 yk8

Terkuin Tirlittan

Vierailija
137/160 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että löytyi vielä muitakin Tirlittan. Mä en ollut toukokuussa vielä mukana, mutta suuri osa on varmaan siirtynyt myös odottajiin, ne jotka ei ole vaihtaneet maaliskuisiin haaveilijoihin.

Huomenna kalenterissa työhön liittyvä iltameno, jossa on tarjolla kaiken maailman viinejä ja kuohareita. Tässä koitan kehitellä jonkinlaista peitesuunnitelmaa. Illallisella kiinnittää enemmän huomiota jos kieltäytyy viinistä kuin että ottaa ja jättää. Silti kiusallista. Etenkin, kun ei välttämättä ole mitään syytä ja kyse on vaan varmuudenvuoksi varautumisesta. Jos tietäisi olevansa raskaana näyttelijänlahjatkin moninkertaistuisi.

pohdiskelee Hania kp 25/29

Vierailija
138/160 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hania, mä vetoan nykyään viinien ja kuohareiden kanssa migreeniin. Se menee monelle läpi... mutta ei anopille. Ärsyttävää kun se on tottunu, että otan viiniä tai siideriä esim.saunan jälkeen ja viime aikoina on yleensä oltu siellä kylässä kun ei ole ollut tarpeeksi päiviä testaamiseen. Tietty kun en oo ottanu niin heti kysyy, että ootko raskaana? (enkä kyllä kerro, että yritetään, siitähän se vouhotus vasta alkaakin) Ärsyttävää tollanen kyttääminen, mitä sitten jos ei juo, miksi sille on aina oltava joku syy? Ei kelpaa, jos ei vaan maistu...

-Tirlittan-

Vierailija
139/160 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti sujunut ihan hyvin, tosin appivanhemmat ihmettelivät miten meidän viiniteline on niin täynnä :D tuskin silti osaavat arvata, että vauvaa yritämme...

Mutta Juhannus onkin sitten vaikeampi juttu.. Ollaan menossa miehen ystävän vanhempien mökille.. Ihmisiä, joille en ihan ensimmäisenä halua kertoa, että olen raskaana jos olen.. testaus siis tapahtuu Juhannuspäivänä, aamulla :) Juhannusaattona vetoan väsymykseen..tai johonkin..tai sitten odotan, että muut ovat niin humalassa, että eivät huomaa omaa juomattomuuttani.. On tämäkin sitten vaikeaa..heti aletaan katsoa kummallisesti jos ei juo.

Jos täti sitten tuleekin ennen juhannusta, niin aion kyllä tyhjentää vähän tuota meidän viinihyllyä..ihan vaan, ettei kukaan ala ihmettelemään ;)

Vierailija
140/160 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä vois koittaa, migreeni ei varman mee läpi jos pöydässä oman työpaikan porukkaa. Kun mulla ei oo koskaan ollut sitä, en ehkä osais keksiä uskottavia oireita.

Melko kummallinen kulttuuri meillä Suomessa, kun pitää olla joko absolutisti tai sitten juoda. Silloin tällöin ei voi olla juomatta. Paitsi silloin, kun syy on oikeasti kiire aikataulu ja auto odottamassa parkissa. Se vaan ei käy tänään.

Tuntemattomien kanssa varmaan voisi vaan sanoa ei kiitos, mutta paha jos seurueeseen kuuluu niitä, jotka tietää että viini yleensä maistuu.

Outii, sähän voit juhannuksena käydä puskassa tai metikössä välillä kaatamassa lasia tyhjemmäksi :) Loppuillasta tuskin kukaan enää laskee.