2010 HELMIVAUVA
Alotinpa sit meille helmikuun vauvaa yrittäville...
Tikutin tänään ovista ja ei ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva eli luulis et ovis tulis tässä kuussa kuitenkin.
Plussa tuulia kaikille!!!
anna_liisa yk 5 kp11/26-27
Kommentit (160)
Mulla olis kohta ensimmäinen viikko kasassa, en voi todeksi uskoa ja testejä olenkin sit tehnyt sitä tahtia että heikottaa.... Kyllä se tuntuu vahvistuvan... Nanalle tiedoksi että raskaushormonia on pissassa vaihtelevia määriä, toki sen määrä nousee raskauden edetessä, mutta riippuu myös sun nesteytyksestä eli miten vahvaa/laimeaa/kauan rakossa ollutta pissa on.
Viikonloppuna alkoi tuntua vihlontaa vähän silloin tällöin molemmilla puolilla alamahalla ja tänään vielä enemmän. Tunne on inhottava, mutta ihana ;) Odotuspuolelle en mene, ennenkuin olen saanut vähän lisää varmuutta tähän epätodelliseen touhuun.
+++++++ Kaikille vielä jännääville ja tietenkin maaliskuuhun hypänneille!
T: Salsatar 4+5 tai jotain... :)
Niin.. kai se on pakko uskoa, että ei niitä viiruja olis testiin tullut jos sitä hormonia ei ole ollenkaan.. Olen vaan niin hermoheikko että hulluksihan tässä ehtii tulla. :D Minäkin tehnyt paljon testejä, enkä tosiaan uskalla vielä odotuspuolelle kirjoittelemaan.
Josjosjos tämä on totista totta, niin nyt olisi ilmeisesti viikot 4+6
APUAAA...
-nana
Hammaslääkärissä käyty heti aamutuimaan ja turparemontti on viittä vaille valmis...jipii!
Ihanata kun on noita plussia tullut, onnea kaikille tasapuolisesti!!!
Viikonloppuna oli ovulaatio laskurin mukaan ja tottakai sillon oli niin hirveesti hommaa ettei ihan liiaksi päässy lakanoita pöllyyttään, toivottavasti laatu korvaa määrän tällä kertaa :) Saas nähä kuin käy...
Nyt metsästään esikon hiirtä, jonka kuopus on aamulla vapauttanut häkistä.. voitte vaan kuvitella huudon määrää kun tyttö sai hiiren lahjaksi hyvästä eka luokan todistuksesta ja poika 2-vee on aamulla aukassu häkin oven ja pannu häkin järjestyksen uusiksi...
Plussatuulia!+++++
-sanijalu- (ennen Number4 kunnes tää ei sitä enää tunnistanu)
kp19(?)/28-29
Palaan minäkin pinoutumaan - helmi olisi toiveissa. Olen 34v. -mies 36.v ja kaksi tyttöä ennestään, 04 ja 06 syntyneet eli kolmatta toivotaan. Viimeksi tuon kuopuksen odotus -ja vauva-aikana tällä nicillä kirjoitellut - jos joku muistaa...
Meillä on menty puolisen vuotta tjottaillen - minulla kova vauvakuume, - Mies enemmän jarruttelee, miettii taloutta sun muuta.
Tässä kierrossa mennään jo yli "normipäivien", aina joskus on näitä ylipitkiä kiertoja ollut, joten rauhassa testailen viikonlopulla - mikäli aihetta on.
Plussatuulet ovat puhaltaneet - onnea kaikille!
emali kp 34/30
...ja muutkin tulevat plussaajat :)
Missä vaiheessa aiotte ilmoittautua neuvolaan ja aiotteko käydä alkuraskaudessa ultrassa vai odotatteko seulaan?
Mä en uskalla ilmottaa mitään vielä minnekään, mietin ultraa joskus 7 viikolla ja sit vasta neuvolaan, mut onkohan kesäkuumalla neuvolassa kesämiehitys ja hankala saada aikaa... tuskin mulle toiskertalaisena varataan 1,5 tunnin ensikäyntiaikaa kuitenkaan.... ;)
Salsatar ja pikku2
Tänään on sitten taas sadellut takapakkia oikein olan takaa!!! Viiminen kerta kun oon edes haalean plussan saanut testiin oli eilen iltapäivällä. Tänään aamulla näytti negaa, ja noin 9 aikaan töissä tunsin että nyt käy jotain.. ei ollut mitään kipua tms, mutta vertahan sieltä tuli! :( Sitä ei ole ainenkaan tähän mennessä tullut hirmu paljoa, lähinnä vain pyyhkiessä, ja työpäivän aikana riitti 1 side ihan hyvin. Kipua ei ole vielä ainakaan tullut. Tämähän voi olla sitä alkuraskauden vuotoa mitä monilla on.. mutta jotenki meni ilo koko hommasta. :/ no selvä fakta on että oon kuitenkin plussannut, enkä usko että nämä kuukautisvuotojakaan on.. Noh huomenna sinne terkkulaan antamaan pissanäytettä, saa nähdä mitä mieltä sielä ollaan tästä.
Salsatar: Miulla oli neuvola varattu ensi maanantaille, uskalsin sinne heti tietty soitella kun niin selvä plussa tuli.. mutta saa nyt nähdä jos sen vielä peruutan.. :/
Ja ehdottomasti jos tämä juttu tästä jatkuu, niin menen siihen alkuraskauden ultraan, varmaan tuossa viikon/parin päästä. Ihan tarpeeksi jo saanut koko asiaa stressata, niin haluan kyllä varmaa tietoa mahdollisesta uudesta elämästä heti kun vaan voi.
-nana
Tsemppiä ja voimia!! Tuuhan sit kertomaan, mitä tk:ssa kävi, peukut on pystyssä!!
Aika aikasin ne ottaa sut neuvolaan, saako kysellä, missäpäin asut? Mä ajattelin viikolla 7 ultraa ja sit viikolla 8-9 neuvolaa, tosin kun on kesäaika, niin soittelen varalta neuvola-aikaa jo ennen ultraa...
On tämä jännää... mutta Nanan jännityksiä ei kyllä toivo kellekään! Onnea matkaan Nana.
Salsa
Salsatar: Kouvolassa asun, itsekin mietin että kuin ne nyt noin nopeasti ottaa sinne. :)
Tänään kävin varaamassa neuvolan ja sainkin sen sitten pojan neuvolan kanssa samaan syssyyn eli viikolla 6+6 jo mennään eka käynnille (normaalisti olisi vasta noin 9 vkolla mutta kun terkka jää sitten juhannuksesta lomalle niin halusi nähdä vielä ennen sitä:).
nanalle tsemppiä! Toivottavasti se vuoto on kuitenkin "normaalia", eikä km =(
Ja siirtykäähän nyt ihmeessä plussanneet tuonne helmipinoon, minäkin ryntäsin sinne hetimmiten :D
evian rv 5+0 :)
Päätin sitten rekisteröityä tänne, e-pillerit lopetin 3vko sitten ja siitä asti yritetty.. Toivottavasti tärppäisi nopeasti. Niin mahdoton vauvakuume ettei mitään rajaa ja eikun "pahenee"..
Mies tykkää kun olen etsinyt "meidän tuleville" lapsille noin kymmenelle kymmenet yhteen sopivat nimet esim :D :D
Kun lopettaa pillerit niin meneekö kuin kaun että menkat alkanut?
Mulla onkin tänään "plussan vuosipäivä" eli viime vuonna plussasin juuri tällä päivämäärällä.... (mulla oli siis la 8.2.09, poika syntyi 18.1)
Eli viime vuoden siivittämänä toivon paljon hyviä uutisia teiltä tälle päivälle!
Itsellä ei mitään aavistusta mihin suuntaan mennään, luultavasti muutaman viikon päästä poistun takavasemmalle odottelemaan jonkun muun kuukauden vauvelia seuraavaksi (tai ottaen huomioon sen, että kaikki lasketut ajat on olleet tammi/helmikuulla niin voinen toivoa raskautumista vasta noin vuoden kuluttua).
Pitkästä aikaa pääsen kirjoittelemaan :)
Tässä kierrossa ollaan kyllä peittoja heilutettu siihen malliin,että nyt on kyllä yritystä ollu ihan erilailla kuin viime kierrossa. Mulla on ensviikolla jännät paikat kun pääsen testailemaan :)) Oon päättäny,että testaan vasta sinä päivänä enkä yhtään ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. Menee vaan turhaan rahaa jos ei sitten näykkään mitään.
Onnea kaikille plussanneille ja onnea myös maaliskuun pinoon,jos nyt ei ole ollut tarratuulia.
Mun mies sanoi mulle eilen,että "kyllä sieltä taitaa vauva olla tulossa" :DD Mistähän moinen ajatus.
Heidi yk2 kp 21/27-28
Tänään sitten ravattu terkkulassa, siellä pissatesti näytti negatiivista. Sanoivat että kannattaa mennä ultraan niin saa varmaa tietoa. Ensi maanantaille(VASTA!!) sain sitten ultraan ajan, kun halusin yksityiselle mennä. Terveyskeskuksen lääkäri ei osannut vuodosta sanoa oikein mitään, pitänee siis odotella vielä.. mutta luultavimmin km siis, jos nyt ei mitään ihmettä tässä tapahdu. :/ mutta vuoto on edelleen suht niukkaa, ja mitään kipuja ei ole. Paha siis mennä arvailemaan että mistä on kyse. Negatiivinen pissatesti kun ei välttämättä tarkoita etten olis raskaana. Mutta ei tässä mitään toiveita enää jaksa yllä pitää.
-nana
Nana: Onnea ja voimia tosi paljon - pidän peukkuja!!
Aurora: Tervetuloa joukkoon =)
Itse täällä odottelen, että ensimmäinen täti km:n jälkeen loppuisi - on joku megaluokan pitkä vierailu! Toivottavasti jää sitten viimeiseksi vähäksi aikaa =) Tai sitten mulla se jälkivuoto jatkuu edelleen ( kesti nimittäin kuukautisiin asti) :/
Onkohan kuukautisten kestolla vaikutusta ovulaatioon? Jos on pitkät kuukautiset niin onko kierto silloin yleensä pidempi?
pohtii fantasy kp6/ei tietoa? ja yk2 (ensimmäinen tärppäs, mutta meni kesken)
Päätinpä laittaa tähänkin pinoon jotakin tekstailua kun meinaa olla niin hiljaista. Viime aikoina on ollut plussatuulia yltä kyllin. Toivottavasti jatkuu! Mutta kurjiakin juttuja mahtuu näköjään mukaan. Toivotaan nyt, että Nana sulla kääntyy tämä epätietoisuus paremman puolelle ja testit vaan näyttävät vielä väärin.
Itse tässä siis odottelen, että pääsisi testailemaan. Tosin sitä saa vielä odottaa. Ainakin viikon tai kaksi. Kierukka otettu pois 27.4. ja tyhjennysvuoto tai mikä lie alko 14.5. (kesti vain kolme päivää). Nyt en vaan yhtään tiedä, minkä pituinen kierto voisi olla ja onko tilanne eri vielä tässä vaiheessa. Ehkä se tästä selkiintyy. Tai sitten tulee pohdittua liikaa jatkossakin...
Mutta sikäli kiva, ettei tartte yksinään pohdiskella. Eli ei anneta keskustelun kuivua kasaan :)
Nyt iltapuuhiin,
Tuollaanen75 kp22/jotain
En malttanut olla testaamatta eilen illalla. Oireitakin kun kuitenkin olisi ja kierrosta ei ihan varmuutta. No, negahan sieltä tuli. Mutta mitäs tämä nyt meinaa? Aamulla tuo testi näyttikin selvän haamun??? Niissä kyllä lukee, ettei saa tulkita tulosta 10 min jälkeen... Mutta. Eikös jolla kulla ollut juuri näin tässä joku aika sitten? Tai tietääkö joku? Voiko se haamu tulla sinne ihan muuten vaan? Kun ennen muinoin on tosiaan tullut monta negaa tehtyä eikä koskaan näin ole käynyt... No, odottaa tässä täytyy nyt vielä kuitenkin. Jos nyt ei mitään kuulu viikkoon pariin, niin testaan uudelleen. Onpas nyt! Jos joku vielä on kuulolla, niin kommentoikaahan nyt, että kuinka pöhkö mä oikeen olenkaan :O
Tuollaanen kp24?
mikähän testi oli kyseessä. Mulla joskus noihin 10 minuutin sisällä luettaviin on tullut "roskishaamuja" - tai siis kuvittelin niitä haamuiksi, mutta en kuitenkaan ollut raskaana... joissain testeissähän on viivanpaikka voisiko olla kyseessä.
Täällä kuitenkin peukut pystyssä, jos kumminkin muuttuisi plussaksi! Toivotaan.... Itse testailen reilun viikon päästä, jos oireita ilmaantuu (ja eiköhän noita tällä mielikuvituksella ilmaannu!)
tännekin pääsee näköjään nykyään kirjoittelemaan "vierailijana" - tuo edellinen olin siis minä.
Tuo oli First signal niminen. Ei se ihan sellaiselta viivan paikaltakaan näytä kun selkeästi punersi. Siis kylläkin ihan vähän. Että ihan yhtä hyvin on pelkkä paikka. Mutta illalla siinä ei kuitenkaan selkeästi ollut yhtään mitään vaikka katsoin vielä aika pitkän ajan jälkeenkin. No. Eipä tämä kuitenkaan selviä kuin uudella testillä enkä uskalla vielä aatella tuon tarkoittavan mitään. Kun nyt viikonkin jaksaisi odottaa...
Tuollaanen75 kp25
Itse en nyt oikein tiedä että missä mennään. Sunnuntaina siis sain ihan selvän positiivisen tuloksen, ei sitä voi haamuksi sanoa vaan ihan selkeät oli viirut. No eilen aamulla oli paljon haaleammat, ja tänään ei näkynyt aamun testissä mitään.. Huomenna testaan vielä kotona ja to menen antamaan vielä terveyskeskukseen näytteen. Voiko olla että olen raskaana mutta hormonia ei vaan jostain syystä näy joka testissä?? Ihan kamala tilanne kyllä, mutta ei tässä voi kun varttua. :/
-nana