2010 HELMIVAUVA
Alotinpa sit meille helmikuun vauvaa yrittäville...
Tikutin tänään ovista ja ei ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva eli luulis et ovis tulis tässä kuussa kuitenkin.
Plussa tuulia kaikille!!!
anna_liisa yk 5 kp11/26-27
Kommentit (160)
Jos katsoitkin vasta sitten, niin onhan se ihan selkeä plussa! Onnea!!!
Mä täällä pohdin ihmeellistä vatsakipuani. ja ajoittaista öklötystä ja ja...
Tuollaanen75 kp27
Eli siirryn maaliskuisiin. Oiskohan ollu joku alkuraskauden keskenmeno tai jotain?
Parempi onni ensi kuussa..
Toinen_ kp 1/30
Niin noi fiilikset muuttuu :( Että ei kun jatkamaan odotuksen odottelua...
Tuollaanen75 kp27
Pakko tähän väliin sanoa, että jos hirveästi epäilyttää nuo testitulokset niin verikokeesta kaikkein varmin tulos. Itsekkään en meinannut uskoa selviä plussia(3 eri testeillä)ja vasta verikokeesta uskoin toki siinä vaiheessa oli tullut jo keskenmeno eli jokaiseen testiin voi se plussa tulla vaikka ei enää olisikaan mahassa mitää tai siis km jo tapahtunut. En varma kuinka kauan plussa näkyy km jälkeen mutta jonkin aikaa. Eihän sitä täysin varma voi olla mistään ikinä, mutta kyllä tuo verikoe on aina varma että on raskaana tai juuri ollut. En tiedä ymmärsikö kukaan mutta toivottavasti:)onnea yritykseen kaikille!
Täällä taitaa taas mielikuvitus jyllätä... kaikenlaisia "oireita" tuntuu kehittyvän. Vaikka eipä noita jaksa uskoa, katsotaan nyt vielä viikko eteenpäin, jos saisin itselleni puhuttua järkeä enkä säntää tuhlaamaan rahojani raskaustesteihin.
Mullakin olisi toiveissa helmivauva, esikoinenvieläpä! Noin parikuukautta sitte jätin pillerit pois ja nyt tuntuis että olis tärpänny, mutta voi olla kuvitteluakin.... En halua liika innostua =) kp26 ja kierto 27-29, en taida malttaa enää vaan teen testin heti aamulla! Toivottavasti ei olis nega =(
mustapantteri kp 26/27-29
ilmottauduin jo maalisvauvojen yrittäjiin, kun luulin että menkat alkoivat. Olikin vain sellainen hetkellinen tiputtelu kp20 paikkeilla, saattaisi siis olla kiinnittymisvuoto? Saattaa myös olla ihan vaan joku häiriö, niitä kun täällä tuppaa olemaan.. Heikotusta ja huonoa oloa on ollut, testit näyttää negaa (no tietty kun menkkoihin on vielä melkein viikko :D), pienen pieni toive olis ja jos toteutuu niin la oliskin helmikuussa. Eli siis ainakin hetkeksi tulin tänne hengailemaan :)
nyt yritän malttaa ja testailla vasta ensi viikon alussa...
outii kp 23/ jotain..
Täälläkin uusi helmen toivoja ilmoittautuu!
Maaliskuusta oltu ilman pilleireitä, kierto ollut nyt 24-28 ja tänään olis se kp28! Että taidanpa suoriutua testin hankintaan töiden jälkeen...vaikka pelottaakin ihan saakelisti, että turhaa tämä jännitys on, menkat alkaa kumminkin.
Pitäkää peukkuja, että testi näyttää plussaa! :)
Pakko lisätä vielä, että mä en kestä tätä innokasta jännitystä! Eihän sitä halua viivästyttää menkkoja liialla intoilulla, mutta kun on vauvakuume ollut jo n. 5 vuotta, niin joka kk se jännittää yhtä paljon. Hyvä kuitenkin, että on näitä keskustelupalstoja, missä voi purkaa sitä innostustaan, kun ei vielä uskalla tutuille intoilla :D
Tervetuloa uusille! Täällä sopii jännätä!
Kuinkas testailijoille on käynyt??? Mä tosiaan aion malttaa sinne lauantaihin... Mutta kumma kun vatsa tulee pienestäkin rasituksest tosi kipeeksi ja tänään jopa oksensin töissä. Pari kertaa oon oksentanu. Mut lähinnä sellanen ällö olo.... No, voi toki johtua vaikka niskan jumimisesta... Että... Jatkan sen maltin hokemista...
Tuollaanen75 kp29
Tänään aamulla testailin ja plussahan sieltä tuli !:) koska oon höperö ja uskon kaikkeen niin siinä testipaketissa lukee,että "voit säilyttää positiivisen raskuastestisi" niin nyt oon sitten katellu sitä kokoajan !
No ei tässä kaikki,mä oon juossu kokopäivän vessassa,koska tuntuu,että menkat alkaa..oon vainoharhainen. Itseasiassa nyt tuntuu mahassa (ei menkkamaisesti) mut pelottaa silti :/ Oivoi..
Toivokaa nyt parasta ! Sitä paitsi,haluan vahvemman plussan. Aamulla testaan vielä. NYT PEUKKUJA JA TARROJA !!!!
Heidi rv 4
Jukra kun nää plussauutiset on kivoja!!! Jospa olisi taas plussatuulet täällä viuhtomassa :)
Tuollaanen75 kp29
Onnea Heidi! Peukut on pystyssä :)
Yritän malttaa ensi viikkoon.. Juhannuksena pitäisi tädin tulla, jos se on mitenkään säännöllinen ja ajateltiin miehen kanssa mökillä testata..mikäs sen ihanampi paikka :)
Ökötys ja särkyily jatkuu..
Mulla alkoi noin 5 min sitten menkat? MITÄ VITTUA? Sain eilen ja tänä aamuna haamun? Mitä mitä mitä? Voisiko joku nyt pikkuhiljaa alkaa kertomaan,että mitä helvettiä täällä on tekeillä. Viime kuussa sain yhden kerran haamun,sitten alkoi menkat. Mä taidan uskoa vasta sitten kun se punainen viiva hyökkää sieltä silmille. Pitää varmaan oottaa jos toi on jotain vuotoa mitä olen kuullut,että joillain sitä on tullut,vaikkakin raskaana on pysytty. MUA VITUTTAA. Pitääkö mun siirtyä nyt maalisvauvoihin? Tää on nyt hei ihan perseestä...
Heidi rv 4 +1 TAI kp 28/27-28
En mä vielä ole uskaltanutkaan testata.... Rupes jännittää niin kovasti.... Ajattelin nyt sitten odottaa viikonlopun yli ja katella alkaako menkat ja sitten testata =) Maanantaina, niin lupasin miehelleni. Vielä ei ainakaan menkkoja kuulu.... mutta saa ny nähä.
mustapantteri kp 28/27-29
Heidi: toivotaan, että tuo on vaan sitä normaalia tiputtelua tms. mitä joillekin tulee. Joillakin kai useammatkin kuukautiset vaikka onkin raskaana. Että niihin plussiin ennemmin luottaisin sitten. Toivotaan parasta!
Ja mustapantteri: Niinhän se on, et sitä varmemmin näyttää, mitä pidemmälle malttaa oottaa :)
Mut mä en kuitenkaan aio malttaa enää huomista kauempaa!!! Nyt vaan peukut ja kaikki pystyyn! Mieskin ihan itsinä vaikka on paljon järkevämpi tyyppi kun minä :D
Tuollaanen75 kp30
Nyt ne täti-tuntemukset sitte tuli... Pahus! Mitään ei toki näy, että voi tietää hyvääkin... Mutta onkohan aamulla vielä liian aikasta testata? Jos huomisen oottais. Näillä tuntemuksilla täti on ennen muinoin mun mielestä tullut tyyliin seuraavana päivänä. Tosin eihän mulla aikoihin ole kunnon menkoja ollut... Ei oo todellista! Tää käy nyt meikäläiselle liian jäänäksi!
Tuollaanen75 kp30
Reissusta kotiuduttu ja kova ikävä olikin jo kotiin....
Eli mulla kaksi viikkoa menkat myöhässä, yhden haamun on näyttänyt ja kaksi negaa...eli en tiedä missä mennään. Ajattelin ens viikolla sit viel testata ja soitella sit neuvolaan jos ei menkkoja ala kuulua.
Kiva kun on uusia tullut mukaan, nyt vähän pihalla keskusteluista kun ollu puolitoista viikkoo reisussa, mutta palaillaan ja paljon plussia:)
Iivokki yk8-9 ja jotain:)
Tervetuloa takaisin, Iivokki! On tuokin jännää. Tosin haamun kai voi kuitenkin plussaksi laskea ;)
Mä sitten päätin siirtää testaamista vielä huomiseen ollakseni varmempi. Että ei kun piinaa lisää vaan! Tätiä ei kuitenkaan vielä näy, että sikäli positiivista :)
Tuollaanen75 kp31
näin yöllä unta, että menkat alkoivat..aamulla vatsa kramppasi niin kun vaan menkkojen aikana kramppaa ja nyt on sellainen olo, että alkaisi millä hetkellä tahansa. mitään ei kuitenkaan näy.. jännityksellä odotan..ja ramppaan varmaan usein vessassa työpäivän aikana.. toivottavasti ei ala!! toisaalta ei edes pitäisi tädin vielä tulla, toisaalta nämä ovat ensimmäiset menkat minipillereiden jälkeen ja tuskin ovatkaan säännölliset.. äsh.. jännittää!
Tuollaanen75: tsemppiä! en ymmärrä miten maltat odottaa :D itse olen jo testaillut (melkeinpä huvikseni ja jännityksen vuoksi) hävettävän monta kertaa.. nyt kyllä päätin, että odotan ensi viikolle.. saa nähdä miten käy :>
tiedä onko se viiva tullut jo ennen sitä kymmentä minuuttia, jätin testin parin minuttiin sisällä pöydälle,enkä enää käynyt katsomassa..huh miten jännää!
Toinen_