Kaipaan elämänmuutosta....
Olen lopen kyllästynyt elämääni, olen aina haaveillut asioista, joitka eivät pitäisi olla suomenmaassa mahdottomia saavuttaa, en halua muuta kuin pienen maatilan jossa saisin pitää muutamaa kanaa ja lammasta, ja jossa lapseni saisi elää maalaiselämää, ja voisin kuitenkin käydä kodin ulkopuolella töissä.
Kokoelämäni olen siirtänyt tätä haavetta muiden ihmisten hyvinvoinnin vuoksi.... onko muita, jotka ajattelevat samoin?
Kommentit (2)
siis ne joiden takia olen haavettani siirtänyt eivät ole ns. omaa perhettäni vaan vanhempani ja puoliskon vanhemmat, olen kyllästynyt tekemään ratkaisuja aina muita ajatellen, mies haluaa asua vanhempiensa lähellä, koska nämä saattavat tarvita apua, no, itselläni on vähän sama tilanne...
Oikeastaan kaiken mitä elämässäni teen, tai olen tehnyt, olen tehnyt muita ihmisiä ajatellen, en omien toiveideni mukaisesti.... Tunnen olevani motissa....
Onko joku joskus tehnyt suuren päätöksen maallemuutosta? Hypännyt oravan pyörästä pois, ja muuttanut johonkin uuteen ympäristöön ja aloittanut elämän tavallaan ihan uudesta näkökulmasta?
eivät täytäkään odotuksia. Jos todella haluat jotain kuitenkin, toimi sen eteen jos pystyt. Mutta perheen tarpeet aina kaiken edelle.