Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pukeutuvat vapaaehtoisesti kesällä näin?

Vierailija
04.04.2009 |

Telttamainen h&m/lindex tunika + lihottavat ja jalkoja lyhentävät caprihousut. Kokonaisuuden kruunaa jotkut hirveät möhkökengät.

Samaan aikaan Ranskassa ystävättäremme kulkevat ihmisten ilmoilla esim. jossain kauniissa pellavamekossa ja korkeakorkoisissa sandaaleissa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laadukkaasta kankaasta tehty, omalle vartalolle kauniisti laskeutuva tunika (joka melkein muistuttaa mekkoa) ja vyötäröllä leveä vyö. Jalassa legginsit, jotka korostavat hoikkia sääriä ja jalassa sirot avokkaat/ballerinat/sandaalit.

Tämä ylläoleva ranskalaisten tyyli on ihan eri maailmasta kuin suomineidon versio crockseineen ja caprihousuineen.

Vierailija
42/45 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtais lähteä kirkuvan punaisissa tai sinisissä rei'itetyissä muovinkappaleissa kaupungille. Sopivat lehden hakuun omasta postilaatikosta, mutta ihmisten ilmoille niiden tuominen pitäisi kieltää sakon uhalla ;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helvetin pitkät ja hoikat sääret, näytän hyvältä capreissa enkä tarvitse korkokenkiä. Tosin käytän kyllä siroja kenkiä enkä mitään möhköjä. Yläosani eivät ole telttamaisia, mutta ei se pellavamekkokaan nyt mikään autuaaksi tekevä asuste ole.

Vierailija
44/45 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lukenut jostain 90-luvun Annasta, että pellavamekko ja korkokengät on muotia Ranskassa, ja nyt sitten tohkeissaan naputtelee tänne... Haloo. Sääli jos joku on persjalkainen ja tömäkkä, mutta totuushan on, että me sirot ja hyvän malliset voimme pitää käytännössä mitä vaan kesällä päällämme ja näyttää silti kohtuuhyvältä. Ja hiekkalaatikolla ne korkkarit eivät näytä hyvältä koskaan.

Vierailija
45/45 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä niistä möhkökengistä, kun ne oli niin helppo laittaa jalkaa. Itse en niitä jalkaani laittaisi, ei sovi mun mielestä aikuiselle minkään vaatteen kanssa.