Ragesin just videopelissä
Ja vahinggossa löin raivoissani pöytätietokonetta ja nyt yks iso tuuletin ei enää pyöri ;(
Painakaa F puolestani, rakkaat pelaajaystäväni :(
Kommentit (15)
Pöytäkonehullu alkaa käydä aika kekseliääksi. Ei ole enää pelkkää copy/pastea.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun keskusteluni. Pöytätietokonetta ei pitäisi lyödä nyrkillä, vaan vasaralla ja helvetin isolla semmoisella.
Koska viina on jo maistunut sinulle liikaa, pöytäkonehullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun keskusteluni. Pöytätietokonetta ei pitäisi lyödä nyrkillä, vaan vasaralla ja helvetin isolla semmoisella.
Pääsikö raivosi taas valloilleen? Eikö ketjusi pysy riittävän pitkään palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Parhaat videopelit?
World of tanks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat videopelit?
World of tanks.
Se vaatii jo sen verran vääntöä että täytyy ehdottomasti käyttää pöytäkonetta jos meinaa pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat videopelit?
Tomb Raider- Resident Evil-, Devil May Cry- Onimusha- ja Ninja Gaiden-sarjat itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat videopelit?
World of tanks.
Se vaatii jo sen verran vääntöä että täytyy ehdottomasti käyttää pöytäkonetta jos meinaa pärjätä.
Ei pärjääminen vaadi huippugrafiikoita. WoThan pyörii varsin vaatimattomallakin koneella, kun kääntää grafiikka-asetukset minimiin. Itse olen pelannut läppärillä ja pärjännyt ihan kohtuullisesti (voittoja noin 55% peleistä). Nyt en tosin ole enää pelannut yli 6 kuukauteen.
-Eri
Ragesin? 🤐
Onks vihata sit "hatesin"? Tai nauraa lafesin? Mä vähän joggasin tos aamulla kun oli hyvä sää. Sit tietty iittasin ja drinkkasin.
Menee samaan kategoriaan kuin esimaatti ja drooni. 🤮
Miten tämä ketju on täällä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Ragesin? 🤐
Onks vihata sit "hatesin"? Tai nauraa lafesin? Mä vähän joggasin tos aamulla kun oli hyvä sää. Sit tietty iittasin ja drinkkasin.
Menee samaan kategoriaan kuin esimaatti ja drooni. 🤮
Pullervo chillaa kivellä:
Mad because bad. Git gud.