Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pukeutuvat vapaaehtoisesti kesällä näin?

Vierailija
04.04.2009 |

Telttamainen h&m/lindex tunika + lihottavat ja jalkoja lyhentävät caprihousut. Kokonaisuuden kruunaa jotkut hirveät möhkökengät.

Samaan aikaan Ranskassa ystävättäremme kulkevat ihmisten ilmoilla esim. jossain kauniissa pellavamekossa ja korkeakorkoisissa sandaaleissa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jalkani ovat hieman epämuodostuneet, eikä niihin käy oikein mitkään nätit kengät. Tunikan ostan jos näen nätin ja pirtsakan värisen, sama kai sulle jos sellaista pidän. Katson kyllä ihaillen naisia jotka sipsuttavat sandaleteissaan.

Vierailija
2/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telttamainen h&m/lindex tunika + lihottavat ja jalkoja lyhentävät caprihousut. Kokonaisuuden kruunaa jotkut hirveät möhkökengät.

Yrittäkäähän nyt ymmärtää, että suomalaiset ovat persjalkaista ja painavaperäistä porukkaa. Ei sitä kannattaisi korostaa capri-mittaisilla housuilla (jotkut jopa kääntävät farkkunsa lahkeet siihen mittaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen mukavuudenhaluinen Nainen.

Vierailija
4/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellavamekossa ja korkeakorkoisissa sandaaleissa.

Juu ei kiitos! :D

Vierailija
5/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin pieni perse. Onko se sitten sallittua?

Vierailija
6/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ranskattaret haluavat vapaaehtoisesti kiusata itseään korkokengiksi kutsutuilla naisenkidutusvälineillä, niin täytyykö meidän seurata perässä?

Minä liihottelen tästäkin eteenpäin tennareissa ja kannan jättimäisen ahterini ylpeydellä.

Vierailija
7/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lahkeen pituus tahdo riittää. Ihanaa kun tulee kesä ja voi käyttää capreja!

Niin ja hoikkakin olen, vaikka persus onkin muodokas =)

Vierailija
8/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suurin huolenaiheesi tosiaankin möhkökengät? Kyllä menee ap:llä hyvin - tai sitten ei.

Vierailija
9/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotku terveyssandaalit..

Vierailija
10/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunikamuoti jyllää täälläkin, viime kesänä puoli kaupunkia liihotteli kevyessä pellava/puuvillatunikassa, leveässä nahkavyössä ja no -- korkeakorkoisissa sandaaleissa. Värikkäissä. Iso ja värikäs nahkalaukku olalla ja paljon koruja kaulalla. Saas nähdä mikä on tämän kesän muoti, veikkaan että kovin samannäköinen kuin siellä Suomessakin! Se on toki totta, että rakenteeltaan täkäläiset ovat aika lailla sirompaa sorttia, eli samat vetimet ehkä näyttää hiukan erilaisilta päällä. MInäkin olen suomessa mini-ihminen (164 cm ja 50 kg, kokoa 34) -- täällä olen ihan normaali ellen jopa vähän raskasrakenteinen :)

Vierailija
11/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran paksut, valkoiset ja suonikohjuiset sääret, että caprit on lähes ainoa säädyllinen vaihtoehto kesällä -olkoonkin, että ne saavat lyhyet jalkani näyttämään entistäkin lyhyemmältä.

t. normaalipainoinen mutta ei-sirosäärinen

Vierailija
12/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihminen laittaa päälleen vaatteet joissa olo ei tunnu mukavalta, sitten on ihan tönkkönä ja asettelee jatkuvasti vaatteitaan.olkoon mun puolesta caprit ja möhkökengät kunhan olo on luonteva:)

Vierailija
13/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painelisin tuolla puistoissa lasten kanssa korkokengissä. Joo kiitos caprit ja möhkökengät mulle. Kesällä kun on lämmin ja caprit on sentään vähän viileämmät...

Vierailija
14/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistit natalakantaiset "kaupunkisandaalit" ja t-paita/yksivärinen hippipaita. Saanko synninpäästön ;)

Vierailija
15/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkäähän nyt ymmärtää, että suomalaiset ovat persjalkaista ja painavaperäistä porukkaa. Ei sitä kannattaisi korostaa capri-mittaisilla housuilla (jotkut jopa kääntävät farkkunsa lahkeet siihen mittaan).

[/quote]

jos sä oot keskiverto persjalkainen, ei se tarkoita että kaikki on. mulla ja muutamalla on 10 cm pituuseroa mun hyväksi, ja pituusero nimenomaan tulee jaloista, koska selät samanmittaiset tai mulla jopa lyhyempi.

34" lahkeen pituus

Vierailija
16/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne ranskattaret oikeasti pukeutuvat. Nimittäin aika pitkälti tunikaan/toppiin ja caprihousuihin. Enpä ole pahemmin korkkareita ainakaan kesähelteillä nähnyt.

Vierailija
17/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulua näihin pintaliitoisiin. Pukeutuu toisia miellyttääkseen, ei itseään..

Vierailija
18/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa ballerinat.

Enkä ollut yhtään hävettävä näky kanssasisarien rinnalla.

Ainoo miinus oli Ranskassa, että eipä tahtonut löytää edes rintsikoita.

Olen 168 cm ja 70kg.

Vierailija
19/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihminen laittaa päälleen vaatteet joissa olo ei tunnu mukavalta, sitten on ihan tönkkönä ja asettelee jatkuvasti vaatteitaan.olkoon mun puolesta caprit ja möhkökengät kunhan olo on luonteva:)

Vierailija
20/45 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuseksi, ap.