Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 TAMMIVAUVA

04.04.2009 |

Ja laitetaampa uudelle vuodelle jälleen TOIVEIKAS ensimmäinen pino :)

Toivotaan, että kevät aurinko tekee meille kanssasisaruksille ihmeitä ja saadaan tammivauvoja oikein ennätys paljon muhimaan!!! :)

Kierron ensi päiviä täällä eletään. Kiertokertoja en edes viitsi laskea jottei masennu... liikaa jokatapauksessa tuntuu olevan. Kolmas yrityksessä ja luomuna täällä mennään.

ONNEA KAIKILLE YRITYKSEEN,

wilukisu

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasit noi mun päiväsekoilut, en tajua miksi olin laskenut väärin. Tavasin mun kalenteria vähän monta kertaa täällä...

ja sirusade, la olis 11.1.-10, helppo muistaa :)

Menen nyt yrittämään leipomista, kun ne vieraat tulee huomenna joka tapauksessa... Voi olla että marengit lätsähtää, mut ei paljon haittaa!

:))))

Jennuli

Vierailija
122/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä sanoin että kannatti testata :D Itse aijon testata huomenna, katotaan mitäs sitä testiin tulee... Tänään tuli taas tuhrua, jotenkin tuntuu hassulta, kun kolmena iltana on tullut ilta kuuden ja kahdeksan välillä vähän tuhrua :D Täytyy nyt toivoa että siellä mahassa olisi oikeasti joku, eikä vain täti enteile..

Nyt ainakin jännäilen täällä entistä enemmän, että pääsenkö teidän kanssa odotus puolelle.. toisaalta itsellä on vasta yk 1, että jospa sitä ei silti lannistuisi.. mutta aamupäivästä tuun ilmottelemaan, jos maltan nukkua edes koko yönä.. :D

Täällä on kyllä todella monta plussaa tullut!!! ONNITTELUT KAIKILLE!!

sadepilvi 29/n.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustalla kurkistellut Jennuli sun vaiheita, kuumeiltiin yhtä aikaa täällä aiemmin talven ja kevään aikana... Onnea aivan hirmuisesti plussasta, olet sen totisesti ansainnut! Hyvää vointia sinulle ja toki kaikille muillekin plussanneille, paljon vauvaliimaa, tarrasukkia ja varjelusta matkaan!

Toivottelee Peppipihlaja 12+4

Vierailija
124/202 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun vauvat on ihania, itselläni yksi juuri sylissä (siis tämän vuoden tammikuun hedelmä)... Ensi tammikuulle ei vielä ole uutta tilauksessa, mutta ehkä seuraavalle. Minä kun olen erikoistunut tammivauvoihin (neljästä lapsesta kolme syntynyt juuri tammikuulla)......

Vierailija
125/202 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukutun yön (nukuinko lainkaan?) jälkeen jännitän lääkärikäyntiä. Poika on päikkäreillä, pitäisi mennä suihkuun ja sitten valmistautua lähtöön. Mitäköhän lääkärissä selviää? Raskausoireita ei ainakaan ole, mutta ei onneksi kuukautisiakaan. Mitään uutta kerrottavaakaan ei ole, mutta jännittää niin pirusti että pakko oli tulla pari riviä purkautumaan. Mukavaa perjantaita kaikille!

Sadepilvi, mitä testi näytti???

Vierailija
126/202 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ollut mukana jo monessa kk pinossa. Ollaan aviopari etelä-pohjanmaalta. E-pillerit jätetty pois heinäkuussa 2007, eli yk miljoona menossa, tai siltä alkaa ainakin jo tuntua. Välillä meinaa usko jo mennä. No saldona melkein kahden vuoden yrityksestä kaksi keskenmenoa. Tutkimuksissa ollaan oltu ennen noita km:ja eli mitään vikaa ei kummastakaan löytynyt. Edellinen km vastikään, eli plussasin tuolla marraskuisten pinossa, keskeytynyt km ja lääkkeellinen tyhjennys takana. Nyt yksi kierto välissä lääkärin kehoituksesta ja ensimmäinen clomi kierto menossa. Eilen tikuteltu vahva ovisplussa ja pupuilut ajoitettu kohdilleen, nyt sormet ja varpaat ristissä toivotaan että tärppäisi tästä kierrosta... La menis laskureiden mukaan tonne tammikuun lopulle 29päivään.

Täällä pinossa onkin jo moni plussannut, toivotaan, että viette kaikki loputkin mukananne o-puolelle. Plussatuulia kaikille tasapuolisesti.

Emma

Vierailija
127/202 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikäynti tuotti tavallaan pettymyksen, tavallaan helpotuksen. Suuri pettymys oli se, minkä tavallaan jo tiesinkin. Eli ketään ei löytynyt kohdusta. Helpotus taas oli se, että keltarauhanen siellä näkyi olevan, eli ainakin tässä kierrossa oli tapahtunut ovulaatio.

Suunnitelmissa, että ensi kierrossa nappia huuleen ja nyt kuukautisia odottamaan. Mukavia pupuiluja kaikille tammikuun toivoille, toivotaan paljon plussaa!

Vihreä

Vierailija
128/202 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerkeän kirjoittamaan kuulumisia, noh heti pitää kertoa että negaa näytti aamulla testi, mutta kierrot on kyllä vaihdelleet kovasti viime kuukausien aikana. Äsken tuli kyllä jo tummempaa vuotoa, että hyvin mahdollista että menkat alkavat..

Vihreä, harmi ettei tästä kierrrosta tärpännyt, mutta onneksi kaikki näytti kuitenkin hyvältä kohdussa ja tärkeintä on se että ovuloit :) Taidan siirtyä sitten sinun kanssa jännäilemään helmivauvasta. mutta täytyy seurata tilannetta alkaakos ne menkat..

sadepilvi: kp 30/n.30

Vierailija
129/202 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vanhoille ja uusille tutuille onnitteluista, ovat olleet todella ihania! Ja tuntuneet vähän hassulta, kun on tunnelmat aika uudenlaiset. Olo on ihan hyvä, kaikenmoista oiretta on ja hyvä niin, huolestun vasta jos niitä ei ole :) Vielä menee hetki sulatellessa, palaan sitten tsempittämään teitä ja lähetän täältä hulluja hormoniaaltoja teidän niskaanne!

Jennuli rv 4+3

Vierailija
130/202 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahtavaa! Olen vielä alkuraskauden epävarmuudessa seuraillut kuumeilijoiden palstoja, aloin oikeen jännittää sun puolesta, vielä pari kolme kuukautta sitten kuumeiltiin samoissa ketjuissa. Upea juttu, nyt vaan coolina eteenpäin (ja joo, tiedän että se on vaikeeta)!

Onnea myös kaikille muille tammivauvaa odottaville ja tsemppiä kuumeilijoille!

Marrasvauvaa odotteleva Mamako rv 11+3

Vierailija
131/202 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille plussanneille! Nauttikaahan raskaudesta.

Voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen lähteville. Plussaillaan!

Vierailija
132/202 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VOI OLLA TOTTA jennuli, ihanaa! Jo tätä onkin odotettu. Kyllä ne oireet olikin sitä luokkaa, et jos noista oireista ei vauvaa ois tulossa, niin mistä sitten? Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin loppuun saakka ja nauti plussasta :). Muita plussanneita taisinkin jo aiemmin onnitella.

Tervetuloa vaan emmalle. Meillä olisikin LA ihan samoina päivinä, mikäli tärppäisi. Ja todellakin toivon meidän kaikkien puolesta, että tuonne tammimammoihin menisi oikein ennätys paljon meitä kuumeilijoita.

Pahoittelut sadepilvelle ja vihreälle.

ON: Lähtisin itsekin niin mielelläni tonne odottajiin. Tuntuu tämä odottamisen odottaminen niin pitkälle! Kaiken lisäksi musta alkaa tuntua, et mä kirjoitan tänne aina vaan samoja juttuja (ja niinhän mä tietty teenkin)....voisi käydä leikkaa liimaamassa tuolta aiemmista pinoista...ihan on sama levy aina vaan päällä. PAH! Eli täällä ovis takana ja naama mutrussa odottelen piinaviikkoa.

t. äkäpussi kisu

Vierailija
133/202 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille oikeen roppakaupalla :x

Vierailija
134/202 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussahan sieltä tuli! Onnellinen olo on niin.. En olisi mitenkään uskonut että tärppää noin nopeasti. Nyt vain toivon, että hyvin menee tästä eteenpäinkin. Raskaana, hmmm... mutta oireet ovatkin olleet aika selvät, äklöä oloa, pöntön halailua ja huimausta viime päivinä..

En osaa nyt muuta kirjoittaa...

Onnellisisssa tunnelmissa, Vanilla

Vierailija
135/202 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin tänä aamuna, ihanaa äitienpäivää:) llmeisesti edellinen viestini hävisi.. Toivon kovasti, että kaikki menee hyvin loppuun saakka, kun laskettu aika on tammikuussa. Kun lueskelin noita odotuspuolen juttuja, saa kuulemma odottaa rv 12 asti, ennen kuin voi alkaa oleen varma, että vauva pysyy mukana. En voi jotenkin todeksi uskoa, että näin nopeasti tulin raskaaksi ja että kaapissa olevia vaatteita ainakin mahdollisesti saan jo aika pian käyttää.

Onnellisena, Vanilla

Vierailija
136/202 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea uusille plussanneille!!!

Toivottavasti me muut tultas ainaki ensikuussa sit raskaaksi.

Tänään alkaa meillä helmivauvan yrittäminen.

anna_liisa kp 10/26-27

Vierailija
137/202 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla helmikuisille omaa ketjua tekeeko joku vai minä?

Vierailija
138/202 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg!!!!!!!!!

Sain HAAMUN !! Omg omg !

Pitää silti vielä tehä varmistus myöhemmin,omg !!

Heidi

kp 24/28

Vierailija
139/202 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidi! Kyllähän tuon luulisi vahvistuvan... Toivon kovasti että tulette kaikki muutkin imussa tuonne odotuspuolelle:) Pelottaa, että itellä menis kesken, kun tulin jo toisesta kierrosta raskaaksi. Mutta hope hope että kaikki menee hyvin.... toivossa on hyvä elää..

Vanilla

Vierailija
140/202 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta,mutta mutta mullapa ensimmäisestä kierrosta,eli mulle ei oo menkkoja ees tullu luomuna vielä kertaakaan ! Otan vielä varmistustestin torstaina,mutta toivotaan parasta. Muakin pelottaa,mutta toivon,että kaikki menee hyvin. Tarroja paljon kaikille !

Heidi

rv 4 (varmistus tulossa !) :)