Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2010 TAMMIVAUVA

04.04.2009 |

Ja laitetaampa uudelle vuodelle jälleen TOIVEIKAS ensimmäinen pino :)

Toivotaan, että kevät aurinko tekee meille kanssasisaruksille ihmeitä ja saadaan tammivauvoja oikein ennätys paljon muhimaan!!! :)

Kierron ensi päiviä täällä eletään. Kiertokertoja en edes viitsi laskea jottei masennu... liikaa jokatapauksessa tuntuu olevan. Kolmas yrityksessä ja luomuna täällä mennään.

ONNEA KAIKILLE YRITYKSEEN,

wilukisu

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi anna-liisa ja mona33, nyt teidän pitää ehkä ottaa parit tädinkarkotus-hömpsyt vapun kunniaksi.... Parempaa tuuria ens kiertoon!

Itse testasin eilen eilen aamulla mutta negaa tietysti näytti. Oireita on kyllä edelleen, välillä epäilyttää että jos nämä kuitenkin on vuosituhannen omituisimmat menkat. Iltavuotoa ei ole nyt tullut, päivän saldo on ollut puol teelusikkaa vanhaa kamaa nyt parin päivän ajan. Viime yönä näin unta että mun rinnoista tuli maitoa, se oli tosi outoa koska en siis oikeasti tiedä miltä se tuntuu, mutta unessa tunsin sen. Mahaa nippailee edelleen, äitienpäivään mennessä tän homman pitäis selvitä.

Peukut ja jalat ristissä, aurinkoista vappua kaikille toivottaa

Jennuli yk8 kp24/29-32

Vierailija
82/202 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut anna-liisalle ja mona33:lle. Liityn joukkoonne. Parin päivän tuhruttelun jälkeen tänä aamuna alkoivat kuukautiset. Hassua oli se, että tuskin oli ehtinyt housut värjäytyä, kun kävin vessassa oksentamassakin. Ja voin kertoa, että eilen en nauttinut mitään simaa väkevämpää. Mutta ihan rehellisesti, vähän ihmeissäni jo ehdin ollakin, että mitä tämä kaikki on. Kuten muistatte, meillä kuitenkin päänsärkyiltiin kaikki ne hedelmälliset päivät... Nyt ollaan ukkokullan kanssa asioita juteltu lisää ja tässä kierrossa nyt sitten yritetään ihan oikeasti :-)

Jatketaan kuumeilua!

Ja tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille vielä jännääville! Jaksahan vaan Jennuli pitää toiveet korkealla! Toivottavasti saadaan lukea vielä monesta plussasta...

Vapun jatkoja lähettelee mammali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan menkkoja alkavaksi 4 päivän sisään jos ei ala. sitten lähdetään testin ostoon. veikkaan kuitenkin menkkojen olevan realistisempaa kuin plussa testi.

Vierailija
84/202 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hyvät vaput kaikille :)

Täällä ei ole raskaustuntemuksia, paitsi välillä äklö olo, mutta voihan se olla että on tullut syötyä koko ajan jotain herkkuja näin vapun kunniaksi :D mutta täytyy seurailla tilannetta, vielä on pitkä piina edessä..

sadepilvi kp 20/n.30

Vierailija
85/202 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille mikäli täti on tullut kylään ilman kutsua! Todella törkeetä. Toivotaan, että täti päättäis pysyä poissa meiltä kaikilta!

Täällä jännäillään kovasti :) on muutamia erittäin outoja oireita kuten huonoo oloo ja alavatsan nippailua, mutta vielä ei uskalla toivoa mitään. Tekis mieli jo testata, mutta yritän kasvattaa luonnetta ja odotella ens torstaihin.

Hyvää vappua kaikille näin myöhässä :) ja ottakaahan kaikki ilo irti auringosta ja ihanan keväisestä tunnelmasta!

bellababy kp 23/26-28

Vierailija
86/202 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat varmaan ankkuroineet itsensä pihalle. Mut hei, niin mäkin oon, läppäri vaan mukaan.

Huhuu uudet ja vanhat kuomat, missä kaikki lymyää?

Sadepilvelle: itse olen miettinyt samaa, eli tuota herkkujen ja huonon olon suhdetta, eilenkin oli purjot kurkussa pariin otteeseen vaikka en nyt niin ihmeesti ole munkkeja tai muuta vetänytkään. Sullakin tuolla äitienpäivän tienoilla varmaan selviää kummasta ällötyksestä oli kyse?

Pieniminällä on jännät päivät menossa, pidähän meitä ajantasalla, jookos!

Mammalille pahoittelut tädistä, harmin paikka! Hyvä jos olette ukon kanssa saaneet nyt asiat selviksi, meilläkin mies oli ensin vähän nihkeänä mutta se aika on onneksi jo takana päin :)

Bellababylla kans tosi jännät paikat, mitenhän mahtaa käydä? Tule heti tai viimeistään testin jälkeen kertomaan, meni sitten asiat suuntaan tai toiseen! Oot kyllä tosi viileehermoinen jos torstaihin maltat, vau! Auttaa omaankin piinailuun tämä muiden jännäily näemmä...

Josta puheenollen, samat oudot jutut täällä jatkuu, nyt siis minimaalista tuhruilua kestänyt tasan viikon. Mahasta aina välillä nippaa ja oudon huono/heikko olo aina välillä. Keskiviikkona heikotus yllätti, luulin että dyykkaan luokassa lattialle kun keräsin oppilailta kokeita, olis siinä ollut niillä ihmettelemistä... No, saas nyt nähdä.

Jennuli-81 yk8 kp25/29-32

Vierailija
87/202 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli-81 joo ens viikolla testailen.. katotaas kuinka kauan jaksaa piinailla..

Täällä taitaa olla useammalla ens viikolla jännät paikat.. plussia odotellaan... :)

Omaa napaa taas kerran.. tänään mittasin lämpöä ni se oli 36,9. ja normaalisti se on siinä 36 asteen tienoilla.. pää on ollut jo useampana päivänä pökkyrässä, ja iltasin varsinki sellasta ällöä oloa.

Onko kukaan muu mittaillut lämpöjä kierron aikana?

sadepilvi kp:24/n.30

Vierailija
88/202 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas mun mies kysyi, muistitko sä tehdä sen evoluutiotestin. :) Sille ei mee jakeluun toi ovulaatiotesti.

Täällä vain odotellaan, en osaa sanoa mistään oireista mitään. Kierto kun on ollut 29-37 päivää, niin oviksen ajankohdastakaan ei oo tietoa. Nyt eletään 22 kiertopäivää.

Marie

Vierailija
89/202 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna testi kehiin jos ei täti punainen saavu vierailulle. kumminkin se lymyää pian sieltä paikalle. en usko että ekasta kierrosta viel olis tulosta tullut.

Vierailija
90/202 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vaan niin hassua kun ainoo asia mitä voi ajatella on VAUVAT ja tuntuu että ainoa asia mitä nään nykyisin on vauvat ja raskaana olevat naiset! Nyt tosi kyllä iski jo epätoivo, että ei tärppää ainakaan tästä kierrosta, koska on ollut koko päivän menkkamaisia kipuja ja naamakin kukkii. Aamulämpö oli tosin vielä korkealla tänään, että en usko tädin vierailuun ainakaan vielä. No eihän sitä voi vielä tietää miten tässä käy :) kun pupuiltukin on juuri oikeeseen aikaan ;)

Jennuli-81 - En mä kyllä mikään kylmähermoinen ole sitten ollenkaan :) ja mietinkin joskos sitä jo huomenna uskaltais testata ihan vain omaksi ilokseen (tai surukseen)

Sadepilvi - Niinkun jo tuossa sanoin niin mä oon mittaillut lämpöjä nyt "jopa" kolmen kierron ajan haha. Mulla on nyt ovulaatiosta saakka ollut noin 36,3 ja nyt on pompannut 36,7.

Pieniminä - Tule sitten heri kertomaan, jos testin tet :)) Täällä jännään puolestasi!

Bellababy kp25/26-28

Vierailija
91/202 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollu tänään outo aamu,sattuu mahaan,päähän ja vielä kaiken lisäks tuntuu tosi oudolta toi mahakipu,mutta koskaan ei voi olla liian realistinen,niin ehkä se on vaan mahakipua.

Mäkään en kyllä usko,että ekasta kierrosta ilman pillereitä tapahtuis mitään,tosin onhan kaikki mahdollista!

Bellababy,kyllä sulla on hyvät hermot ! Mä koitan kestää vielä pari viikkoa,heti äitienpäivän jälkeen,tai jos uskaltaa testaa monta kertaa ni jopa äitienpäivänä,ois siinä lahja ! :)

Vierailija
92/202 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä testattiin tänään haaleetakin haaleempi haamu!!!! :) Eihän tässä tiedä mitä ajatella. Saas nähdä miten käy :) (edellinen päätty keskenmenoon viikolla 8 :( )

Bellababy kp 26/26-28
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=2ee9ef40-386c-11de-8875-…!

Vierailija
93/202 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea bellababy! Toivottavasti pieni pysyy matkassa, sulla onkin tiedossa ihana äitienpäivä :) itse kovasti odottelen että pääsis testailemaan.. Äsken mittasin huvikseni lämpöä kielen alta, ni se oli 37. illasta huomaa että nousee melko ylös lämmöt..

kieltämättä itsestäkin tuntuu, ettei maailmassa tunnu muuta enää olevan kuin ihanat pienet vauvat, oviksen jälkeen näin untakin että plussa tuli, ja testissä oli muka oikein vilkkuvalotkin, jotka ilmoitti plussasta :D Kaikenlaisia unia sitä ihminen näkeekin.

sellasta tänään....

sadepilvi kp: 26/n.30

Vierailija
94/202 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Olen 29-v ja nyt on pikkukakkonen haaveissa! Esikoisemme on jouluvauva vm.06 ja nyt toinen pikkuinen on vallannut mielen.

Jännät paikat tässä onkin, jätin ehkäisyn pois helmikuussa, maaliskuussa oli ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä, mutta silloin ei natsannut (mikä oli ihan odotettavissakin...) , nyt huhtikuussa oli sitten jo toiveita enemmän. Tikutin ovulaation viikkoa pääsiäisen jälkeen ja jos kierto on sama 26pv mitä viimeksi, niin keskiviikkona pitäisi kuukautisten alkaa jos onni ei ole suosinut... Ovulaation tikutin hieman haaleana maanantai-illalla ja tiistai-aamulla laitettiin toivo itämään, tiistaina puolilta päivin oli jo vahva ovis+! Toivottavasti uimarit jaksoi odottaa...

Tänään tunsin kaupassa, että nyt jotain valuu ja pettymys oli suuri, että näinkö nyt kävi. Housuissa oli vähän rusehtavaa tahraa, mutta sen jälkeen ei mitään, eikä vieläkään mitään enempää. Tosin näin ne menkat aina alkaa, pari päivää tiputtelua kunnes repeää... Toivotaan että olisi jotain kiinnittymisvuotoa (voiko olla tässä kohtaa?). Jos huomen aamulla ei mitään tule, niin sitten kipaisen työmatkalla apteekkiin ja lukittaudun vessaan...

Sunnuntaina jo innoissaan testasin yhden tikun, mutta negaa näytti. Yritän nyt ajatella, että eiköhän se vuoto sieltä ala, niin ei pety vielä pahemmin jos se todella alkaa (vähän itsensä pettämistä...).

Tässä toivotaan, että jollei nyt natsaa niin olisi seuraava ovulaatio viikonloppuna niin mahdollisuudet paranisi =). Mies kun on aikaisessa aamuvuorossa, niin illalla se sammuu kuin saunalyhty ennen klo.21 ja aamulla lähtee jo ennen kuin me ollaan esikoisen kanssa silmiä saatu auki, eipä siinä paljon ehdi peuhata. Tosin nyt mies joutui 3viikon sairaslomalle, jos vaikka olisi tarmoa seuraavaan kiertoon =D

Mutta toivottavasti voin liittyä joukkoonne, juttujanne olen jo jonkin aikaa lukenut ja ilolla seurannut että moni on jo plussannut, onnea paljon!!

Ja muille yrittäjille paljon tsemppiä, kaipa me joskus päästään tuonne odotus-puolelle :x

-Jouhinen

Vierailija
95/202 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ilmoittautua mukaan. Meillä yritystä ollut jo loka-marraskuusta lähtien, ja olen käynyt lueskelemassa täällä, en vain ole saanut kirjoitettua. Toista lasta toivotaan. Nyt meillä on meneillään sellainen jännitysnäytelmä, että en enää pysty yksin tätä kantamaan...

Jennulin oireita olen seuraillut ja jännitellyt mukana, itselläkin on tuota tuhruilua ollut nyt kolme päivää, menkkojen pitäisi alkaa ensi viikolla. Itsellä on epäsäännöllinen kierto, yleensä kuitenkin pidemmänpuoleinen, ja menkat alkaa aina parin päivän tiputtelulla. Nyt ollaan vaan kovin ajoissa. Oireita olen onnistunut kehittämään vaikka mitä: väsymys, huimaus, palelu... Tuntuu vaan että nuo on enemmän omassa päässä, toiveessa... Odottelu on kovin pitkää.

Olen jo varannut ajan lääkäriin tälle viikolle ihan tsekkaukseen, että tapahtuuko niissä munasarjoissa mitään. Nyt yritän arpoa, kannattaako mennä vai ei. Kun todennäköistä on, että menkat on juuri silloin, mutta saattaisi olla ihan mukavakin käydä, JOS sieltä saisi mukaviakin uutisia.

Olen katsonut, että testaamiseen aika on vielä liian aikainen, apteekkiin en ole vielä mennyt, ettei kiusaus kasvaisi liian suureksi (nimim.liian paljon rahaa aikaisiin nega-testeihin käyttänyt).

Tämä vuoto on NIIIIIIN lannistavaa!!!! Tänään on todellinen masennuspäivä, epätoivo ja menkkaoireet seuraavat. Väsyttää, kiukuttaa, palelee, eilen sain itkuraivarit. Tosi paha PMS????

Jennuli, kirjoita pian (hyviä) kuulumisia, minä en meinaa enää housuissa pysyä kun jännittää!

Vierailija
96/202 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi tää mun vierailu lyhytaikaiseksi..

täti tulla tämähti.. ja oikein kivuliaasti.. ja runsaasti vielä..;(

meillä oli taloyhtiössä oikein lippu puolitangossa sen kunniaksi, se siintä tammivauvasta sitten..

toivotaan että helmivauva tärppää...

Vierailija
97/202 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Jennuli. Onpas sulla ollut tosi kummallinen kierto. Sillon niitä tulee kun vähiten kaipaa.

Toivotaan bellababy et viiva vahvistuu.

Minäkin yhden kierron lämpöjä mittailin, mutta tulin siitä touhusta ihan höperöksi ja lämmöt laskivat oikeastaan yhtäaikaa tätin kanssa niin ei voinut edes sitä lämpöjen tippumista apuna käyttää tätin tuloon valmistautumisessa. Kyllä lämmöt komeesti nousi oviksen jälkeen ja pysyi korkealla aina tätin tuloon saakka. No en sen koommin ole itseäni tuollakaan touhulla kiusannut :)

Pahoittelut milastelle ja muillekin jotka täti on taas kohdannut.

Täällä ovistuntemuksia kuulostellaan. kp 10 tänään ja nippaili toista munasarjaa aika mukavasti päivällä. Ainoona toiveena on ettei nyt ovuloimatonta tule, muuten tulkoon ovis ihan mikä päivä vaan. Siis eikun simppoja matkaan laittamaan, niin pääsee taas tätiä vastaanottamaan :(. Ei sitä muijaa varmaan paljon nää mun lähestymiskiellot pelota.

t. kisu

Vierailija
98/202 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Sadepilvi*: jaan tunteen tästä jatkuvasta vauvan ajattelusta. Se on mielessä usein aamulla ensimmäisenä ja illaalla viimeisenä. Eilen ihan vahingossa haahuilin vauvojen vaateosaston läpi pariin otteeseen... :)

*bellababy*: Ihan mahtavaa, onneksi olkoon! Tarrasukkia ja enkeleitä toukalle!

Missäs *pieniminä*, lähti testaamaan mutta mitään ei ole kuulunut? Vai iskisö se pahuksen täti?

( . ) Huh huh miten karmee olo ollut tänään, huimaa ja oksettaa. Kunpa tää nyt vaan olis Sitä eikä sitä Toista... Välillä tuntuu myös siltä että jalkovälissä alkaa lorista koska tahansa, mutta eipä ole minkään sortin vuotoa näkynyt useampaan päivään. Vähänkö mä oon hermorauniona torstaihin mennessä :)

Jennuli yk8 kp27/29-32

Vierailija
99/202 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin päin, eli vauvat mielessä jatkuvasti. Samoin heti kun on hetki aikaa, livahdan näille sivuille :) Kaverin lapsikin saa niin hymyilemään, kun tavataan, itsellekin toivoisi samanlaisen... Joitain oireita, kuten alamahakipua on ollut, samoin yökkäilin kylpyhuoneessa viime yönä, tiedä sitten olisiko onnistunut, vaiko johtuu sitten stressistä? melkoisesti olen juossut viime aikoina, hommat tulee ns. yhteen syssyyn...

Tulkaa heti kertomaan, jos plussaatte, pieniminä?

Vanilla

Vierailija
100/202 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli sama tilanne täällä, hermorauniona olen ja vessassa juoksen noin tunnin välein kun olen iiihan varma että nyt alkoi. vatsaa juilii ja vihloo, mutta ihmellisesti (toive ajattelua ?) jotenkin luulen että tai pelkään että täti tulee huomenna.

Onnea tärpänneille, muille voimia jatkaa yritystä.

Sirusade kp 28/26-28