Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 TAMMIVAUVA

04.04.2009 |

Ja laitetaampa uudelle vuodelle jälleen TOIVEIKAS ensimmäinen pino :)

Toivotaan, että kevät aurinko tekee meille kanssasisaruksille ihmeitä ja saadaan tammivauvoja oikein ennätys paljon muhimaan!!! :)

Kierron ensi päiviä täällä eletään. Kiertokertoja en edes viitsi laskea jottei masennu... liikaa jokatapauksessa tuntuu olevan. Kolmas yrityksessä ja luomuna täällä mennään.

ONNEA KAIKILLE YRITYKSEEN,

wilukisu

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

r 3+3 ! :)

Vierailija
142/202 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän aina pompahtaa kurkkuun ilosta, kun plussa tulee sellaiselle, joka on jo pidempään yrittänyt, onnea Jennuli ja kaikki muutkin!

Meillä ensimmäinen lähti alkuun heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja lääkäri sanoi, että silloin tulee helpoiten raskaaksi. Mietinkin että pitäsköhän oottaa pillerit vähäksi aikaa käyttöön, jollei tämä asia tästä etene.

Tein testin aamulla ja sama tulos kun tasan vuosi sitten äitienpäivän jälkeen eli nega. Viime vuonna 23.5 oli testattava uudelleen, kun tätiä ei näkynyt ja tuli plussa. Kun malttaiskin odottaa sinne asti.

Joka tapauksessa taidan siirtyä helmikuisiin, mun kierto kun tuntuu olevan jättipitkä. Viime tammikuu oli tuskaa keikkua täällä palstalla, kun kaikki muut saivat nyytit kotiin, alkuperäinen laskettu aika (18.1) ohitettiin ja meidän nyytti syntyi vasta reilusti helmikuun puolella.

Marie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vanilla ja heidi. Kiva, ettei kaikkien tarvitse roikkua täällä kyllästymisiin saakka!

Marie pahoittelut negasta. Voimia ja onnea yritykseen!

Täällä on joku kummajaiskierto kans menossa, kun kp 11 arvelin saaneeni oviksen ja peittoja heiluteltiin sen mukaan. Nyt sit eilen (kp 15) kummastuksekseni aivan selvät ovistuntemukset ja vielä selkeämmin kuin kp 11...Eihän siinä auttanut muu kun varanvuoksi ruveta peitonheilutukseen jälleen. Mun ovis on yleensä10-12 päivä, joten tää kp15 ovis on jotain ihan käsittämätöntä näillä leveysasteilla. Naama kukkii kans ihmeellisesti ja muutoinkin on aivan kummallista olemista tää kierto... Toivotaan että näistä omituisuuksista nyt sit seurais jotain hyvää lopulta ;)! Eli täällä tiedossa mammuttikierto tavallisen 24-26 kierron sijaan täti odotettavissa tälläkertaa vasta kp 29 huh huh.

ymmällään oleva,

kisu

Vierailija
144/202 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä selvät ovistuntemukset kp 14/28. Tässä kierrossa lima ja kivut tulivat jo kp 12. Samana päivänä touhusimme. Mies oli juuri ollut kipeänä, joten se oli eka kerta yli viikkoon.

Ajattelin että ok, nyt se ovi meni. Mutta kp 17 tuli jälleen limaa ja kovat oviskivut. Puolen kierron paikkeilla peitot heiluivat kahdesti, kp 12 ja 14.

Olin ymmälläni - en tosiaan tiedä, kumpi noista oli ovis, vai oliko kumpikaan. Ja jos tuollaiset oireet eivät johdu oviksesta, niin mistä sitten? Olen kyllä aina tulkinnut sen kivun ovisperäiseksi, ja se on joskus niin kovaa, että joudun ottamaan Burana 800:n.

Nyt kp 25/28 sitten odottelen hermona, miten käy!

Vierailija
145/202 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jo pari päivää on ollut mahdotonta huimausta. Tuntuu et päässä pyörii ja seiniä pitkin välillä kävelen. Tänään oli sitten viittä vaille ettei tullut aamupalat ylös....Joko mulla on joku kumma huimausoksutauti, tai siten tää on jotain pal mukavampaa...:) Tosin jos se ovis oli nyt kp 15, niinkun tossa yllä arvelin, niin ei tietty voisi olla vielä raskautumisesta kyse, mut jos se olikin jo tuolla kp 10-11 niin sitten tietty.... No eipä oo täällä tullutkaan oikeesti höyryttyy oireiden kanssa piiiiitkään aikaan, kun ei yhtikäs mitään oiretta oo ollut, joten nauttinen näistä pienistä oireenpoikasista ja ristin kädet kyynärpäitä myöden, että olisivat nyt oikeita oireita :)

Muutoin tässä pinossa onkin hiljaista. Minne on kaikki menneet sadetta pitämään? Mikä vointi jennuli, entä muut plussanneet?

Miten on muikkea-mustikka kannattaakohan ottaa buranaa...panadol (vaikkei niin hyvin ehkä autakkaan) olisi varmaan vauva touhuilijoille turvallisempi vaihtoehto..... Kummallisia kyllä nää kahden oviksen tuntemukset. Pitää nistä lähtee vähän googlettaa.

kisu

Vierailija
146/202 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemättä töihin, mutta olo helpottui kun söin ja lepäsin hetken. Joten samat vaivat tässäkin suhteessa.

Joo tässä kierrossa en ottanut Buranaa, vaan kärvistelin. Ilmeisestihän tulehduskipulääkkeet saattavat vaikeuttaa raskaaksituloa. Mutta vuosien mittaan on tullut popsittua aika monta Buranaa oviskipuihin.

Etsin tuossa eräänä iltana tietoa kahdesta oviksesta. Löysin linkin kanadalaistutkimukseen, jonka mukaan kaksi ovista kierrossa on aika yleinekin ilmiö. Mutta nämä ovikset tapahtuisivat 24 tunnin sisällä toisistaan. Eli tuollaista monen päivän eroa tuntemuksissa se ei selittäisi.

Outoa joka tapauksessa. :)

Vierailija
147/202 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollaankohan pinossa ihan kahdestaan? Tuossa kun pinoa katselin niin taitaapa olla kaikki joko plussanneet tai neganneet.... Huhuu onko täällä muita?

Plussia onkin tullut ihan ennätys paljon tässä pinossa.

Jospa saataisiin vielä mekin plussapinoa kasvatettua mustkikka. Kävin muuten minäkin googlettaa ja kyllä sieltä pää tuloksena löytyi, että kaksi ovulaatiota olisi toisinaan ihan mahdollista. Joku oli kertomansa mukaan odottanut jopa kaksosia kahdesta eri oviksesta...no mene ja tiedä, mutta ilmeisesti siis mahdollista. Aika hienoa taidettiin me saada kaksi mahdollisuutta tässä kierrossa :). Minäkin löysin tosin juttuu siitä että vuorokauden sisään pitäisi tapahtua... Mulla väliä oli siis noin 3 pv.... No on tämä naisen kroppa niin kummallinen, et kai tuokin olisi ihan mahdollista.

Mites muuten sun lämmöt? Mulla oli tänään iltapäivällä 37.3. Normaalisti lämmöt on tosi alhaiset....

Kyllä taas tiputaan korkealta ja kovaa jos...

kisu

Vierailija
148/202 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiin on tosiaan väki käynyt tässä pinossa, mutta kohtahan tekin taidatte siirtyä tonne aidan toiselle puolelle ;) bd bd bd

On nimittäin tosi lupaavan kuuloista oireilua. Mikäs kp sulla kisu on menossa? Pääsetkö jo kohtapuoliin testaamaan?

Kiitos Marie1981, pidän myös sulle peukkuja ja käyn täällä välillä vaklaamassa teitä :)

Itsellä ollut kovia vatsakipuja jo useamman päivän ja pönttöä on tullut halittua nyt muutamana päivänä. Sain torstaille ajan yksityiselle, toivon että saan varmistuksen siihen, onko tää polttava kipu ihan normaalia ja näkiskö ultralla onko tuulimuna ja ettei ole kohdun ulkopuolella. Sykettä tuskin saa vielä näkyviin. Pakko oli töissä kertoa parille työkaverille ja pomolle tänään, kun hyppäsin siellä vessassa vähän väliä. Eka neuvola on kesäkuun ekalla viikolla, eli 9. viikolla. Vatsakivut on siis olleet aika järkkyjä, herään niihin öisinkin ja itsensä huojuttelu vähän auttaa, mies on tulossa kyllä merisairaaksi ja valittaa näkevänsä outoja unia kameleista :)

Hulluja hormonituulia teille, olkoon plussa kanssanne!

Jennuli-81 rv 5+1

Vierailija
149/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole pinossa ainoita, minä täällä vielä vaikka, en ahkerasti kirjoittelekkaan..

Ja tuosta kahdesta oviksesta: Erimunaiset kaksosethan ovat kahdesta eri munasolusta, joten 2 ovista on täysin mahdollista!!! Mun äitillä (ja äitin siskolla) on kaksoset, itselleni ei luultavasti niitä suoda, kun sehän tapaa hypätä yhden sukupolven yli...

Oireita ei itsellä ole kummmepia, mitä nyt äitienpäivänä hetken aikaa vihloi alavatsalla niin että.... Siinä oli just se viikko oviksesta, että toivoa sopii, mutta kun on monta kertaa mennyt pettymään, ei uskalla kovin korkealle toivoa asettaa...

Mutta kuiteskin silti toivoo...=)

Ens viikon alussa täti, jos tullakseen...

Sofi

Niin ja onnea plussanneille!!!!!!!

Vierailija
150/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Olen uusi täällä... 2 lasta on jo entuudestaan ja nyt haaveilen kolmannesta... tänään on kp30 ja selviä oireita raskaudesta mielestäni jo on... en ole vain vielä uskaltanut testata... kierto ollut hieman vaihteleva 27-30 pvä... Varsinaisesti ei olla yritetty kolmatta, mutta eipä olla varsinaisesti ehkäistykään :D

Onnea jo plussanneille!!

Vierailija
151/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kaikki ihan sekaisin,mulle tuli silloin äitienpäivänä haamu,aikapa selvä vielä,nyt tänään näytti negatiivistä.

Aion kuitenkin testata vielä sinä päivänä kun oletan,että mun menkat alkaa. Se mikä tässä on erilaista kuin toisessa,mulla on erimerkkinen testi,en tiedä sitten vaikuttaako.

Plaa nyt meni kaikki uusiks vai :(

Heidi kp 27/28

tai rv 4

Vierailija
152/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ollut ties minkälaista raskausoiretta, kahvi on muuttunut kamalaksi sonnaksi ja tisseistä on tullut maitoa, väsyttää ja kaikkea muuta.

Pientä tuhruvuotoa on, ja mahassa tuntuu kuin harkkasuppareita ja pientä kipuilua oikealla puolen kohtua.

Vauveli ei olisi mitenkään suunniteltu, joskaan sen tuloa ei ole myöskään estelty. Minulla raskautuminen on ollut hieman hankalaa, ja ainakaan vuoteen ei olla käytetty mitään ehkäisyä.

Nyt on kp25/22-24 ja fiilikset on sekavat. Toisaalta sitä toivoisi pikku kakkosta, ekaa yritettiin pitkään, kärsin kroonisesta vauvakuumeesta jolle en tahdo antaa tilaa sillä tiedän, etten niin vaan raskaudu ja sitten tulee surulliseksi... ajoitus ei ole kovin mahtava, koskakohan se olisikaan? Puoli vuotta jäisi kouluu käymättä, jos kaikki hyvin menee. Esikoisen kanssa raskaus oli kivulias ja pahoinvointi kesti läpi raskauden, joten kauhean positiivisesti en suhtaudu edes siihen, että pystyisin käymään koulua edes viralliseen loman alkuun asti. Miehelle raskaus olisi varmasti järkytys, nimenomaan ajoituksen kannalta. Se ei oikeen ole sellainen ihminen, joka tykkää kun suunnitelmat muuttuvat.

Jännittää. Joskohan sitä huomenna aamulla testaisi jos ei nämä kuukautiset kunnolla ala?

Vierailija
153/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulos MissGrr

Kiva homma hei tyttelit,meitsi teki testin väärin ! Ei näin ! :DDD Eli ei vieläkään varmistusta mun tilanteesta,perjantaina pitäisi menkkojen alkaa,joten teen testin silloin aamulla,nyt tein siis väärin ja oon pimee,onnee vaa mulle !

Mutta toivo elää jälleen ;)

Heidi rv 4 (hope so) :)

Vierailija
154/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis mennyt ja vielä ainakin viikko pitäisi odotella ennen testausta tai tätiä.

Heidi: Testaat sitten uudelleen. Kyllä sieltä se plussa vielä tulee, kun oot jo haamun saanut. Aika aikaisessa vaiheessa oli silloin, varmaan kaikki testit ei vielä näytä...

Emma

Vierailija
155/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan käydä ostamassa testin jo tänään ja pettyä sitten taas oikein urakalla kun se negaa näyttää tai sitten se on plussa ja maailma sekoaa täysin kuitenkin kun kaikki menee uusiksi... On niin sekavat fiilikset, että pakko päästä johonkin suuntaukseen.

Ei oikein uskalla ottaa edes positiivista asennetta, negatiivinen suojaa jos ei menekään niinkuin pitää. Kokemukset kertoo, että harvoin minun kohtuni on noita vauvoja sinne ottanut ja silloinkin kun on niin käynyt niin vain yksi on selvinnyt piristämään äitiä ja isää. Silloinkin kun tämä yksi sinne mahaan päätyi oli hänen seuranaan sisko tai veli, joka meni kesken jo ihan alkuvaiheessa, ultrassa näkyi enää rippeet.

Vierailija
156/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Mites muuten sun lämmöt? Mulla oli tänään iltapäivällä 37.3. Normaalisti lämmöt on tosi alhaiset....

kisu

Yritän nyt vain ottaa iisisti, vaikka asia on koko ajan mielessä! Eilen tuli ihan hiven tuhrua. Eli voi olla täti tulossa, mutta kirves ei ole kaivossa: esikoisestakin minulla tuhrutteli monta viikkoa raskauden alussa. Toisaalta kakkosesta ei tuhrutellut ollenkaan.

Olen päättänyt, etten testaa näiden epämääräisten ovistuntemusten takia kuin aikaisintaan ensi viikon tiistaina. Silloin on kp 32/28.

Ja jos tästä menkkoihin päädytään, niin sitten ei muuta kuin uutta yritystä kehiin. Tsemppiä kaikille! :)

Vierailija
157/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan heti kertomaan tuliko plussa...

Vierailija
158/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvata saattaa, mitään plussaa ei testiin ilmestynyt tälläkään kertaa.

Ei ainakaan tarvitse miettiä ensi vuoden suunnitelmia uusiksi...

Vierailija
159/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli mun kp:t ei vielä päätä huimaa (18), joten ihan vielä en pääse testaamaan. Toivottavasti sun vatsakivut helpottaa ja saat ultrasta mielenrauhaa.

Sofi: no tuo kuulostaa järkevälle miten asian esitit. Me mustikan kanssa varmaan jäätiin ihmettelemaan kahta erillään olevaa ovista. Ja jossain olikin puhetta siitä, että kahden oviksen olisi tapahduttava vuorokauden sisään. Toivomisesta: niin tuttua. Toivotaan kaikista aiemmista pettymyksistä huolimatta nyt taas kuitenkin! Joskushan niiden toiveidenkin on pakko toteutua :)

Tervetuloa alma ja missGrr. Ja pahoittelut negasta missGrr. Millaisia oireita sulla alma on, tuuhan kertomaan mitä testi sanoo.

Heidi: sullapa onkin jännät paikat. Onhan noissa testien herkkyyksissäkin eroa. Oliko sun eka testi herkempi, kun tää jälkimmäinen? Miten onnistuit sen väärin tekemään ;)

Mustikka: niin pitäisi täälläkin koittaa ottaa rennosti, mutta kun on niin kovin vaikeaa. Ja saa nähdä miten pitkään malttaa tuon testaamisen kanssa. En oo testannut aiemmissa kierroissa, kun kahdesti. Toinen oli varmaan läheltäpiti juttu ja toinen ovuloimaton kierto... Mullakin tädin pitäisi siis tulla vasta ensiviikon loppupuolella...mutta jos oireet jatkuu niin testannen aiemmin...Useimmissa aikaisemmissa kierroissahan ei oireita oo ollut, joten olen nyt vähän täpinöissäni.

ON: pahoinvointi hieman aaltoilee...voi olla edelleen myös perus oksutautia. Huimausta on myös, joskaan ei niin paljon kun eilen. Toivon vaan, että nää oireet ei nyt hellittäisi!

kisu

Vierailija
160/202 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyin siirtämään ultran vasta kahden viikon päähän, että kuulee sydänäänetkin sitten. Nyt tämä pahoinvointi kun on ollut niin kovaa etten ole enää niin huolestunut keskenmenosta :)

Sun kierto on tosiaan vielä varhaisessa vaiheessa, mutta pidetään peukkuja! Vähän kyllä mietityttää voisko pahoinvointi alkaa jo noin aikaisin... Ehkä tää on vaan harjotuskierros ykäilyä Warsinaista Coitosta varten?

Jennuli "the Stalker" :)