Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 TAMMIVAUVA

04.04.2009 |

Ja laitetaampa uudelle vuodelle jälleen TOIVEIKAS ensimmäinen pino :)

Toivotaan, että kevät aurinko tekee meille kanssasisaruksille ihmeitä ja saadaan tammivauvoja oikein ennätys paljon muhimaan!!! :)

Kierron ensi päiviä täällä eletään. Kiertokertoja en edes viitsi laskea jottei masennu... liikaa jokatapauksessa tuntuu olevan. Kolmas yrityksessä ja luomuna täällä mennään.

ONNEA KAIKILLE YRITYKSEEN,

wilukisu

Kommentit (202)

Vierailija
101/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä jokaiselle tädin vastaanottaneelle :( On se kyllä yks jääräpää.

Täällä on kyllä sellaset hetket käsillä, että huhhuh! Ihan älyttömät menkkakivut jatkunu nyt tiistaista ja käyn ihan koko ajan katsomassa tilanteen. Uutta testiä en ole vielä uskaltanut tehdä vaan odottelen huomiseen (jos suinkin kykenen). Toivon niin kovasti että viiva vahvistuisi ja viivan aikaansaaja pysyisi matkassa mukana :)

Kaikilla muillakin on ollut kyllä niin lupaavia oireita! Mä en osaa sanoo onko mun oireet todellisia vai onko ne mielikuvituksellisia. Tuntuu, että käyn ihan koko ajan pissalla ja sitten on vain sellanen oikee fiilis :)

Tulkaahan kaikki nyt kertoon miten teidän käy! Paljon Paljon Plussatuulia jokaiselle!!

Bellababy kp 28/26-28

Vierailija
102/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellababy, kuulostaa kyllä ihanan lupaavalta, eipä sinun varmaan enää tarvitse kovin kauaa tätä asiaa jännittää! Ja jos haamu on jo testissä, niin kyllä sitä epäuskoa voi jo alkaa häätämään :).

Minä tässä ravaan myös vessassa, nyt se tuhruvuoto on loppumassa (huraa!), toivottavasti kohta ei tule tulva. Yleensä ne kyllä alkavat suoraan siitä tiputtelusta. Mutta toisaalta, kun tiputtelu on nyt loppumassa, niin nämä "oireet", ne puolestaan tuntuvat vähenevän. Tissit ei tunnu miltään, mikä taas ensimmäisen kanssa oli sellainen oire, että ei voinut nukkua mahallaan. Väsyttää toki, joo, mutta olisiko valvomisella jotain osuutta asiaan..? Aargh, en kestä tätä jännitystä! Koko ajan tietää, että jos nyt testaisi, olisi negaa. Tuntuu, että oireita tulee, kun niitä oikein itselleen piiskaa ja kun niitä miettii.

Ny taidan mennä kuluttamaan aikaa pojan viereen, otan pienet torkut. Kyllä uni ainakin maittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monella jännät paikat... toivotaan nyt kauheesti plussia.. lupaavalta kuulostaa monilla...

Itse aattelin malttaa testata perjantaina ensimmäisen kerran, onneksi tilasin kolme testiä, että on mitä testailla... Eilen olin ihan täpinöissäni, kun olikin tullut tuhrua illasta, mitä minulla ei koskaan tule ennen menkkoja, kuitenkaan sitä ei tullut sen enempää.. :) nyt oon kuiteskin ollut puoli vuotta ilman pillereiden syömistä, joten kierron pitäisiä olla melko samanlainen. Tähän kiertoon asti käytettiin kortsua, joten ei pitäisi enää mitkään hormonitkaan vaikuttaa tohon tuhruun.. :) toivotaan että tuosta tuhrusta tulis pieni oikea tuhisija :)

huhhuh, kun tämä haaveilu käy entistä jännemmäksi.. :)

Tulkaahan sitten heti kertomaan kun testailette, täällä nimittäin jännäilen teidänkin puolesta!

sadepilvi yk:1 kp 28/n.30

Vierailija
104/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi oli nega ja tänään alkoi sitten menkat. helmikuulle siirryttiin toiveen kanssa

Vierailija
105/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei merkkejä menkoista, onneksi eilinen kurja olo ei jatkunut enää tänään. Tilasin sieltä halpatesti.fi:stä pari One Step r-testiä, puikkomallia. Ohjeessa oli että päivä sen jälkeen kun olis pitänyt alkaa voi testata, en tiedä pystynkö pitämään näppini erossa sunnuntaihin asti X/ Tää kierto kun on nyt vaihdellut sen 29 ja 32 välillä, eli en tiedä näyttäisikö vielä esim. huomenna mitään? Onko muilla kokemuksia kyseisestä merkistä? Huhhuijaa..

Pahoittelut pieniminälle menkoista, pahus vieköön!

Sadepilven, Sirusateen ja Vihreän kanssa näköjään pidetään taas tätä perinteistä tukiryhmää "Älä testaa tänään mitään". Hitto kun meidän rivit alkaa aina rakoilla jossain vaiheessa - yleensä ennemmin kuin myöhemmin ;D

bellababyhan voisi yrittää nyt ottaa ihan iisisti, taitaa olla vaan taas helpommin sanottu... ;) Joko olet uskaltanut odottajien puolelle kurkkimaan, onko siellä tammikuisia ja elämää?

Jennuli kp28/29-32

Vierailija
106/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lipsahdin ja tein äsken testin, HAAMu tuli ja tätiä ei vieläkään missään.

Pelottaa ja kauhistuttaa kaikki ajatukset totaali sekaisin.

Ennen ei ole mulla haamuja tullut, mutta en ihan jaksa uskoa täysin noihin halpistesteihin (ekaa kertaa käytin).

Kaapissa vielä yksi varma testi (clearblue) joka on varmaan vielä pakko käyttää.

Kertokaa nyt joku uskallanko näihin "haamuihin" luottaa ja mikä on haamu ?

Jennuli, vihreä ja sadepilvi mikä teidän tilanne ? peukut pystyyn nyt kaikille !!

tietysti mullekin tammikuun toivoille !

sirusade kp 29/26-28

Vierailija
107/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa sirusade! Onnittelut plussasta. Se on haamu näin alkuun mut vahvistuu siitä kyllä varmaan jo parissa päivässä. Tosi hieno juttu! Itsellä ei mitään uutta, ei menkkoja enkä ole vielä testannut.

Öitä kaikille, eipä taida sirusateelle heti uni tänään tulla :)

Jennuli

Vierailija
108/202 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon sulle plussaa ja paljon !

Ei todella tule uni ja huomenna on vielä kiirus päivä töissä, pystynköhän mä ajattelemaan mitään järkevää ja miten mä osaan pitää turpani kiinni-

Öitä kaikille ;-)

sirusade

Vierailija
109/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sirusade! Varmaan haamu vahvistuu. Minä taas en ollenkaan usko, että testit tekee vääriä positiivisia, kun ne kuitenkin istukkahormonin havaitsemiseen perustuu. Toivotaan että kaikki menee hyvin!

Tuollaisista uutisista menee itsekin ihan sekaisin, sitä toivoo että tuo plussa tarttuu ja kohta siis täytyy lähteä kauppaan ostamaan raskaustestiä... Eieieieieiei! Nyt yritän sinnitellä, kun kuitenkin tässä huomenna oon pimppitohtorille menossa, ja toisaalta kp 25 antaisi varmasti sen negatiivisen. Itsehillintäääää!

Siis se tiputtelu on nyt aivan loppunut, mutta toisaalta mitään oireita ei ole. Tunteet menee ihan vuoristorataa hurjista toiveista suureen epätoivoon. Viimeyönä heräsin kovaan kuukautiskipu-mahakipuun, ja ilmeisesti näin sitten unta, että alkoi runsaat kuukautiset. Ei siis kuitenkaan alkaneet. Vielä. On tämäkin. Jännittää niin että varmasti on kuukautiset myöhässä ihan psyykkisistä syistä.

Jennuli, ootko malttanu pysyä erossa testistä...? Ei ole kokemusta noista testeistä, ihan vaan CB:lla ja Apteekin testillä oon testannut. Tämän päivän fiilikset?

Sadepilvi, onko vuoto loppunut? Mites olo muuten?

Onko teillä muuten lipsahtanut vauvakuume hieman hulluuden puolelle joissain asioissa? Minun täytyy tunnustaa: ostin (kaikilta, myös mieheltä salaa) äitiysfarkut, jotka on nyt jemmattu todella syvälle kaapin perukoille. Mallailin niitä pitkään sovituskopissa ja kävin taistelua itseni kanssa, että saanko ostaa vai en. Pullistelin vatsaa (vaikka ei paljoa kyllä tarvinnut, kun on jo tuota kessiä jäänyt edellisestä raskaudesta) ja kuvittelin, että siellä olisi oikeasti pieni vauva. Ja tästäkin tapauksesta on jo monta kuukautta, toivottavasti ne pääsisivät jo pian käyttöön! Hohhoijaa, kaikkea sitä tulee tehtyä 8)

Joo. Mukavaa päivää kaikille!

Vihreä, yk n.10000 ja kp 25/30-35

Vierailija
110/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sirusade!monella teistä jännittävät päivät edessä.

Meillä se alkaa loppuviikosta taas yrittäminen...

toivottavasti ovis tulis nyt sitten tässäkuussa.

anna_liisa yr5 lähtee kp7/26-27

Vierailija
111/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsehillintäni on mahtavasti pitänyt (toistaiseksi), en siis ole myöskään testannut... Ajattelen sitä toki minuutin välein, mutta kuitenkin on vielä niin aikaista. Suunnitelma on odottaa lauantai-aamuun, ellei sitten täti tule sitä ennen. Menkkamaista oloa vatsassa kuitenkin on, sitten se taas menee ohi ja sitten taas tulee...

Ja Vihreä: kyllä, hulluuteen olen minäkin sortunut... Olen miettinyt mm. valmiiksi makkarin järjestystä ja mihin rattaat saisi laitettua ja kartoittanut leikkipuistoja. Tähän päivään mennessä en ole vielä mitään ostanut, mutta kaukana ei ole sekään ;) Ai niin, olenpa ostanut! Jo viime kesänä ostin Porvoosta (ihan oikeasta Porvoosta) siitä kivasta lelukaupasta sellaisia ihania Muumi-postikortteja, jotka ajattelin että olisi kiva laittaa kehystettynä lastenhuoneeseen :)

Viikonlopuksi on paljon hommaa, tänäänkin on ohjelmassa jumppa, siivoamista ja leipomista, huomenna tulee vieraita el ilisää leipomista ja siivoamista ja lauantaina taloyhtiön talkoot eli vaihteeksi siivoamista pihalla ja ruoan teko sinne. Sunnuntaina ravintolaan sukulaisporukalla, ja sitten onkin taas maanantai. Niin ja töitäkin pitäisi ehtiä tehdä, voi helkkari...

Jennuli kp29/29

Vierailija
112/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu vihree tuo sun farkku homma. On tässä yhtä jos toista hurjuutta tullut odottelua odotellessa itsekin tehtyä. Minäkin "otin" itselleni tuttavan vaunut sillä ajatuksella, että jos ei tärppää niin saahan ne sitten hyvät pelit eteenpäin. Mulla kyllä on jo tässä jonkun aikaa tuntunut, et meille ei vauvaa enää suoda, mutta katotaan nyt vielä pari kiertoo...ehkä.

Jokos olette sadepilvi ja bellababy testailleet? Onko bellababyn viiva vahvistunut. Itse olen huomannut, että uskomattomia temppuja osaa mielikuvitus tehdä, ainakin minun. On ollut pahoinvoinnista lähtien, venyviin kiertoihin ym. Nyt kun on montakertaa jo oireillut ja pettynyt, tuntuu että oireilu on vähentynyt ja aina vaan tuntuu heti et "ei tärpännyt tälläkään kertaa" ja tunne siis pitänyt paikkansa. Jännä nähdä et josko tässä vielä joskus tärppää, et tuleeko sit oireita vai eikö...

Jennuli sulla onkin sit huomenna supersuper jännä päivä. APUVA! Pidän peukkuja ylhäällä! :)

Jälleen pahoittelut tädin kohdanneille.

Onnea sirusade! Ollaanko saatu tammikuisista muuten tähän mennessä monta plussaa. Kuka muistaa...pitäisi tätä hurjan pitkää rimpsua käydä vähän uudestaan lukemassa.

ON ovis oli aika vähäisin oirein kp 11 eli keskiviikkona. Simppoja saatiin hyvin matkaan. Ei auta taas muu, kuin odottelu. TOIVOTONTA TOIVOTONTA... on taas vaan sellainen tunne, että miksi nyt tärppäisi, kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt?? PAH! No yritän tässä olla turhia stressaamatta. Jäi muuten mulla Jennuli noi ikkunat viime piinaviikolla pesemättä. Josko nyt olisi uusi yritys senkin suhteen.

t. kisu

Vierailija
113/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirusade, kyllä ne halppis testit ihan varmasti näyttää oikeita plussia :) usko pois!!

Jennuli, alahan sinäkin jo kokeilla testiä :D se voi olla jo hyvinkin plussan puolella :)) Itsellä ei oo kans kokemusta noista testeistä...

Vihreä, et ole muuten ainoa, joka jännäilee!! muistahan pitää ajan tasalla meitä...! :) niin ja itse olen muuten aivan vauva höperö, ette edes halua kuulla miten paljon meidän vaatekaapit pursuaa kaikenmaailman vaatetta ja tavaraa :D Muutenkaan ei ole paljon kaappi tilaa, ja mies valittelee, ettei hänen vaatteet mahdu kaappeihin, kun jollakin on vauvatavaraa kaapit täynnä.... :D Olishan se ihana ostaa äitiysvaatteita, mutta niitä en ole ostellut, kaikkea muuta kylläkin. :)

Omaa napaa: eilen illalla tuli kans vähän samanlaista tuhrua, kuin toissa iltanakin.. ja päivisin ei ole tullut mitään. Viime yönä paleli illasta todella paljon, piti ihan kaksi peittoa laittaa päälle, kun tuntui että hampaat tippuu suusta! Tänään aamupäivästä huimasi kauheasti, mutta se meni sitten ohi päivän mittaan, en kyllä muista millon viimeksi olisi huimausta ollut.. Noh pitäähän sitä jännitystä olla elämässä!

terveisin: Sadepilvi kp: 29/n.30

Vierailija
114/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jennuli sulla pitäisi olla kp jo pidemmällä kuin 29? Kun etkös sinä ollut minua pari päivää edelle? :D että alahan kokeilla jo :D

sadepilvi:29/n.30

Vierailija
115/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kiirus niin tulen vain kertomaan, että tänään tuli kunnon plussa testiin! Siis niin mahtavan upeen sekava fiilis :) Ei tiedä mitenpäin oikeen olis :)

Tsemppiä kovasti kaikille ja toivotaan niitä plussia <3

Bellababy 4+0 (apua voinko laittaa jo noin :))

Ps.hehe tuli vielä tuosta farkkuhommasta mieleen, että heti kun sain edellistä keskenmenneestä raskaudesta plussan niin ostin muutaman aivan ihanan bodyn. Toivotaan, että niitä pääsee oikeasti käyttämään :)

Vierailija
116/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli, sekoan täällä!!!!

Jennuli, joka oli siis laskenut kiertopäivänsä väärin!!!

Vierailija
117/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!!!! Vaikkakin täältä näkövinkkelistä arvattavaa ;) ONNEA!!!!!

Vierailija
118/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Bellababy,Sirusade ja Jennuli !! :) :D

Vierailija
119/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Jennuli !

Kiitokset myös kaikille onnitteluista ;-) Tein uuden testin äsken ja heti sain selvääkin selvemmän PLUSSAN !!

oletkos Jennuli jo katsonut LA päivän ?

Sirusade

Vierailija
120/202 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin on niitä hyviä uutisia. Taidan jäädä tänne yksin kirjottelemaan kun muut on tuolla o-puolella... Toivotaan kaikkea hyvää plussanneille!

Sadepilvi, oletko ajatellut milloin testata? Täytyy sanoa, että hyvin lupaavalta kuulostaa sinunkin oireesi. Minä ainakin ensimmäisen kanssa palelin koko ajan aivan horkassa.

Jouhinen, sinusta ei ole kuulunut mitään. Onko uutisia? Tilanne kuulosti siellä niin samankaltaiselle kuin itsellä, että ihan on mietityttänyt, miten siellä menee..

Wilukissa, niinpä niin, se suuri toivottomuus pienen toivonkipinän mukana on niin kamalaa. Miten itselle saisi manattua sellaisen sopivan rennon välinpitämättömän asenteen tähän vauvantekoon, ettei stressi pilaisi kaikkia mahdollisuuksia hedelmöittyä? Kovin kivalta kuulostaa ja todellisuuskaan ei ainakaan meillä ole jokakerta ihan kiihkeintä sorttia, pitää vaan jaksaa painaa :).

ON ei uutta. Pientä jännitystä, ei oireita. Ei siis vielä menkkojakaan, onneksi. Taitaa kuitenkin tulla uusi kuukausi eteen kohta tälle Vihreälle. Vaikka mieskin tänään toi toiveikkaana raskaustestin apteekista. En kuitenkaan siis ajatellut vielä testata, kun yleensä nega-testin jälkeisenä päivänä on aina alkanu menkat. Eli jätän sen kunnolla myöhäsemmäksi. Tai ainakin sunnuntaille :). Mieli on nyt aika maassa. No, huomenna lääkäriin, katotaan mitä sanoo.

Vihreä