Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkona

Vierailija
02.06.2026 |

Naiselle kysymys: Oletteko rakastelleet koskaan yleisellä paikalla,minä olen ollut joskus naisen kanssa erään kaupungin kallioilla ja Mies katseli salaa ylempänä kallioilla ja tyydytti itseään se kieltämä kiihotti lisää tehtiin hommat loppuun ja lähdettiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö AP. Ai että te naitte ja joku mies tumputti teitä katsellessaan jonkun matkan päässä 🤣 Tämä voi ainoastaan pitää paikkansa, jos olet joskus sattunut paikalle kun jotkut ovat naijeet luonnossa jolloin olet aloittanut perverssin käteen vedon.

Vierailija
2/5 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kyllä. Missä vaan niin kuin laulussa lauletaan. Se mahdollisuus että joku ehkä näkisi oli tosi jännää ja kauhean kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnatuulen invavessassa, kun olen töissä siellä huili kahviossa.

Mies kun hakee töistä nii  usein ollaan naitu siellä

Tuntuu jotenkin jännältä kun autot menee alta ja meidän lemmen nesteet yläpuolella virtaa vapaasti

Vierailija
4/5 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen nuorempana jokainen seksikerta tapahtui ulkona tai ainakin poissa kotoa, koska siellä ei ollut rauhaa tai mahdollisuutta. Yleensä meillä oli vakiopaikat minne mentiin. Se kuuluisa kirjaston vessa oli eniten käytössä. Myös koulun lähimetsässä käytiin useasti. Mulla oli ihanat pitkät hiukset pikkulapsesta asti ja ne oli täynnä moskaa ja vaatteet semi-likaiset jokaisen luontoseksin jälkeen. Oltiin aina päällekkäin ja olin tietty alimmaisena. Yritäpä kiihkoilevalle teinipojalle sanoa ettei se saa tulla päälle... Kuitenkin ihanan kiihkeetä se oli joka kerta ja orgastista myös mulle. En vaihtaisi päivääkään pois. N33

Vierailija
5/5 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu olen nuorempana jokainen seksikerta tapahtui ulkona tai ainakin poissa kotoa, koska siellä ei ollut rauhaa tai mahdollisuutta. Yleensä meillä oli vakiopaikat minne mentiin. Se kuuluisa kirjaston vessa oli eniten käytössä. Myös koulun lähimetsässä käytiin useasti. Mulla oli ihanat pitkät hiukset pikkulapsesta asti ja ne oli täynnä moskaa ja vaatteet semi-likaiset jokaisen luontoseksin jälkeen. Oltiin aina päällekkäin ja olin tietty alimmaisena. Yritäpä kiihkoilevalle teinipojalle sanoa ettei se saa tulla päälle... Kuitenkin ihanan kiihkeetä se oli joka kerta ja orgastista myös mulle. En vaihtaisi päivääkään pois. N33

Tutulta kuulostaa! Kouluaikoina oltiin aina ulkona koska ei ollut muutakaan paikkaa.

Lähilaavut, uimakoppi, metsä ja autiotalo olivat käytössä kuin Dingon vanhassa laulussa.

Tehtiin se yleensä doggyssa tai niin että tyttö nojasi käsillään puuhun ja pyllisti koska puhdasta makuupaikkaa ei ollut kuin kesällä metsässä huopa. Noin ei myöskään tarvinnut riisua enempää vaan ainoastaan laskea housut alemmas.

Ihan alkuvaiheessa pantiin pitkään takaapäin tytön reisiväliin kun ei vielä uskallettu muuta. Seuraavaksi tuli suikkarit ja vasta myöhemmin pantiin pilluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan