Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Omituisinta, mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

Vierailija
10.03.2009 |

.

Kommentit (676)

Vierailija
201/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niinkuin oli jollain muullakin) Joka kerta kylään tullessaan käy kämpän läpi, "ai teillä on uudet verhot, ihan hienot, mikäs tuo on.. aijjaa... koskas te tuollaisen olette ostaneet..."

Parasta oli kun tämä sisko alkoi lukemaan magneeteilla jääkaapin ovessa olevien postikorttien takaa että keneltä ne on ja mitä niissä lukee!

Ei minusta kuulu lainkaan hänelle.

Tee joskus niin että käsket kaveriasi laittamaan kortin sulle jossa kyseltäisiin vaikka että onko iehen sissko ollut vielä sellainen idiootti että lukee toisten kortteja:D

Vierailija
202/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vieras meni mun kaapille ja alko tonkiin.Löysi laukun jonka olin ostanut ja tuli heilutteleen laukkua ja kyseli "Onko aito Louis Vuitton" kyllä suututti.Ja laukkuhan oli siis aito.Mua suututtaa että tullaan toisten kaappeja tonkimaan.

Ja samainen vieras vei samalla kertaa mun uuden hajuveden:(

Miehen siskontyttö on kans sellainen kauhuvieras että... hän tulee esim.jonkun mun laukun,tuoksun tai meikin kanssa mieheni luo ja sanoo et hän ottaa tämän eikä kysy lupaa.Mies ei uskalla kieltää.Kerran olin kotona kun tämä sattui ja sanoin kovaan ääneen että sitä et ota ja siskontyttö alkoi vittuilemaan niin mies siihen totes että "Anna nyt se Iidalle se luomiväri"

Voin kertoa että nykyään pidän kaikki laukkuni ym. lukollisessa kaapissa ja avain aina mukana.On sitä lukkoa ritetty tiirikoidakin,samainen tyttö asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vieras meni mun kaapille ja alko tonkiin.Löysi laukun jonka olin ostanut ja tuli heilutteleen laukkua ja kyseli "Onko aito Louis Vuitton" kyllä suututti.Ja laukkuhan oli siis aito.Mua suututtaa että tullaan toisten kaappeja tonkimaan.

Miehen siskontyttö on kans sellainen kauhuvieras että... hän tulee esim.jonkun mun laukun,tuoksun tai meikin kanssa mieheni luo ja sanoo et hän ottaa tämän eikä kysy lupaa.Mies ei uskalla kieltää.Kerran olin kotona kun tämä sattui ja sanoin kovaan ääneen että sitä et ota ja siskontyttö alkoi vittuilemaan niin mies siihen totes että "Anna nyt se Iidalle se luomiväri"

Voin kertoa että nykyään pidän kaikki laukkuni ym. lukollisessa kaapissa ja avain aina mukana.On sitä lukkoa ritetty tiirikoidakin,samainen tyttö asialla.

Toihan on ihan kamalaa.Ja miks sun miehes on noin nyhverö että antaa?Vai onko se siskontyttö niin v-mäinen vai?

Vierailija
204/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan kamalaa.Ja miks sun miehes on noin nyhverö että antaa?Vai onko se siskontyttö niin v-mäinen vai?

Mies on kyllä aika nyhverö:@

Vierailija
205/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaneet lapsensa 3v repiä kaikki tavarat hyllyistä, laatikoista ja vaatekaapista. Kiva siivo jäi.

Vierailija
206/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tuttava puristeli teini ikäistä tyttöämme perseestä ollessaan kylässä.Sai mies äkkilähdön...

Vierailija
207/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonki kaikki kaapit, mikään ei ollut hyvin ja kaikki oli väärin kun ei ollut hänen makuunsa tehty. Myös kissat kuulemma kärsii, koska eivät saa olla vapaana pihalla (kaupungin keskustassa). Vihasi myös minua, koska olen irlannissa viettänyt lapsuuteni ja tästä syystä puhun hyvää englantia. Englanti on kuulemma turha kieli, irlanti paska maa ja irlantilaiset muutenkin tyhmiä.

Vierailija
208/676 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
209/676 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran sellanen vieras jonka lapsi oli aivan kamala.Lapsi veteli kissoja hännästä,kiskoi seinävaatteita alas.Kävi kakalla ja otti pöntöstä kikkareita ja heitti ne uudelle vaalealle sohvallemme.Silloin käskin lopettaa ja pakotin lapsen äitiä maksamaan sohvan pesun.Arvatkaa vaan suostuiko maksamaan

Vierailija
210/676 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran sellanen vieras jonka lapsi oli aivan kamala.Lapsi veteli kissoja hännästä,kiskoi seinävaatteita alas.Kävi kakalla ja otti pöntöstä kikkareita ja heitti ne uudelle vaalealle sohvallemme.Silloin käskin lopettaa ja pakotin lapsen äitiä maksamaan sohvan pesun.Arvatkaa vaan suostuiko maksamaan

Kamalaa:O Meillä kävi kerran sellanen joka meni vessaan runkkaamaan.Vessa haisi niin pahalle sen jälkeen

Vierailija
211/676 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekaa kertaa tapasin ex appiukkoni, hän kouraisi minua pyllystä kun olin istumassa viereen samaan valokuvaan. Puistattaa vieläkin kahdeksan vuoden jälkeen!

Vierailija
212/676 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekaa kertaa tapasin ex appiukkoni, hän kouraisi minua pyllystä kun olin istumassa viereen samaan valokuvaan. Puistattaa vieläkin kahdeksan vuoden jälkeen!

Mulla oli samankaltanen juttu.Oltiin kutsuttu miehen vanhemmat uuteen asuntoomme kahville ja lounaalle.Mukaan tuli tietenkin miehen setä joka on oikeasti aivan K-A-M-A-L-A.Siis sellanen juoppo joka katselee nuoria tyttöjä sillä silmällä.Hän alkoi kourimaan minua kunnolla ja yitti suudella ja mieheni tuli paikalle kun kuuli läimäyksen äänen (löin miehen setää) raivostui ja heitti miehen pihalle.Suku katkaisi välit miehen setään ja hän onkin jo kuollut

Puistattaa jälkikäteen ajatella että jos mieheni ei olisi tullut paikalle niin mitä olisi tapahtunut.Olin siis alakerrassa kun mieheni oli esittämässä yläkertaa.

Vierailija
213/676 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäisi elää kyläilevien aikataulun mukaan. Mä ymmärrän esim diabeetikkojen ruokailuajoista kiinnipitämisen, tai vauvan nukkumisrytmin tärkeyden, mutta se, että kaikki muut joutuu esimerkiksi olemaan hiljaa meillä jonkun toisen vauvan uniajan, menee multa jo ohi hilseen.

Toinen outo juttu oli se, kun pidettiin pihatalkoot niin yksi vieraista rupesi putsaamaan omaa autoaan meidän pihalla meidän siivousvälineillä. Oli kyllä ekana ruokapöydässä, mutta haravaan ei tarttunut kertaakaan. (ja näitä vastaavia pihatalkoita tehdään puolin ja toisin, voitte vaan arvata oliko mulla viimeksi "hedari" kun oli heidän pihatalkoon vuoro)

Vierailija
214/676 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä hän opetti meidän 2 ja 3 vuotiaille lapsille demoneista yms jutuista. Puhui myös esim lannedildosta jne... Illalla kun lapset jo nukkui ja me katsoimme elokuvaa hän selvästi yritti saada minua ja miestäni kolmen kimppaan. Kun ruettiin nukkumaan niin hän sitten aloitti kova äänisen voihkimisen ja ähkimisen. Sormetti siis itseään ja hänen perinsä oli meidän sängystä 1 m päässä!

Huh huh, ihan kiva tyyppi mutta en kiitos enää meille yöksi!

Vierailija
215/676 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella mulla kävi äidin kutsumana kylässä sellainen tyttö, joka jokaisen lelun ja tavaran kohdalla kysyi: "Saanko ottaa tämän?"

Pidin omista tavaroistani kiinni ja jokaisen kohdalla kielsin häntä ottamasta. Lopulta tyttö alkoi valittaa, kun ei saanut mitään, joten annoin hänelle osittain järsityn ja lyhyeksi teroitetun lyijykynän.

Argh, mun serkkutyttöni teki myös juuri tota! Oikeasti mikä helevetti tollaista lasta vaivaa, kun jokikisestä eikä mitenkään tarpeellisesta tai hienosta asiasta piti noin kysellä! Tuntui, että oli pakko saada mukaansa edes "jotain", kun kielsi niin heti oli vonkaamassa jotain muuta. Tämä sama tyttö kävi myös läpi kaikki laatikkoni ja kaappini, kyllä mä jo lapsena ymmärsin että suljettuja ovia on epäkohteliasta mennä avaamaan ilman lupaa. Noh, tämä onneksi kuitenkin uskoi kun kielsi, muistan yksiltä synttäreiltäni yhden kusipäätytön, joka varasti multa tavaraa. Oli saanut jo porttikiellonkin lähikaupaamme varastelun takia, ja ikää meillä oli vasta 8 vuotta... En olisi halunnut kutsua edes kyseistä tyttöä juhliini, mutta en kehdannut jättää kutsumatta kun kaikki muut tytöt luokaltani kuitenkin kutsuin myös. :/

Vierailija
216/676 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sisko tuli kylään lapsien kanssa. Kun lapsille tuli nukkumaan menonaika niin sammutteli meidän valot ja nukutti lapset syliinsä sohvalla. Mulla oli ruoan laitto kesken ja kaiken piti olla hiljaista. Sanoin tuosta että meillä ei elämä pysähdy kun lapset menee nukkumaan, heillä kuulemma pysähtyy :D

Vierailija
217/676 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
218/676 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä mahtunut näiden vuosien joukkoon jos minkälaisia vähemmän järkeviä vieraita.Kerran naapurin mies oli kylässä ja meni ilkosen alasti sohvallemme nukkumaan.Samanen mies myös on räkinyt (aivastellut niin että räkä lentää pitkin lattioitamme)

Hyh.Että mä inhoon niitä ketkä ei osaa aivastella käsi suun eessä.

Mulla kävi kerran vieras joka piereskeli paljon:D

Vierailija
219/676 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että olen joskus jo tähän vastannutkin.

Mutta omituisinta oli, kun veljeni ex-naisystävä ensi (ja viime) käynnillaan meillä meni ilman meikkiä vessaan ja tuli täydessä meikissä pois sieltä. Oltiin miehen kanssa kahvipöydässä ihmeissään, kun naikkonen oli meikannut itsensä siellä vessassa minun meikeilläni. Ei siis ollut mtn meikkipussia mukanaan ja oma meikkilaukkuni oli hujan hajan leviteltynä lavuaarin vieressä.

Vierailija
220/676 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotiin lähtiessään halusivat loput sipsit mukaansa.

Ketju on lukittu.