Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Omituisinta, mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

Vierailija
10.03.2009 |

.

Kommentit (676)

Vierailija
181/676 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ex-kaveri tuli aikoinaan meille aina pyytämättä, monta kertaa viikossa, usein "sattumalta" ruoka-aikaan, köyhä kun oli(ryyppäsi rahansa ja lintsasi töistä). Hän viipyi usen tuntikaupalla ja puhui vaan itsestään, ei edes ikinä kysynyt, mitä minulee kuuluu. Ei kai kiinnostanut. Yritti aina houkutella minua ryyppäämään kansaan.

Katkaisin ystävyyden, kun kerran, kun olimme viettämässä avopuolisoni kanssa helliä hetkiä makuuhuoneessa, tämä ystävä soitti ovikelloa. Kun ei avattu, alkoi hän pommittaa puhelintani. Kun en vastannut siihenkään, tunki lopulta tämä "kaveri" itsensä meidän olohuoneen avonaisesta tuuletusikkunasta sisään.

"Ajattelin tulla sisälle odottamaan, että tulette kotiin."

Voi jumalauta!

Vierailija
182/676 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tulivat yökylään, eivätkä viitsineet mainita perheen kahden lapsen olevan oksennustaudissa (olivat jo ennen lähtöä), oksentelivat mm. satavuotiaille hirsiseinille

- tulivat yökylään talvella, tiesivät että meillä on kissoja, eivät kertoneet olevansa allergisia ennen iltaa jolloin vaativat potkaisemaan katit tammikuiseen pakkasyöhön (ei potkaistu, tarjosin allergialääkettä)

- tulivat kyläilemään, perillä kertoivat tullensa koska eivät kotona jaksaneet kuunnella 40 asteen kuumeessa röhivien lastensa kitinää (lapset siis kipeinä mukaan vain)

- yökyläilijä-äiti saunassa lapselle: "Pissaa vain siihen lattialle, täällä maalla se on ihan ok"

- kyläilijäperheen isä piereskeli roimasti joka paikassa, mm. saunassa ja ruokapöydässä ja nauroi päälle, muita ei naurattanut

- pariskunta tuli talkoisiin ja närkästyi, kun ei heti saanut viinaa (luvattiin se puoli vasta talkoiden lopuksi)

- yökyläilijäperhe ei halunnut peseytyä ollenkaan, "etteivät olisi vaivoiksi"

- allergisen lapsen perhe oli tulossa yökylään, kyselin ruokavalion ja rajoitukset. Äidin mukaan ei tarvinnut varautua, ihan tavallista ruokaa vain, hän tuo itse allergiselle sopivat mukanaan. Hyvä idea tietysti, mutta onneksi hankin monta allergiselle sopivaa syötävää, sillä äiti toi hänelle vain yhden leipäpaketin monen päivän vierailulle.

- ulkomainen muutaman päivän vierailijaperhe ei osannut mennä keskikesällä nukkumaan ollenkaan, kun yöt olivat valoisat, seurustelivat ja seurustelivat pikkutunneille, kunnes talutettiin petiin (tämä oli oikeastaan aika hassua ja takuulla tahatonta heiltä)

- yökyläilijäperhe jätti vierashuoneeseen kamalan siivon: kaikki hujan hajan, lapsen kakkavaippa vaihdettu sängyllä ja pylly putsattu lakanoihin, käytetyt vaipat ja muut roskat heitelty pitkin huonetta

- paistoimme muurinpohjalettuja useamman perheen kyläillessä. Olin tehnyt ison taikinan, josta kukin perhe sai paistella omaan tahtiinsa vuorollaan. Yksi heitti paistolastan hiillokseen paistettuaan omansa - ei enää itse tarvinnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/676 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tulivat yökylään, eivätkä viitsineet mainita perheen kahden lapsen olevan oksennustaudissa (olivat jo ennen lähtöä), oksentelivat mm. satavuotiaille hirsiseinille

- tulivat yökylään talvella, tiesivät että meillä on kissoja, eivät kertoneet olevansa allergisia ennen iltaa jolloin vaativat potkaisemaan katit tammikuiseen pakkasyöhön (ei potkaistu, tarjosin allergialääkettä)

- tulivat kyläilemään, perillä kertoivat tullensa koska eivät kotona jaksaneet kuunnella 40 asteen kuumeessa röhivien lastensa kitinää (lapset siis kipeinä mukaan vain)

- yökyläilijä-äiti saunassa lapselle: "Pissaa vain siihen lattialle, täällä maalla se on ihan ok"

- kyläilijäperheen isä piereskeli roimasti joka paikassa, mm. saunassa ja ruokapöydässä ja nauroi päälle, muita ei naurattanut

- pariskunta tuli talkoisiin ja närkästyi, kun ei heti saanut viinaa (luvattiin se puoli vasta talkoiden lopuksi)

- yökyläilijäperhe ei halunnut peseytyä ollenkaan, "etteivät olisi vaivoiksi"

- allergisen lapsen perhe oli tulossa yökylään, kyselin ruokavalion ja rajoitukset. Äidin mukaan ei tarvinnut varautua, ihan tavallista ruokaa vain, hän tuo itse allergiselle sopivat mukanaan. Hyvä idea tietysti, mutta onneksi hankin monta allergiselle sopivaa syötävää, sillä äiti toi hänelle vain yhden leipäpaketin monen päivän vierailulle.

- ulkomainen muutaman päivän vierailijaperhe ei osannut mennä keskikesällä nukkumaan ollenkaan, kun yöt olivat valoisat, seurustelivat ja seurustelivat pikkutunneille, kunnes talutettiin petiin (tämä oli oikeastaan aika hassua ja takuulla tahatonta heiltä)

- yökyläilijäperhe jätti vierashuoneeseen kamalan siivon: kaikki hujan hajan, lapsen kakkavaippa vaihdettu sängyllä ja pylly putsattu lakanoihin, käytetyt vaipat ja muut roskat heitelty pitkin huonetta

- paistoimme muurinpohjalettuja useamman perheen kyläillessä. Olin tehnyt ison taikinan, josta kukin perhe sai paistella omaan tahtiinsa vuorollaan. Yksi heitti paistolastan hiillokseen paistettuaan omansa - ei enää itse tarvinnut

millasia sikoja teillä on tuttavina!

Vierailija
184/676 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheen voimin, niin hänen miehensä ei ole koskaan paikalla tai ainakin lähtee heti kohta "asioille" kun olemme tulleet. Ollaan monta kertaa mietitty, että johtuuko meistä vai mistä, sikosni vaan sano oettei se viihdy kotona ja ei johdu meistä yms.

Tosi harvoin heillä käydään ja siskoni aina valittaa kun ei ikinä käydä. No, kerran sovittiin että tullaan (ajomatkaa n. 200 km) ja ollaan perillä siihen ja siihen aikaan, joo kaikki hyvin. Soitin siskollen kun ajomatkaa oli n. 10 km jäljellä että ollaan n. 15 min päästä siellä niin siskoni ilmoitti että ovat juuri lähdössä muualle kyläilemään, joten eivät ole kotona!! No mitäs me vieraassa paikassa muuta kuin etsittiin ruokapaikka, syötiin ja ajeltiin takaisin kotiin :)

Tämän samaisen siskon mies tuli viimeisenä oman poikansa ristiäisiin n. 5 min. ennen alkua, siinä suku ja pappi odoteltiin josko lapsen isä suvaitsisi ilmestyä. Joi kasteen jälkeen kahvit ja häipyi sanomatta kellekkään mitään eli oli paikalla n. 45 min. Siskoni on ollut ko. miehen kanssa jo usean vuoden ja heillä on siis lapsia ja kuulemma ihan normaali perhe-elämä, no tiedä häntä. Mutta turhaan siskoni enää ihmettelee miksi ei heillä koskaan käydä :D

Minun mieheni on samanlainen.. Mutta hänellä on syynsä,niinku varmaan siskosi miehellä. Voib kertoo ettei ole hauskaa ja ero käynyt mielessä monta kertaa tuon takia. Mies ei koe tarvetta tutustua perheeseeni, koska olen pettänyt häntä joskus. Kaksi lasta silti ja muuten perhe elämä sujuu loistavasti. Inhoan vain perhejuhlia, koska minulle tosi raskasta, kun oma perheeni kyselee ja tenttaa miksi mieheni ei tule/ole paikalla ja mies taas ilmaisee minulle selvästi ettei tahdo olla perheeni kanssa missään tekemisissä

Vierailija
185/676 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
186/676 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata. Vieras poistui vessaan ja tuli ulos jonkun ajan kuluttua housut nilkoissa esitellen uutta esinahkalävistystään, jonka oli pistänyt minun hakaneulallani piilossa.

MITÄ ihmettä?? Oliko kännissä?

Vierailija
187/676 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Tampereella se niminomaan tarkoittaa, että on tosi pahaa ruokaa.

Eli selkokielellä; mieluummin sen ällötyksen syö kuin joutuu hakatuksi.

Tai toisinpäin; jos et syö tuota ällötystä sinut hakataan.

Äitini käyttää tätä sanontaa paljon ja se on peräisin hänen kotiseudultaan. Eli vanhat ihmiset saattavat sanoa näin kun haluavat kehua jotain ruokaa. Olet kyllä aika ihmeellinen kun tuon jälkeen pelkän kahvin olet tarjonnut. On vanhempi pariskunta mahtanut olla ihmeissään kun on juuri kehunut sinun ostokakkuasi. Nyt kun itsekään en enää ole niin nuori, huomaan käyttäväni huomaamattani näitä vanhoja sanontoja. Varmaan joku kaverini on sitten vetänyt herneet nenäänsä :(

Meillä käy vanhempi pariskunta, toinen heistä lähisukua. Voivat möläytellä mitä vain, esim. mulle "oletpas lihonu!" olin vasta synnyttänyt ja laitokselle jäi 10kg:-). Kerran tarjosin kahvin kanssa kaupan pakastekakkua, kuulin että "kyllä tätä syö ennemmin kuin selkäänsä ottaa". Kauan sen jälkeen tarjosin pelkät kahvit ettei tarvi ottaa selkäänsä...

Olen itse Tampereelta ja vaikka itse opin lapsena tuonkin sanonnat oikean merkityksen eli kehumisen, niin suuri osa kavereista ei tajunnut ollenkaan niiden merkityksiä ja ilmeisesti nämä väärinymmärrykset ovat sitten nykyisin yleistyneet. Esim. monet kaverini sekoittivat käsitteet naurettava ja naurattava, ketä-sanan perusmuotoa ei osattu sanoa, jne.

Vierailija
188/676 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on niin hyväsydämeinen mies, että antaa käyttää itseään pahasti hyväkseen. Meillä on useaan otteeseen majaillut useita kuukausia mies, joka on kyllä oikean aidosti tosi varaton. Mutta kyllä on elämää hankaloittanut ja kiristänyt koko perheen tunnelmaa tämä vieras. Vieras ei myöskään osaa lainkaan olla kiitollinen, vaan suhtautuu maailmaan ja myös meihin sillä asenteella, että on meidän tehtävä korvata hänelle hänen kamalat vastoinkäymiset. Kun hänet lopulta on saatu junaan tai laivaan (meidän rahoilla) huokaisen kyllä tosi tosi syvään, ja sitten lähden raivaamaan hänen sotkuja.Ikävintä on, että koska mieheni tietää, etten riemastu näistä hyväntekeväisyysjaksoista, hän ei kerro mulle vaan antaa tyypin vaan ilmestyä meille.

Myös mun sukulaiset kaukaa saattaa olla meillä tosi kauan. Parisen viikkoa tai anoppi jopa parisen kuukautta. EI haittaa yhtään, sillä suhde on vastavuoroinen. Ollaan enemmän samaa perhettä, kuin vierailijoita toisen kodissa. Tehdään kotihommia yhdessä jne. Samoin itse teen heillä, saatan jopa silittää pyykkivuoret pois ilman kysymistä. Suhde sukulaisiin on siis oikeasti mutkaton, perheväkeä.

Yleensä rakastan kaikkia vieraita, outoja ja ihmeellisäkin. On seurassa nukkujia, on valittajia, on huonoja käytöstapoja... ja aina kuitenkin kiehtova ja mielenkiintoinen ihminen. Itse olen kyllä tosi rento, mua ei saa helpolla hermostumaan mistään. Kuseksijat ja oksentajat kyllä lentäisivät pihalle. Onneksi niitä ei ole riittänyt paitsi ihan aitoja vahinkoja....

Vierailija
189/676 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä toisinaan raskasta,kun asuu täällä ulkomailla.Muutamat ystäväperheet ovat käyneet luonamme kylässä ja kyllä on kavereista paljastunut uusia puolia.

Yksi kauheimmista asioista on rasistisuus.Ei ehkä kannata Keravalta poistua minnekään jollei voi sietää ulkolaisia.Yksi ystäväni haukkui uutta kotimaatani "kehitysmaaksi".Koko lomansa hän myös valitti,kun mitään ei voinut syödä vatsataudin pelossa.

Mieskin kyseli ystävältäni,että miksi tämä matkustelee jos kaikkialla muualla kuin Suomessa on niin kamalaa.Ihmiset,liikenne,ruoka,nähtävyydet,kaikki ihan pyllystä.Hoh hoijaa...

Vierailija
190/676 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme toisella puolella maapallo Suomeen nähden.

Yksi suomalainen 5- henkisen tuttavaperheemme äiti ilmoitti suoraan minulle, että 'voisimme tulla käymään teillä ja olla vaikkapa 3 viikkoa siellä ja saataisiin yöpyä teillä niin ei menisi hotelliin rahaa. Kun nuo lentoliput kuitenkin on kalliit niin voisi sitten olla kerralla pidempään'. Tosi kätevää... En tosiaankaan ota 5- henkistä perhettä meidän nurkkiin 3 viikoksi! Kyllä siinä olisi multa loma kaukana kun omasta takaakin on 5- henkinen perhe ja 10- päisen poppoon sotkuja ja ruokahuoltoja pyrittäisi 3 viikkoa...

'Jostain kumman syystä' olen vältellyt yhteydenpitoa tuohon naiseen nyt kaikin keinoin...

Vierailija
191/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu oli levittänyt sohvatyynyt itselleen pediksi lattialle ja käpertynyt alasti niiden päälle nukkumaan.

Olisi järjen luullut sanovan, että kannattaisi käyttää edes lakanaa suojaamaan sohvatyynyjä tai pitää edes alushousut jalassa, mutta näköjään ei.

Eipä huvittanut enää sillä sohvalla istua.

Vierailija
192/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden kaverin serkku tunkee usein mukaan meidän kaveripiirin pippaloihin. Kaveri ei osaa ilmeisesti kieltäytyä, kun on eka sopinut meidän kanssa jotakin ja sitten serkku sattuu kysymään, voisiko tää kaveri viettää hänen kanssaan esim. vapun, juhannuksen tms.

Kaveri sitten ei voi sanoa serkulleen, että valitettavasti on muita suunnitelmia. Ei, kaveri kutsuu serkkunsa mukaan MEIDÄN juhliin! Monet kerrat on ollut meidän kanssa baarissa, syönyt meidän ruokia (onneksi sentään maksanut niistä) ja kerran tuli jopa meille yöksi. Ei osattu kieltäytyä, kun kaveri kysyi serkkunsa puolesta.

Tällä serkulla ei ole omia kavereita, ainut on serkkunsa eli meidän kaveri. En pidä tästä kaverin serkusta, hän on jotenkin liian totisen oloinen hiljainen, mutta yrittää huonosti peittää sen.

Mä en nyt ymmärrä mitä pahaa tässä on. Kyllä meidän kaveripiiriin on aina otettu mukaan myös ne yksinäiset.

Mun mielestä tämä viesti antaa aika huonon kuvan sinusta itsestäsi. Mitä vikaa siinä on jos serkku kuitenkin maksaa omat kustannuksensa jne. Ja miksei serkkua voisi lähestyä hänen omalla tavallaa, jotta hänen ei tarvitsisi esittää mitään muuta kuin todellisuudessa on.

Eikö teistä muka ole omituista tuppautua toisten kaveriporukan juhliin? Mua ainakin hävettäisi noin vain mennä tuntemattomien porukkaan. Mielummin olisin yksin vaikka kaikki juhlapyhät.

Vierailija
193/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He antoivat ymmärtää ettei mikään muu vierailupäivä käy, oletin johtuvan siitä että heidän lomansa Suomessa oli päättymäisillään. No, me tultiin kotiin kiireellä, haettiin ruoat ja minä suuren vauvamahani kanssa raahasin kanoja vierashuoneesta - miehellä oli pakollinen meno joten hän ei voinut auttaa joskin kielsi minua rehkimästä. Siivosin hiki päässä ja sain kovia supistuksia.

k

kauheet vieraat mutta eniten tässä ihmetytti joku muu

Mua ihmetyttää tässä vaan se, miksi he pitävät kanoja vierashuoneessa!?

Vierailija
194/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden kaverin serkku tunkee usein mukaan meidän kaveripiirin pippaloihin. Kaveri ei osaa ilmeisesti kieltäytyä, kun on eka sopinut meidän kanssa jotakin ja sitten serkku sattuu kysymään, voisiko tää kaveri viettää hänen kanssaan esim. vapun, juhannuksen tms.

Kaveri sitten ei voi sanoa serkulleen, että valitettavasti on muita suunnitelmia. Ei, kaveri kutsuu serkkunsa mukaan MEIDÄN juhliin! Monet kerrat on ollut meidän kanssa baarissa, syönyt meidän ruokia (onneksi sentään maksanut niistä) ja kerran tuli jopa meille yöksi. Ei osattu kieltäytyä, kun kaveri kysyi serkkunsa puolesta.

Tällä serkulla ei ole omia kavereita, ainut on serkkunsa eli meidän kaveri. En pidä tästä kaverin serkusta, hän on jotenkin liian totisen oloinen hiljainen, mutta yrittää huonosti peittää sen.

Mä en nyt ymmärrä mitä pahaa tässä on. Kyllä meidän kaveripiiriin on aina otettu mukaan myös ne yksinäiset.

Mun mielestä tämä viesti antaa aika huonon kuvan sinusta itsestäsi. Mitä vikaa siinä on jos serkku kuitenkin maksaa omat kustannuksensa jne. Ja miksei serkkua voisi lähestyä hänen omalla tavallaa, jotta hänen ei tarvitsisi esittää mitään muuta kuin todellisuudessa on.

Eikö teistä muka ole omituista tuppautua toisten kaveriporukan juhliin? Mua ainakin hävettäisi noin vain mennä tuntemattomien porukkaan. Mielummin olisin yksin vaikka kaikki juhlapyhät.

Kyllä mä olen useinkin ollut juhlissa niin, varsinkin nuorempana, että olen tuntenut porukasta yhden tai pari. En ole erityisen yksinäinen, mutta parhaat kaverini asuvat kukin eri paikkakunnilla, ja tykkään kierrellä maata muutenkin, mieluummin kuin jumittaa aina samassa porukassa. :) Nyt opin, että olisi pitänyt kauheasti hävetä, eikä suinkaan tutustua uusiin ihmisiin. En ole tajunnutkaan, että tämä koetaan kuokkimisena. Olen aina osuuteni maksanut, ja etukäteen kysytty, olenko tervetullut. Ehkä en sitten ollutkaan, ehkä ei vaan kehdattu vastata kieltävästi. :O

Vierailija
195/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ensin seurustellaan sitten syödään, sitten jälkkärikahvit ja sitten vieraat lähtevät :)

Vierailija
196/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, minulla myös tuollainen penkoja-anoppi. Siihen aikaan minulla oli vielä kaapissa 2 kannabiskasvia lamppujen alla kasvamassa, ja anoppi alkoi siitä sitten kyselemään, että miksi on lukko kaapissa... Siinä sitten selitin, että on avain kadonnut.

Vierailija
197/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ystäväni kanssa tuttavapariskunta, naisen olimme tunteneet pitkään, ja miesystävä oli uudempi. Ystäväni valitti, että olivat käyneet hänen luonaan kylässä, eivätkä meinanneet millään lähteä pois, vaikka oli jo myöhä ja ystäväni vihjaili hyvin suoraan, että aamulla on aikainen herätys...että oli hirveä työ saada heidät ulos asunnosta. Ajattelin, että hän oli jotenkin ylikiltti sanomisissaan tai nipottaa turhasta tai jotain.

No, sitten tämä pariskunta tuli minun luokseni kylään. He tulivat alkuillasta, joskus kuuden aikaan, juotiin kahvia ja juteltiin, ja ne eivät lähteneet vaikka lopulta sammutin valot ja menin sänkyyni!

Aloitin kymmeneltä puhumalla, että on jo myöhä, millähän julkisella te pääsette kotiin, ja he eivät tajunneet. Tyhjensin pöydän, ja sanoin, että mua väsyttää. Sanoin uudelleen että mun pitäisi varmaan mennä nyt jo nukkukaan, vitsi kun kello on paljon, teilläkin on pitkä kotimatka jne jne jne. Joka juttuun vastattiin jatkamalla juttua jostakin muusta tms. Lopulta, joskus yhden ja kahden välillä, aloin sammuttaa valoja, ja kun he eivät liikkuneet mihinkään, vaan rupattelivat siinä edelleen, menin makuuhuoneeseen ja huusin, että hyvää yötä! He vastasivat, että hyvää yötä, ja jatkoivat istumista hämärässä keittiössä!

Siinä vaiheessa nousin ylös ja sanoin, että teidän varmaan pitäisi nyt lähteä, ja he ottivat vinkistä vaarin, joo, ihan totta, oli kiva nähdä!

Olin ihan shokissa. Ja tekivät tätä siis enemmänkin, minä todella TAJUSIN, mistä ystäväni oli ollut niin järkyttynyt!

Eihän tommosta olekaan

Vierailija
198/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottiin juhlissa kaikille vieraille kolmen ruokalajin illallinen. Yksi vieras söi alkuruoasta osan ja jätti koskematta muihin. Siis ei oikeasti edes koskenut pääruokaan eikä jälkiruokaan! Olisi voinut ilmoittaa ajoissa ettei halua syödä niitä. Mieheni nimittäin kyllä ilmotti edelleen mitä vaihtoehtoja on tarjolla.

Noh, nainen tekee tätä kyllä kuulemma tekee samaa usein muutoinkin.

Nyt mietin, kannattaako tuolle omilla tulevilla synttäreilläni ruokaa tilata laiskaan..

Vierailija
199/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me tultiin kotiin kiireellä, haettiin ruoat ja minä suuren vauvamahani kanssa raahasin kanoja vierashuoneesta - miehellä oli pakollinen meno joten hän ei voinut auttaa joskin kielsi minua rehkimästä.

Vierailija
200/676 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunta tuli luokseni kyläilemään toiselle paikkakunnalle jo aamusella. Menin keittiöön laittamaan aamupalaa pöytään ja keittämään kahvia. Kun palasin olohuoneeseen, pariskunta oli täydessä touhussa yhtymässä sohvalla. Palasin äimistyneenä äkkiä takaisin keittiöön ja ovi perässä kiinni. Jonkin ajan päästä parin miesosapuoli tuli muina miehinä alastomana keittiöön tiputtamaan kondomin roskikseen.

Asuin sitä paitsi silloin soluasunnossa, ja voin sanoa, että kämppiksenikään eivät olleet tästä episodista aivan mielissään.

Erään toisen ärsyttävän yökyläilyn kruunasi se, kun kaverin mies kävi aamulla alasti vessassa kakkosasialla ovi auki.

Hyi@

Ketju on lukittu.