Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Omituisinta, mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

Vierailija
10.03.2009 |

.

Kommentit (676)

Vierailija
241/676 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin hiljattain ostettu isohko ok-talo. Kun anoppi tuli ensivisiitille, se istui eteisen lattialle ovensuuhun ja voivotteli, kuinka uupunut se on. Siinä se sitten istui koko vierailun ajan, eikä ollut kiinnostunut talostamme saati pihasta. Kahviakaan se ei "jaksanut" juoda.

Olis meillä kyllä tuolejakin ollut.

Vierailija
242/676 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden lapset hyppivät 10 ke:n sohvakalusteilla eivätkä vierasvanhemmat sanoneet asiasta mitään eli oli pakko itse sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/676 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 09:07"]

Kiitos tästä ketjusta! Luin tässä muutaman päivän aikana koko ketjun läpi, ja täytyy sanoa, että on ihmisillä omituisia vieraita. Itselläni ei ole mitään tuollaisia kokemuksia. Todella riemukas ketju.

Meillä omituisin vieras on anoppi, joka tuo aina epäonnistuneita leivonnaisia (toki tuo onnistuneitakin) mukanaan. "Nämä pullat paloivat kun leivoin, niin toin tänne. Kyllähän nämä teilä tulee syödyksi." "Toin tämän vanhan kakun, kun ei sitä kehtaa enää kenellekään myydä, mutta kyllähän tämä teillä menee." "Nämä marengit unohtu uuniin ja tuli tämmösiä tummanruskeita, mutta meneehän ne teillä alas." "Laitoin näihin pikkuleipiin vahingossa aivan liikaa leivinjauhetta, mutta tehän kyllä saatatte nämä syödä." Ilmeisesti joku säästämisvimma, ja ovat ne hirveän makuisia meidänkin mielestämme. Tulee sitten vierailun jälkeen heitettyä roskiin pahimmat tapaukset.

[/quote]

Meille tuo yksi sukulainen kaikkea vanhaa ruokaa, varsinkin leipää ja pullaa/kakkua, kun " teitä on noin monta, niin teillä nämä menee" HUOH!

Vierailija
244/676 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri tuli käymään kylässä.

Hetken sohvalla istuttuaan pyysi jotakin lehteä luettavaksi. Annoin sisustuslehden ja äijä paineli suoraan vessaan kakkoshädälle. Eipä tullut lehteä luettua sen jälkeen.. :S

ööö.. luuletko sä että se pyyhki perseensä siihen lehteen?

Vierailija
245/676 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
246/676 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin parin kaverinkanssa leffaa ja toinen löysi nenänsä kätköistä jotain hyvinkin jännittävää ja piti sitten tonkia ja kaivaa puolet leffasta ja vielä lopuksi heitellä löytöjään 'salaa' lattialle

Vierailija
247/676 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
248/676 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten kun olimme juuri alkaneet seurustella nykyisen mieheni kanssa, hänen exänsä (josta oli eronnut muutama kk aikasemmin) tuli muutaman kerran poikkeamaan ihme verukkeilla mieheni kämpällä, toi unohtuneita tavaroita yms. Yhdellä kertaa sitten meni vessaan kuselle, jätti oven auki ja huuteli asioitansa pöntöltä! Itse istuin olohuoneessa ja olin hitusen ihmeissäni :D

Vierailija
249/676 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiönuuka kaverini varasti meiltä rullan vessapaperia :D

Sukulaisnainen tuli lapsemme synttäreille suoraan jostain jumpasta, ja riippumatta siitä, että meillä olisi ollut makean lisäksi suolaista tarjottavaa, tyyppi vetäisi repustaan rasiallisen kalakeittoa, lämmitti sen meidän mikrossa ja perusteli, että hän tarvitsee tämän. No mikäs siinä. Muuta vieraat kyllä vähän katsoivat pitkään.

Vierailija
250/676 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat toivat kakun. Olin aidosti todella hämmästynyt ja iloinen asiasta, sillä tämä perhe kävi meillä viikoittain ja lapset söivät paljon, heti kun ovi aukesi niin vanhin lapsista meni ruokapöytään odottamaan tarjoiluja. 

Vierailun päätteeksi perhe omatoimisesti otti tuomansa kakun kahvipöydästä mukaansa... Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanaa suustani.

Vierailija
251/676 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 08:49"]

Vieraat toivat kakun. Olin aidosti todella hämmästynyt ja iloinen asiasta, sillä tämä perhe kävi meillä viikoittain ja lapset söivät paljon, heti kun ovi aukesi niin vanhin lapsista meni ruokapöytään odottamaan tarjoiluja. 

Vierailun päätteeksi perhe omatoimisesti otti tuomansa kakun kahvipöydästä mukaansa... Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanaa suustani.

[/quote]

Lisään tähän vielä sen, etten normaalisti vieraiden suupaloja laske, mutta tämä perhe tuli syöttämään lapsensa meille, ruokaa kului todella valtavasti ja maitoakin pari litraa vierailulla :D

Meitä ei heille kutsuttu.

Vierailija
252/676 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pariskunta lapsineen saapui yökylään. Olimme jo siirrelleet särkyvät pois tieltä jne. Vanhemmista vaan oli hauskaa, kun lapset "tutkivat" kaappeja, vetivät tavaraa hyllyiltä alas, länttäsivät voileivän telkkariruutuun yms. Kun pyysin heitä vähän katsomaan lastensa perään, vastaus kuului "no kyllä huomaa, että tää ei ole lapsiperheen koti!" 

2. Olin kutsunut kaverin syömään. Hän saapui mukanaan jauhelihaa ja paistinpannu (!). Selitys oli, että "no jos se ruoka ei ole hyvää ja en tienny, oks sulla tarvittaessa paistinpannua"

3. Miehen kaveri nappasi hyllyltä läppärin ja alkoi muina miehinä selata valokuvia. Pyytäessäni lopettamaan vastasi, että fiksut laittais kuvat salasanan taakse.

4. Eräs vieras sytytti kysymättä tupakan. Loukkaantui, kun ohjattiin parvekeelle.

Arvatkaa, onko näistä kukaan kutsuttu toistamiseen..

Vierailija
253/676 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon äiti vaihtoi omin luvin meidän olohuoneen verhot. Kävi muina naisina hakemassa kaapista jotkut "vähän keväisemmät" ja alkoi asennushommiin. En osannut siinä tilanteessa sanoa mitään ja Marko nyt ei muutenkaan sano mihinkään mitään.

Vierailija
254/676 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan otin yökylään erään ystäväni, jonka tiesin aika oudoksi. näyttää normaalilta, mutta nyt epäilen että kys. ihmisellä on jokin kehitysvamma sillä ei huolehdi hygieniasta, rahat menevät (tai ainakin menivät tuolloin edunvalvojan kautta) jne.  no joka tapauksessa, otin tämän ihmisen yökylään, kun kovasti pyyteli. katsottiin leffoja, juotiin pari siideriä mutta humalassa ei kuitenkaan oltu. kun heräsin, olin asunnossa yksin.. ja ulko-ovi rappukäytävään oli apposen auki samoin kuin jääkaapin ovi.  lisäksi vessanpytty oli sotkettu menkkaverellä &  tämän ihmisen huonon hygienian takia asuntoni haisi  :X   että kiitti mulle riitti..

tämän jälkeen tapasimme jossain muualla, muttemme enää ikinä asunnossamme. ja lopulta ystävyys hiipui, kun  kyllästyin tämän ihmisen omituisiin tempauksiin sekä siihen, että yksinkertaisiakin asioita sai vääntää rautalangasta!

Vierailija
255/676 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eräs todella pihi opiskelukaveri, joka oli todella tarkka omastaan. Esimerkiksi eräisiin nyyttäreihin toi dipin, jonka otti sitten lähtiessään mukaan (joka luultavasti vielä levisi laukkuun, ei ollut mitään suljettavaa sorttia). Erään kerran menimme puolestaan hänen luokseen kylään. Hän oli jo etukäteen kehuskellut uusia ostamia sipsejään. Lopputulemana hän antoi kahden vieraan maistaa yhdet (1) sipsit pussista, ja söi itse loput. Kuitenkin hän söi joka päivä yliopiston ruokalassa tuplasti kalliimman "paremman" annoksen, eli sinällään ei ollut mistään kitupiikistä kyse.

Ja onhan noita tuliaisten tuojia muitakin. Eräällä sukulaistädillä oli tapana tuoda "herkkuja", joista oli maisteltu ihan vain vähäisen. Parhaina esimerkkeinä ehkäpä puoliksi syöty keksipaketti ja avattu kinuskikastiketetra, jonka sisältö paljastui homekokkareeksi. Eikä kyseessä ollut mikään höpsähtänyt mummeli, vaan "tavallinen" perheenäiti.

Vierailija
256/676 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä käynyt noin kummallisia vieraita. Ihan hyviä tuliaisia tuodaan ja ollaan muutenkin mukavia. Poikkeuksena ehkä yksiin juhliin tullut kaverin kaveri, joka alkoi iskeä ystäväni aviomiestä aika avoimesti, muuta ei juuri nyt tule mieleen.

Vierailija
257/676 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2012 klo 01:23"]

pikkuruisessa soluhuoneessa. Ystäväni toiselta paikkakunnalta oli tulossa pääsykokeisiin opiskelupaikkakunnalleni ja kysyi, voisiko hän majoittua luonani ennen kokeita. Hänen tarkoituksensa oli viettää kaikki liikenevä aika kirjaston lukusalissa, joten kyse oli vain nukkumisesta. Koska lattialle juuri ja juuri mahtui patja, lupasin majoituksen.

Ystävä sitten tuli ja vietti muutaman päivän huoneessani poistumatta sieltä minnekään, joten käytännössä minä olin vieraana kämpässäni. Pistäydyin siellä välillä katsomassa, kuinka ystäväni istui työpöytäni ääressä kirjojensa kanssa. Kysyin pari kertaa, haluaisiko hän lähteä lukusalille. Ei halunnut, koska huoneessani oli kuulemma "tosi rauhallista". Olihan siellä, koska minä olin joko poissa tai sitten istuin hipihiljaa sängylläni voimatta tehdä yhtään mitään. Puhelutkin piti mennä puhumaan solun ulkopuolelle.

Lopulta kyllästyin ja lähdin erään kaverini luo yöksi. En kehdannut sanoa todellista syytä eikä ystäväni kuulemma loukkaantunut ollenkaan. Hän sanoi viihtyvänsä joka tapauksessa kirjojensa parissa...

Pääsykokeiden jälkeen ystäväni poistui paikkakunnalta.

Terv. vastahakoinen majatalon pitäjä

[/quote]

Mitä vittua? Ei olisi onnistunut multa ainakaan. Olisin käskenyt suksia sinne lukusalille kirjoineen ja elänyt aivan rauhaksiin. Jos ystävää olisi käytökseni eli normaali elämäni häirinnyt, olisin kysynyt miten sopimus nyt menikään.

Vierailija
258/676 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:26"]

Kaverini ja hänen uusi poikaystävänsä olivat eräänä heinäkuisena päivänä käymässä luonani. Istuttiin kahvipöydässä ja keskustelin jostain asiasta kaverini kanssa. Sivusilmällä huomasin, että kaverini poikaystävä haistaa kainaloaan. Ilmeisesti tämä tutkimusmenetelmä ei ollut tarpeeksi luotettava hajun olemuksen selvittämiseksi, joten hän otti servetin, myttäsi sen, tunki kainaloonsa, puristi käden kylkeä vasten, otti servetin kainalostaan, haistoi sitä ja laittoi tyhjään kahvikuppiinsa. Oli hiukkasen vaikea jatkaa jutustelua kaverin kanssa, kun tämä tutkimusprojekti oli käynnissä. Kahvikupin siivoaminen tuotti myös suurta tuskaa.

[/quote]

:D

Vierailija
259/676 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen teini-ikäiset sisarukset saavat vieraillessaan helposti kulutettua suihkussa käymiseen noin tunnin per henkilö. Samaa tekevät tosin kotonaankin, ja perhe onkin aina myöhässä kun johonkin pitäisi lähteä. 

Eräällä kaverillamme oli ainakin ennen illanvietoissa tapana kaapata esim. yhteinen sipsikulho omaan syliinsä ja napostella nopeaan tahtiin tyhjäksi tarjoamatta muille.

Vierailija
260/676 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niitä omituisia vieraita. Oltiin kattomassa myynnissä ollutta taloa ja käytiin siellä suihkussa. Tarina meni niin että tarkoitus oli muuttaa toiseen päähän maata, matkustettiin yöjunalla ja kun puhtaudesta huolehtivia ihmisiä ollaan niin kysyttiin jo etukäteen sopiiko että siellä peseydytään. Tuntu se aika koomiselta suihkutella ihan vieraiden ihmisten kodissa. Sitten seuraavalla junalla jyskytettiin takasin. Talo ei sillä kertaa vaihtanu omistajaa vaikka suihku tuntui taivaalliselta.

Ketju on lukittu.