Ei helvetti näitä S-marketin epäisraelilaisia taateleita!
Ovat Algeriasta ja Tunisiasta. Limaisia! Käpälöityjä koska on poistettu siemenet. Kyllä kaipaan sitä 400g settiä Israelilaisia taateleita jotka oli kuivia, punaisessa pahvipaketissa eikä maistuneet muoville! Ihan paskaa kaikki!
Muutenkin nykyään pitää käydä useassa eri kaupassa kun ei saa S-marketista edes real täysjyväleipää! Tämä Helsingissä!
Kommentit (7)
Kokeileppa Iranilaisia. Ovat todella hyviä. harmaa laatikko. Itse en lasten ja naisten massamurhaajan tatskuja syö.
Mutta tuet lapsiavioliittoja valinnallasi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeileppa Iranilaisia. Ovat todella hyviä. harmaa laatikko. Itse en lasten ja naisten massamurhaajan tatskuja syö.
ÖYH ÖYH, MÄ OON PAREMPI IFFFHIMINEN NIINQ!!! ÖRRÖYH!!! KANFANMURFAA KANFANMURFAA... meehän mannerheimin tielle kanssa istuskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ovat menneet tero-tiedotukset läpi, eikö Gazassa asunut muita kuin naisia ja lapsia? Naiset ja lapsetko hyökkäsivät Israeliin raketein ja raiskaten? Ja Irakissako on ihanaa, esiteinit saavat suvusta ihanan vanhan setämiehen puolisokseen ja sitä rataa. Se setämies ampuu myös raketteja Israelilaisiin siviilikohteisiin ja valmistaa droneja Putlerille, ihanaako?
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitat tietysti niitä palestiinan hamasin terroristejä jotka hyökkäsivät Israeliin murhaten ja raiskaten?
En syö minkään maan taateleita enkä käy Teboililla.
Siellä ne säilyttää niitä tuotantomaassa lattialla onko täynnä sandaalin paskaa ja torakan ulosteita kuten joskus aikoinaan tullin testeissä?