Vuokranantaja heittää minut ulos
Vuokrarästejä on kolmisen tonnia. Mutta maksan aina jotain joka kuu. Sossusta tulee osa. Tosi törkeää minusta. Olen kuitenkin melkein maksanut vuokran aina.
MITÄ NYT TEEN??? En saa uutta asuntoa kun ei ole luotto_tietoja .
Kommentit (25)
Onpa täällä tylyä porukkaa. Näin lama-aikana on vaikea tienata vuokra rahat. T. AP
Miltä sinusta tuntuisi vuokrata KALLISARVOISTA omaisuuttasi ILMAISEKSI?
Välittääkö esim kirkko asuntoja meille joita elämä kohdellut kaltoin? Äitin luo en näin päälle kolmikymppisenä viitsisi muuttaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Välittääkö esim kirkko asuntoja meille joita elämä kohdellut kaltoin? Äitin luo en näin päälle kolmikymppisenä viitsisi muuttaa. AP
M vai n ja ikä
Vierailija kirjoitti: Ootko m vai n ja ikä?
Olen miespuolinen, ikä 30+, en halua kirjoittaa tarkkaa ikää. AP
Ei riitä että joka kuukausi maksaa "jotain", vaan pitää maksaa koko vuokra eräpäivään mennessä.
Miten ihmeessä sinulle on voinut kertyä 3000e vuokravelkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joku varmasti on ottamassa vastaan vaikka matto vedetään jalkojen alta. Niin ihania ovat ihmiset.
Sinulla ollut aikaa hakea apua tilanteellesi ja olla yhteydessä esim. asumisneuvojaan/talous ja velkaneuvojaan, muttet ole vaivautunut tekemään yhtään mitään, paitsi istumaan perseelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä että joka kuukausi maksaa "jotain", vaan pitää maksaa koko vuokra eräpäivään mennessä.
Joo kerro ap miten näin kävi
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihan oikeasti saan asunnon? AP.
Mietitkö tätä ennen kuin jätit maksamatta?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aika kauan samassa asunnossa, useamman vuoden. Nyt yhtäkkiä vuokranantaja perhe suuttui ja heitti ulos! Aiemmin on ollut kärsivällinen. AP
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihan oikeasti saan asunnon? AP.
Jos et ole valmis maksamaan asumisesta, niin et saa asuntoa mistään. Ilmaisasumista on tarjolla vain kodittomien yösuojissa.
Voit ilmoittautua kaupungin asuntojonoon, mutta mitään takeita asunnon saamisesta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aika kauan samassa asunnossa, useamman vuoden. Nyt yhtäkkiä vuokranantaja perhe suuttui ja heitti ulos! Aiemmin on ollut kärsivällinen. AP
No he ovat olleet todella armollisia ja hyviä tyyppejä. Toisaalta ovat olleet mahdollistajina tuohon sinun tilanteeseesi, mikä ikinä onkaan. Vai luulitko sitten ettei sinun tarvitsisi maksaa?
Olisi kannattanut maksaa. Nyt sitten olet ilman asuntoa tai siirryt kotiin äidin luo.