Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen kovasti miksi ihmiset maksavat esim. Aurinkomatkojen kiskurihintoja

Vierailija
27.02.2009 |

Katselin tässä juuri talven hinnastoa ja tein muutamia laskelmia

Miami Beach 2 vk marraskuussa 4-henkiseltä perheeltä 5850 euroa

Pienen nettisurffailun jälkeen löysin täysin samaan hotellliin samaan aikaan 4-henkiselle perheelle 2 vk matkan (lennot ja hotelli) hintaan 3660 €

Kyllä omatoimisuus kannattaa! Tuossakin säästää jo matkan käyttörahat kun menee omatoimisesti eikä kalliilla valmismatkalla.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkaan ei tarvitse surffata netissä kuin 5 minuuttia ja jo on löytynyt matka joka on huomattavasti halvempi kuin valmismatkatoimistoilla. Omatoimisesti matkustaessa saa myös valita itse lähtöpäivän ja ajan, ei tarvitse miettiä ja järjestää aikataulujaan sen mukaan että tuonne on nyt vain yksi lauantailähtö ja lento lähtee keskellä yötä yms.

Mä en taas tajua ihmisiä, joilla on aikaa ja halua surffaillla netissä, ja tutkia kaikenmaailman eri vaihtoehtoja. Pitää miettiä lennot, ja hotellit sun muut. Sen takia että säästää vähän rahaa??! En kyllä ymmärrä. Mulle se helppous on kaikista tärkeintä, sama se, vaikka maksaa sitten enemmän. Olen valmis maksamaan siitä, että ei tarvitse surffailla netissä miettimässä vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi