Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö hakeutua lääkäriin? Flunssa kestänyt jo reilut 2kk

Vierailija
24.03.2009 |

Eli mitä olette mieltä tai onko jollain omakohtaista kokemusta tästä? Mulla on kestänyt sitkeä flunssa jo reilut pari kuukautta. Joka välillä on hellittänyt hieman mutta sitten taas pahentunut. Päätä särkee ja usein on todella vetämätön olo.

Kuumetta ei ole ollut, pientä lämpöä vain.

Olen vielä kaiken tämän lisäksi puolessa välissä raskaana joka tekee flunssasta vieläkin pahemman.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä että nyt useana aamuna on sängystä nouseminen ollut todella vaikeaa ja päänsärky on kamala.

Vierailija
2/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaan ei enää oikein maistu.

Ja tällä hetkell lapsi on mahataudissa joka taitaa olla jo minulla sillä mahan vetänyt löysäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku?

Vierailija
4/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jo sinne tohtoriin.

Vierailija
5/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jo sinne tohtoriin.

On heilläkin parempaa tekemistä siellä. Onko tälläinen flunssa syy mennä heidän taakkaansa lisäämään? Jospas tälläinen flunssa onkin ihan normaalia?

Vierailija
6/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärky voi johtua esim. poski- tai otsaontelotulehduksesta, niistä ei välttämättä tule kovin selviä oireita.

Vierailija
7/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hirveeltä.. :(

Vierailija
8/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsaontelotulehdus ole sama kuin poskiontelotulehdus, mutta otsaontelossa? Mulla on ollut se kerran, flunssan jälkitauti, sain antibioottikuurin.

Mutta ap:lle, ellei sulla ole mahdollisuutta maata kolmea päivää peiton alla ja hoitaa itseäsi terveeksi , siis niin, että joku hoitaa lasta sillä välin, niin lääkäriin.

Vierailija
9/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsaontelotulehdus ole sama kuin poskiontelotulehdus, mutta otsaontelossa? Mulla on ollut se kerran, flunssan jälkitauti, sain antibioottikuurin.

Mutta ap:lle, ellei sulla ole mahdollisuutta maata kolmea päivää peiton alla ja hoitaa itseäsi terveeksi , siis niin, että joku hoitaa lasta sillä välin, niin lääkäriin.

Kyllä mä taidan sinne lääkäriin pirauttaa. Mietin vain tässä sitä etten mee ihan hölmöstä syystä sinne valittamaan kun sielä varmasti tärkeämpiäkin juttuja.

Kummastuttaa vain mikä flunssa kestää näin kauan. Alkaa olla voimat aikasta lopussa.

Vierailija
10/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin yksi seikka unohtui mainita. Nyt on niistäessä tullut melkein joka kerta verta mutta sehän nyt onkin normaalia näin kauan kestäneessä flunssassa. Kun limakalvot niin ärtyneet jo.

Vierailija
11/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydessäsi ole sanonut pitkäkestoisesta flunssasta? Olisit varmaan päässyt lääkäriin samantien!

Vierailija
12/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt jokakerralla että flunssa vaivaa ja kerran kysyikin olenko kipeä mutta ei ole asiasta mitään sanonut.

Vierailija
13/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hanellakin oli ollut "flunssa" 2 kk ja kun oli vihdoin mennyt laakariin oli todettu etta oli tullut ihan viime hetkilla koska bakteeritulehdus myllasi veressa... Eli kylla noin pitkaan jatkuneiden oireiden jalkeen kannattaa menna laakariin, yleensa jo hiukan aikaisemminkin.

Vierailija
14/14 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä neuvolantäti on

nähnyt jokakerralla että flunssa vaivaa ja kerran kysyikin olenko kipeä mutta ei ole asiasta mitään sanonut.

Ei neuvolantäti ole sinusta ensisijaisessa vastuussa, vaan sinä itse olet. Hopi lääkäriin nyt!

Ja mitä sitten jos sinulle sanotaan että tulet "turhasta" syystä?

A. kaatuuko maailma siihen? Ei.

B. Se on hyvä uutinen.