Onko ok, lukea viesti ja olla vastaamatta useampi päivä🤔
Mulla on kaveri, joka tekee tätä melkeinpä aina. Minun mielestä se on epäkohteliasta ja tulee fiilis, ettei ole tärkeä. Tapaamisissa joita on hänen kanssaan, niin vastailee muiden viesteihin kylläkin. Ei se mielestäni olisi liikaa vaadittu, että 5min tai alle käyttää vastaamiseen. Muutenkin viestitellään todella harvoin, niin vaikea ymmärtää
Kommentit (34)
Taisi alapeukuttaja lukea viestit ja olla vastaamatta😆
Joskus menee 6kk kun yks kaveri vastaa, se on hänen tyyli ja ei haittaa yhtään.
Mulle käy joskus niin. Mulle nk. asioiden hoitaminen on vaikeaa ja joskus käy just noin viesteihin vastaamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei
Samaa mieltä. Mulla muut ihmiset vastaa ihan samana päivänä
Siis pitää olla hälytysvalmiudessa aina?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vastauspakko täällä on tuntemattomille?
Saatan lukea kiireessä ja unohtaa vastata. Toki yleensä vastaan kyllä saman päivän aikana, vaikka en heti pystyisikään,jos vaikka työssä kiire.
Antaa toisen olla, kyllähän se jostain aina kielii. Pitää olla omanarvon tunnetta myös itsellä, että tavallaan itsekin lopettaa liika yrittämisen jos toista ei nappaa. Vähän 2piippunen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vastauspakko täällä on tuntemattomille?
Ei tietenkään täällä. Henkilö tekee sitä tutuilleen mahdollisesti ja siksi ei pitänyt aloituksesta
Riippuu mikä on syy ja tekeekö aina niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko vastata heti, mutta on minusta reilua vastata jos viestit ehtii kuitenkin lukea. Nyt on mennyt jo useampi viikko, ettei ole vastannut
Jos luen vaikka ajaessa, niin viesti tulee luetuksi mutta en ehdi vastaamaan heti.
JOS joku tästä alkaisi nillittää, hän huomaisi vaan että whatsapipssa statuksestani ei näkisi enää koska luen viestit.
Älä kyttää kauanko vastaamisessa kestää. Et paranna kenenkään elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko vastata heti, mutta on minusta reilua vastata jos viestit ehtii kuitenkin lukea. Nyt on mennyt jo useampi viikko, ettei ole vastannut
No ette te mitään läheisiä ole, jos viikkoja menee viestien välillä. Mikset kysy uudestaan?
Haluaa viestiä sulle ettet ole tärkeä
Vierailija kirjoitti:
Jos luen vaikka ajaessa, niin viesti tulee luetuksi mutta en ehdi vastaamaan heti.
JOS joku tästä alkaisi nillittää, hän huomaisi vaan että whatsapipssa statuksestani ei näkisi enää koska luen viestit.
Ajaessa ei saa lukea viestejä. Toivottavasti poliisit saa sinut kiinni rikollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän viestin lukee nopeammin kuin siihen vastaa. Ja jos vaikka samalla töissä ja työviestejä lukee, niin eihän mihinkään pitkiin omiin viesteihin ehdi paneutua. Mutta useampi viikko kyllä on liian pitkä aika.
On oikein. Laitan nimittäin aikarajan jolloin vastausviestiä odotan ja usein vastaamattomuus helpottaa elämääni. Tyyliin ensi viikon torstaina klo 7 olisi muutoin betonimylly raksalla, ilmoittele päivää ennen jos tarvitset. On nimittäin turha parkua sitten ettei ole saanut myllyä joka seisoo tyhjän panttina ja ketjulla lukittuna minun raksallani. Näitä tuulella käyviä lainaajia on somen myötä pesiintynyt vähän joka kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaessa ei saa lukea viestejä. Toivottavasti poliisit saa sinut kiinni rikollinen
Nykyisin liikennevaloissa pysähtyessä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette te mitään läheisiä ole, jos viikkoja menee viestien välillä. Mikset kysy uudestaan?
Katson huvikseen miten pitkään kestää vastaaminen ja ei ole minun tehtäväni muistutella vastaamaan
Ei