Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?

Vierailija
09.02.2015 |

Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D

Kommentit (401)

Vierailija
81/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:00"]

Ammattikoulussa eräs muija alkoi puhua musta paskaa ja käännyttää muitakin puolelleen, oli muutenkin ylimielinen yms. No jonkun ajan päästä hän kävi shoppailureissulla pk-seudulla ja osti epähuomiossa kirjavan huivin jonka joku oli leimannut täyteen natsihakaristileimoja, tästä jonkun ajan päästä hänen hevosensa kuoli ihan yllättäen.

Viime viikolla eräs tyyppi haukkui mua julkisesti somessa ja lesoili matkallaan, no hän istui sitten lentokoneessa keskellä Lainan päivän myräkkää...

Mistä alapeukut? Ihan oikein koulukiusaajalle, tosin hevosen mahdollinen kärsimys turha.
Samoin näpäytys julkisesti toista mollaavalle joka ei edes vaivaudu selvittämään mistä puhuu.

Vierailija
82/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen jonka kanssa eksäni petti minua vuosi hyvin epäimartelevat tissikuvat someen, tyttö pamahti paksuksi, jäi yksinhuoltajaksi ja jäi lukio kesken eron vuoksi. Lähti muuten työpaikkakin alta kun hain lähestymiskieltoa. Karma is a bitch and so am i.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi sanoi aina, että varo mitä sanot, se menee suusta jumalan korvaan.

Lasteni vauva-aikana, mulla oli eräs "äitituttava", joka puhui pojastani todella ikävään sävyyn. Siis vauvasta, jonka lempilelu oli vaaleanpunainen norsu piti päästä aina sanomaan, että "onkos xx vähän sellainen poika, tuleeko susta pikku homppeli". Koulutettu nainen, mutta ihan idiootti. Nyt lapset ovat 12 ja silloin tällöin yhteisten tuttujen kautta törmätään. Tämän naisen poika on ihan yleisesti ilmoittanut, että olisi halunnut syntyä tytöksi ja haluaa, että häntä kutsutaan Johannaksi.
Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta tällä naisella on ihan järjetön homofobia ja nyt sitten oma poika. Säälittää se poika lähinnä, kun vanhempansa ovat niin urpot.

Se todella menee suusta jumalan korvaan.

Vierailija
84/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella henkilö x kiusasi, solvasi ja levitti typeriä juttuja minusta. Olin syytön tähän toimintaan. X oli vain niin kateellinen. Aikuisiällä x:n puoliso teki itsarin. Jäi perhe, mikä hirveää, mutta toisaalta mietin, miksi puolisonsa näin teki...

Vierailija
85/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:45"]Naisen jonka kanssa eksäni petti minua vuosi hyvin epäimartelevat tissikuvat someen, tyttö pamahti paksuksi, jäi yksinhuoltajaksi ja jäi lukio kesken eron vuoksi. Lähti muuten työpaikkakin alta kun hain lähestymiskieltoa. Karma is a bitch and so am i.
[/quote]

Mä en nyt tajunnu tätä tekstiä. Kenen tissikuvat sinne someen joutui?

Vierailija
86/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä meneekö tämä mitenkään karman piikkiin. Tuli vain mieleen tuosta nro.42 viestistä tämmöinen: Miehelläni oli sormi nyrjähtänyt ja siihen luonnollisesti koski. Päivän mittaan totesi monta kertaa, että joutaisi koko käsi pois. Noh, seuraavalla kuulla sai sitten käteensä pienen pienen haavan ja koko kämmen tulehtui todella pahasti. Kysyinkin sitten mieheltäni, että muistaako mitä sanoi joutavasta kädestä. Muisti ja säikähti todella paljon. Samana iltana mieheni onnistui puhkaisemaan käteen reiän, josta mätää valui tuntikaupalla ulos. Selvisi ilman antibioottikuuria tulehduksesta.

Todellakin kannattaisi miettiä mitä päästää suustaan ja toivoo, oli se sitten itselle tai muille.

Vierailija
87/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kylässä asui tämmönen nuorimies jota saatoin sanoo kaveriksi. Poika oli tosi komea, mutta ylpeä ja kylmä ja ylimielinen ihminen suunnilleen kaikkia kohtaan. Kerran olin kaverin kanssa kaupungilla ja moikkasin miestä, mies katsoi nenänvarttaan pitkin sellasella "en pidä minään" -ilmeellä ja käänsi selän mulle. Sanoin kaverille vähän huvittuneena jotain että "vittu mikä kusipää, kuolispa pois" tai vastaavaa. Ja parin viikon päästä kuolikin. 

Vierailija
88/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina nälvin työkaveria, sillä hänellä ei ollut pätevöittävää koulutusta hommaan, kun itse olin melkein ylikoulutettu kyseiseen työhön... No, työkaveri opiskeli vanhoilla päivillään ja vei lopulta hakemasi työpaikan nenäni edestä, ollen tehtävään minua pätevämpi. Jos olisin ollut kusipää, olisi vituttanut. 

Vierailija
89/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottiin yläasteella että Ruotsin opettaja sais syövän, niin paljon sitä inhottiin.
Meni pari kuukautta kun tieto koululla levisi opettajan saamasta syövästä. Veti hiljaseks..

Vierailija
90/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi huono ajokeli; oli pimeää, satoi räntää, tiellä oli paksussa sohjossa syvät urat ja autojono mateli kuuttakymppiä. Sit yksi hullu ohitteli kamalaa vauhtia ja roiskutti loskaa toisten ikkunoihin. Muutaman kilsan jälkeen tää auto oli kyntänyt tieltä ulos pellolle, kuski seisoskeli siinä vieressä ja soitti ilmeisesti hinausapua. Teki mieli näyttää peukkua.

Vierailija
91/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:31"]Koulusta tuttu kiusaaja (silloin kaunis ja hoikka) on nykyään alkoholisoitunut yh-mamma, tuli vastaan kauppareissulla enkä meinannut ensin tunnistaa kun oli niin homssuinen ja lihava. Piti käydä FBstä tarkistamassa että oli sama tyyppi :D mua ei kiusannut mutta kavereitani kyllä, tunsin vahingoniloa. [/quote] Missä päin?

[/quote]

Hki.

Vierailija
92/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, naapurissa asui Uolevi-niminen alkoholisoitunut mies, kaverini kanssa monesti rallateltiin "Uolevi pian kuolevi". Ei mennyt kauan kun mies vietiin ambulanssilla, sai ilmeisesti jonkin sairaskohtauksen johon kuoli.
27

Vierailija
93/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:33"]

Kun olin lapsi, naapurissa asui Uolevi-niminen alkoholisoitunut mies, kaverini kanssa monesti rallateltiin "Uolevi pian kuolevi". Ei mennyt kauan kun mies vietiin ambulanssilla, sai ilmeisesti jonkin sairaskohtauksen johon kuoli.
27

[/quote]

Tämä tarina ei liity karmaan yhtään mitenkään.

Vierailija
94/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaisnainen oli todellinen miesvihaaja. Hän hoki aina, ettei huoli yhtään poikalasta. Hän sai kolme poikaa. Neljäntenä tuli tyttö, mutta tämä kuristui napanuoraansa ja syntyi kuolleena. Kamala homma, mutta voi olla että opetti jotain.

Vierailija
95/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui jo pari vuotta sitten, mutta... 

Yksi yläastetuttu, jonka kanssa kaveerasinkin ihan kunnolla jonkun aikaa, tuli asiakkaakseni ruokakaupassa, jossa silloin työskentelin. Vaihdettiin siinä sitten hiljaisena aikana vähän kuulumisia ja tuli ilmi, että tämä tuttu ei ollut päässyt opiskelemaan paikkaan X. Kysyin sitten muka viattomana, että ai tarkoitatko sitä alaa XXX koulussa YYY, sitä minne "Mirjami pääsi" opiskelemaan? Tämä tuttu oli yläasteella aika bitch ja katsoi mielellään alaspäin sellaisia hiljaisia, kilttejä ja ulkonäöltään vaatimattomia tyyppejä, joihin Mirjami ehdottomasti kuului. Vähän kyllä hymyilytti tuon tutun ilme kysymykseni jälkeen, ujo Mirjami pystyi johonkin sellaiseen, mihin tämä kaunis ja omasta mielestään niin taitava ja upea kaveri ei pystynyt. Nyt tyyppi opiskelee lähihoitajaksi aikuiskoulutuksessa, kaikkea hyvää hänelle. Mirjami on jo kandi (ellei valmistunut?) ja töissä isossa, tunnetussa kansainvälisessä yrityksessä. 

Vierailija
96/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:33"]

27

[/quote]

ihan yllätyksenä tuli että uolevi-nimisetkin kuolee?

Vierailija
97/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex poikaystävä kohteli huonosti, todella huonosti. Kun sitten jätin alkoi hänellä isopyörä heittää päässä pahasti (mania mm.) ja lopulta ajoi autonkin ojaan katolleen. 

Vierailija
98/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni (muka) sanoi minulle nuorena, että "en voi kuvitella sinua äitinä" antaen ymmärtää, ettei minusta olisi siihen. Erosimme sittemmin enkä kuullut hänestä yhtikäs mitään, mutta stalkkasin fb:sta, että sai itse esikoisensa vasta 38-vuotiaana, kun mulla oli jo kaksi lasta. Selkeästi kärsinyt lasettomuudesta, koska meni naimisiin 24-vuotiaana ja tiedän, että on tahtoi nuorena lapsia.

Vierailija
99/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana laivalla ja löysin käytävältä lompakon. Hetken mietittyäni käärin rahat omaan taskuuni ja heitin lompakon roskiin. Se ei sisältänyt kortteja tms. pelkkää käteistä.

Saman illan aikana oma käsilaukkuni varastettiin. Avaimet, lompakko, kännykkä - kaikki meni. Opinpahan kerrasta ja tämän jälkeen olen aina pyrkinyt palauttamaan löytämäni asiat omistajalleen.

Vierailija
100/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:54"]

Oli tosi huono ajokeli; oli pimeää, satoi räntää, tiellä oli paksussa sohjossa syvät urat ja autojono mateli kuuttakymppiä. Sit yksi hullu ohitteli kamalaa vauhtia ja roiskutti loskaa toisten ikkunoihin. Muutaman kilsan jälkeen tää auto oli kyntänyt tieltä ulos pellolle, kuski seisoskeli siinä vieressä ja soitti ilmeisesti hinausapua. Teki mieli näyttää peukkua.

[/quote]

Minä näytin kerran :)

Kyse oli kyllä moottoripyöräilijästä, joka singahteli ruuhkassa vaarallisesti vastaantulevan liikenteen puolelta ohi, vaikka autoja tuli. Ja kas, muutaman kilometrin päässä oli pysäytetty poliisiratsiaan. Nostin peukkua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä