Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?

Vierailija
09.02.2015 |

Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D

Kommentit (401)

Vierailija
41/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyin suuresti alakerran naapurin haukkuvasta koirasta ja kirosin, että miksi se laiska mamma ei kouluta sitä hiljaiseksi.

Sitten meillekin tuli koira, jonka kouluttaminen pois järjettömästä ovikellon haukkumisesta on osoittautunut mahdottomaksi.

Vierailija
42/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porilaisisilla nyt on muutenkin kummallisia sanoja. Kippa? Kenkät? Pyyheet?

..tekee pahaa ihan pelkkä kuuntelu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/401 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:54"]

Päivi Räsäsen loma sen jälkeen kun oli loukannut homoja koko syksyn oikein urakalla:

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2010123012932522_uu.shtml

Vedenpaisumus aavikolla

Rakeet ja tulvat yllättivät Päivi Räsäsen Egyptissä.

[/quote]

Ei muuten pidä paikkaansa. Karmaa ei ole. Jumala on. Ja Hän puuttuu kyllä asioihin. Mutta ei Päivi tehnyt mitään väärää. Homot ja lesbot ovat Jumalalle yhtä rakkaita kuin kaikki muutkin ihmiset. Mutta homous itsessään on synti! Ja syntiä Jumala vihaa. Ei ihmistä!

[/quote]

Kuka siellä raamatussa sanoi siitä homoudesta? Aika fiksu jumala kun luo ihmisistä homoja ja sitten vihaa sitä homoutta.

Vierailija
44/401 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä oli hieman säätöä erään kaverin kanssa, joka ei kuitenkaan tahtonut varsinaisesti seurustella kanssani. Kyseisellä miehellä oli samaan aikaan säätöä myös yhden tai kahden muun tytön kanssa. Sanotaan vaikka että sen tytön nimi on Maija. Melkoinen pelimies siis.

Meidän kahden säätäminen loppui aikanaan, kun aloin seurustella tuon miehen kaverin kanssa. Säilyimme edelleen muutaman vuoden kavereina ja tuolla miehellä oli tapana purkaa surujaan minulle ja yleensä olin kai aika myötätuntoinenkin, mutta silloin nauratti, kun mies järkyttyneenä tuli kertomaan, että kun hänellä oli ollut säätöä Maijan kanssa, niin nyt olikin paljastunut, että Maijalla oli samaan aikaan ollut jotain jonkun toisen kanssa.

Vierailija
45/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
46/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittelin eräs ilta ystävälleni, että haluaisin työhöni vähän vähemmän perushoitoa ja enemmän actionia. Seuraavana päivänä kohtasin ensimmäistä kertaa elämässäni elottoman potilaan, ensimmäisen elvytystilanteeni ja lopulta exituksen. Olen ollut sen jälkeen vähän varovaisempi sen suhteen, mitä toivon.

Vierailija
47/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri haukkui yhden yhteisen kaverimme lapsen tukkaa - 5 vuotiaalla oli ohuet ja elottomat hiukset. Nyt hänellä itsellään on 4-vuotias tytär jolla ei hiukset kasva, ovat ohutta ja hirveän ruman näköistä haiventa vain. Tyttö näyttää ihan syöpäläiseltä.

Vierailija
48/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin kerran tuttua isompaa tietä ihan rajotusten mukaisesti. Musta erään urpon oli pakko päästä ohi hinnalla millä hyvänsä. Teki törkeän ohituksen oikealta puolelta (koneiden varalaskupaikka) ja yllättäen poliisit näki sekä ohituksen, että todella ison ylinopeuden. Hidastin vauhtiani alinopeuden puolelle.
Kaahari jäi poliisin haaviin, enkä voinu vastustaa kiusausta hymyillä ja vilkuttaa tälle kaistapäälle. Hän kimpaantui vielä enemmän tuosta ja heitti autoani kivellä. :D
Hänelle pirun isot sakot tassuun, kortti hyllylle ja mulle hyvä mieli. Harmo ettei autooni tullut jälkiä, olisin siitä tehnyt ilmotuksen myös ja olisi tullut tälle urpolle lisää maksettavaa.

Vierailija
49/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, tuli mieleen Mikkosten perhe. x)

Vierailija
50/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:33"]

Hmm, tuli mieleen Mikkosten perhe. x)

[/quote]

niinpä :(

Vierailija
51/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies petti mua työkaverinaisensa kanssa ollessani viimeisilläni raskaana (en tiennyt vielä tuolloin) ja sillä välin kun olimme sairaalassa vauvan kanssa (oltiin reilu kaksi viikkoa kun vauva teholla ja itsellä tulehtui sektiohaava ja sain kohtutulehduksen) mies oli edennyt tässä suhteessaan siihen pisteeseen että muutti tämän naisen luo melkeinpä saman tien kun oltiin vauvan kanssa kotiuduttu. Eli yksin jäin vastasyntyneen kanssa ja olin äärimmäisen kipeä, eikä tukiverkkoa laisinkaan. Mies hehkutti julkisesti uutta suhdettaan eikä paljon katumusta osoittanut tai halunnut auttaa edes vauvan kanssa. Sanoi jopa vauvan olleen elämänsä pahin virhe vaikka raskaus oli oikein toivottu ja yritetty molempien toiveesta.

Yritin saada miestä tapaamaan edes lastaan ja kantamaan vastuunsa, joka siis käytännössä tarkoitti että olisi tullut tapaamaan vauvaa luokseni koska 1kk ikäistä vauvaa en mihinkään viikonloppuvierailulle olisi antanut eikä mies itsekään osoittanut mitään mielenkiintoa lapsen tapaamiseen. Tällöin sain hänen uudelta daamiltaan vihaista viestiä miten yritän viekoitella miehen takaisin luokseni vaatimalla häntä tapaamaan vauvaa. Hän haukkui minua hmmm... erittäin monisanaisesti mutta pointti oli kaiken kaikkiaan se että hän on miehelle se oikea, sielunkumppani  ja on oma vikani ettei mies luonani pysynyt koska mies ei viimeisiin viikkoihin tuntenut olevansa haluttu eikä saanut huomiota minulta, toisin kun häneltä sai rakkautta yllin kyllin osakseen. Kyllä toki, mies ei ehkä saanut hirveästi huomiota viimeisinä viikkoina ennen eroa kun lojuin antibioottitipassa sairaalassa ja viimeisillä voimillani yritin jaksaa päivystää vastasyntyneiden teholla vauvamme vieressä ja pumpata tälle tissit verillä maitoa. Olihan se varmaan miehelle tosi vaikeaa kun HÄN ei saanut huomiota... huoh...

Tämä rakkaustarina kesti alle vuoden kunnes ex mieheni oli pettänyt tätä sielunkumppaniansakin ja juttu päätyi eroon. Kieltämättä tunsin vähän vahingon iloa kun tuo nainen oli niin varma omasta täydellisyydestään verrattuna minuun ja kuvitelmista että miehen pettäminen johtui vain minun puutteistani eikä esim siitä että kyseessä on kusipäinen ukko joka vaatii jatkuvaa ihailua osakseen. Surullisinta on kylläkin se ettei lastaan ikinä halunnut tavata vaikka yritin sitä vaatiakin :( Paska ukko.

Vierailija
52/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä työpaikassa jouduin kahden pari vuotta vanhemman naisen silmätikuiksi. Syy ei ole minulle vielä tänäkään päivänä selvinnyt, vaikka toinen heistä onkin vapaa-ajalla tullut minulta anteeksi pyytämään. Sanoi vain olleensa "tosi hölmö". Niinpä.

Sitä paskanpuhumisen ja mustamaalaamisen määrää ei voi kuvailla. Oli todella vaikeaa saada omat työt tehtyä, kun tunsi itsensä niin surkeaksi työntekijäksi näiden kahden sankarin ansiosta. Näillä oli vielä tapana ihan avoimesti työpaikalla kaikkien kuullen haukkua minua aina kun en ollut paikalla. Kerran sitten eivät huomanneetkaan, että pomo seisoi aivan vieressä ja luonnollisesti kuuli kaiken. Saivat välittömästi kutsun pomon työhuoneeseen, jossa ikkunat oli helissy pomon kertoessaan (huutaessaan) oman näkemyksen tällaisiin juttuihin.

Toisesta en ole kuullut sen jälkeen kun itse lähti muualle töihin, mutta tämä jäljelle jäänyt kiusanhenki sai vähän myöhemmin kenkää, kun hänen työtehtävänsä siirrettiin muiden vastuulle. Työttömyys ei ole kiva asia, mutta ei ihan hirveästi kyllä harmitakaan hänen puolestaan. On aivan varmasti rankkaa ja vaikeaa olla nuorena kolmen lapsen työtön yksinhuoltaja, mutta niin oli minullakin rankkaa sillon aikoinaan kun samassa työpaikassa jouduttiin olemaan.

Vierailija
53/401 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kaksi yhteistä ystävääni tulivat raskaaksi samaan aikaan. Ystävä x saarnasi ystävälle y siitä kuinka ystävä y ei tule koskaan yksinhuoltajana ja köyhänä huolehtimaan tarpeeksi lapsestaan. Ystävän x lapsi valmistui peruskoulusta samaan aikaan kun ystävän y lapsi ylioppilaaksi, vaikka ovatkin samaa ikäluokkaa. Ystävän y:n lapsi on nykyisin diplomi-insinööri, jolla on oma yritys ja omaisuutta paljon. Sen sijaan ystävän x lapsi on tällä hetkellä vankilassa. 

Vierailija
55/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata, että en, koska en usko sanontaan, että paha saa palkkansa.

Vaan olenpa sittenkin. 

Lapsena mulla oli ihan tavallinen liikunnanopettaja, eli vähän ilkeä. Olin kiltti koululainen ja kutosella tuli murrosikä ja yhtenä talviaamuna, kova pakkanen, en ehtinyt pestä aamulla hiuksia ennen liikuntatuntia ja menin kouluun vähän rasvaisella päällä. Opettaja totesi, että onko mun hiukset märät.

No se sairastui vakavaan sairauteen, joka vie liiikuntakyvyn, heti tämän jälkeen. Ja ei, en ole niin yliherkkä tai loukkaantunut niin pahasti (ei sanonut sitä edes toisten kuullen, ainakaan tahallisesti, saattoi siellä pihalla muitakin olla mutta ei muistaakseni ihan lähellä) että olisi todellakaan tällaista hänelle toivonut, vaikka ei ollutkaan mikään Vuoden kasvattaja ja opettaja, kuten liikunnan opettajat harvoin ovat.

Vierailija
56/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:16"]

Meinasin vastata, että en, koska en usko sanontaan, että paha saa palkkansa.

Vaan olenpa sittenkin. 

Lapsena mulla oli ihan tavallinen liikunnanopettaja, eli vähän ilkeä. Olin kiltti koululainen ja kutosella tuli murrosikä ja yhtenä talviaamuna, kova pakkanen, en ehtinyt pestä aamulla hiuksia ennen liikuntatuntia ja menin kouluun vähän rasvaisella päällä. Opettaja totesi, että onko mun hiukset märät.

No se sairastui vakavaan sairauteen, joka vie liiikuntakyvyn, heti tämän jälkeen. Ja ei, en ole niin yliherkkä tai loukkaantunut niin pahasti (ei sanonut sitä edes toisten kuullen, ainakaan tahallisesti, saattoi siellä pihalla muitakin olla mutta ei muistaakseni ihan lähellä) että olisi todellakaan tällaista hänelle toivonut, vaikka ei ollutkaan mikään Vuoden kasvattaja ja opettaja, kuten liikunnan opettajat harvoin ovat.

[/quote]

Häh??

Vierailija
57/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
58/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian kauan huonossa suhteessa. Lopulta sitten eksäni petti ja jätti mut miespuolisen työkaverinsa takia. Oli siis "lesbo".. vajaa vuosi myöhemmin tää jätkä pettää sitä mun eksääni ja äitikin vielä kuoli lisäksi. Pakko myöntää, mut hieman hymyilyttää vieläkin.

Vierailija
59/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt karmatapauksia esim. tässä pari "teini"vuosilta:

veemäinne entinen kaveri esitti edessäpäin lojaalia ja ystävällistä mutta heti kun selän käänsi nainen puhui vain täyttä p*skaa kaikista ystävistään (haukkui minulle muita ystäviään ja takuulla haukkui myös minua muille). Hän jäi tästä kaikesta kiinni niin että nainen "iski" silloisena mielenkiinnonkohteenani olleen miehen, heille tuli joku lyhyt (yhden illan tms.) juttu ja kaikki selvisi pian. Nainen luuli että pystyy pitämään kaiken ikuisesti salassa, mutta hänellä itsellään oli niin paha olo kaikesta omasta käytöksestään että hän sekä pilasi välinsä minuun että myös välit tuohon mieheen, joka ei näiden tempausten jälkeen enää katsellut ko. naista hetkeäkään kuten en minäkään. Niin tämä nainen menetti siis sekä parhaan ystävänsä, miesystävänsä että myös jäi lapsettomaksi. Pitkällä huvilla on joskus kaamea loppu! en voi sanoa sääliväni koska nainen katkeroitui ja näki vain virheitä muissa ja alkoi pitää kaikkia entisiä ystäviään ja ex-kumppaneitaan vihamiehinään.

Yksi tuttu harrasti villejä yhden illan juttuja, lupaili miehille suhteita, petti ja vaihtoi miehiä kuin sukkia aina kumminkin niin että hänellä oli olevinaan yksi vakipoikaystävä jolle hän lässytti että sai "pysyvän" suhteen aikaan.  Kaikki loppui siihen että nainen löysi silloisen "unelmamiehen" jolle nainen tuli ilmeisesti "vahingossa" raskaaksi. Suhteen esittämistä ei kauan kestänyt ja kun naisen lapsi oli vuoden tai kaksi niin nainen jäi yksin (karma näytti mitä siitä ainaisesta pettämisestä seuraa). No nyt nainen hankki jälleen uuden kumppanin, mutta käy silti vähän sääliksi naisen lasta kun lapsen äidillä on jatkuvasti vaihtuvia "isähahmoja" ja sitten tulee aina uusi "isähahmo" tilalle.

Vierailija
60/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä exä luuli että saa aina "parhaimmat" ja kauneimmat naiset ja käy netissä kehumassa asialla mutta totuus on se että exä on yli kolmikymppinen ikisinkku joka turvautuu vodkaan heti kun menee huonosti uusissa suhteissa. On sellainen tapaus että hakee turvaa ja lohtua uusista naisista, vaikka ei koskaan sitä myöntäisi kun esittää pelimiestä joka on kauneuden palvoja. Exälle ei edes yksi missinainen riittänyt vaan hän jätti ja petti kaikkia. Niin kului muutama vuosi ja huomasin että exä on alkanut näyttää aivan kuusikymppiseltä mieheltä. En edes tunnistanut exääni kadulla tämän takia. Exä oli ennen urheilullisen näköinen komea mies jolla naisia riitti, mutta kului vain kaksi vuotta ja hänestä tuli ylipainoinen vanha nörtti joka joutuu tosissaan metsästämään naisia ja tosissaan yrittämään että edes jonkun saisi hetken iloksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi