Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?

Vierailija
09.02.2015 |

Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D

Kommentit (401)

Vierailija
121/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa eräs muija alkoi puhua musta paskaa ja käännyttää muitakin puolelleen, oli muutenkin ylimielinen yms. No jonkun ajan päästä hän kävi shoppailureissulla pk-seudulla ja osti epähuomiossa kirjavan huivin jonka joku oli leimannut täyteen natsihakaristileimoja, tästä jonkun ajan päästä hänen hevosensa kuoli ihan yllättäen.

Viime viikolla eräs tyyppi haukkui mua julkisesti somessa ja lesoili matkallaan, no hän istui sitten lentokoneessa keskellä Lainan päivän myräkkää...

Vierailija
122/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex jätti minut kolmen lapsen kanssa ja raskaana 10 yhteisen vuoden jälkeen (yli vuosi yritystä, kaksi keskenmenoa). Lähetti vaan tekstarin perään että nyt lähden, heippa. Oli kuulemma löytänyt elämänsä naisen, sielunkumppanin, ikinä ei ole tuntunut tältä jne.

Muutaman viikon päästä ex tuli itkemään olkapäätäni vasten että se unelmien nainen jätti, koko homma oli naiselle vaan väliaikainen hengailusuhde ja nainen olikin ihastunut toiseen mieheen. En voinut olla nauramatta, kaikki se hehkutus uudesta naisesta ja tosirakkaudesta ja sielunkumppanuudesta ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko mistä tää ellu? kuulostaa tutulle,tykkäsi muusikoista?

Vierailija
124/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:21"]

Ex jätti minut kolmen lapsen kanssa ja raskaana 10 yhteisen vuoden jälkeen (yli vuosi yritystä, kaksi keskenmenoa). Lähetti vaan tekstarin perään että nyt lähden, heippa. Oli kuulemma löytänyt elämänsä naisen, sielunkumppanin, ikinä ei ole tuntunut tältä jne.

Muutaman viikon päästä ex tuli itkemään olkapäätäni vasten että se unelmien nainen jätti, koko homma oli naiselle vaan väliaikainen hengailusuhde ja nainen olikin ihastunut toiseen mieheen. En voinut olla nauramatta, kaikki se hehkutus uudesta naisesta ja tosirakkaudesta ja sielunkumppanuudesta ym. 

[/quote]

Mutta tarjosit kuitenkin sen olkapääsi nojailtavaksi? :O

Vierailija
125/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni muuttui liittomme aikana julmaksi ja kylmäksi ihmiseksi. Koin paljon henkistä väkivaltaa. Lopulta jätin hänet ja aloitin uuden elämän pienen poikani kanssa. Exä oli erossa hyvin hankala. Vaati sitä ja tätä. Ei suostunut siihen ja tähän. Itse olin yhteistyöhaluinmen. Järjestimme tapaamisoikeuden ym. Pikkuhiljaa isä alkoi laistaa sovituista tapaamisista. Poika oli pettynyt ja surullinen. Lopulta isä lopetti tapaamiset kokonaan. Poika oli tosi murheellinen. Hän päätti että jos isä ei halua häntä niin hänkään ei tarvitse tuollaista isää. Tämä oli ehkä suojautumiskeino mahdollisia tulevia pettymyksiä vastaan. Vuosien kuluttua isä muutti mielensä. Hän yritti päästä yhteyteen poikansa kanssa. Poika kieltäytyi. Miehen sukulaisetkin vedettiin mukaan tähän pojan painostamiseen. (Siis tässä vaiheessa poika asui jo omillaan.) Poikaa ei kiinnostanut. Eivät siis ole tavanneet tai olleet yhteydessä pojan lapsuuden jälkeen. Isä kuulemma ikävöi poikaansa ja kärsii tilanteesta paljon. Jotenkin en jaksa sääliä isää. Niin makaa kuin petaa, vai kuinka se sanonta menikään.

Vierailija
126/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seurustelin erään kundin kanssa, hän oli selkeästi meistä se lapsellisempi vaikka hän oli 24 ja minä 19. Erityisesti humalassa hänestä tuli todella rasittava, idioottimainen ja juntti.

Viinaa hän käytti vähintään joka viikonloppu ja humalassa sai esimerkiksi sellaisia päähänpistoja, että haluaa tapella. Siis ihan vaan haastaa riitaa tuntemattomien kanssa, että voisi tapella. Hirveä uho ja kuvitelmat omista voimista. Olin aivan raivoissani kun kuulin tuosta, minusta edelleen ehkä typerintä mitä kännissä voi keksiä.

Parina viikonloppuna hän oli haastanut riitaa kaupungilla huvin vuoksi, kun tuli sitten se karma vastaan. Hän jutteli kadulla jonkun tuntemattoman porukan kanssa ja ehdotti heille, että hei, mennään hakkaamaan joku! No, nämä tyypit pitivät ideasta ja tekivät työtä käskettyä: hakkasivat poikaystäväni.

Hänellä oli ihan pandan silmät, korva turvoksissa, mustelmia siellä täällä eli oli saanut kunnon opetuksen. Häpeili tietysti naamaansa ja yritti peittää jäljet mutta minä kerroin mm. hänen äidilleen mitä hän oli tehnyt. Taisi sentään lopettaa siihen tuon tappeluhölmöilyn, enkä minäkään kauaa häntä enää katsellut.

Vierailija
127/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu haukkui raskaana ollessaan kaikki vammaiset. Ei vois ikinä pitää vammasta lasta, olis kuulemma elämänsä hirvein asia. Lapsi ei ollut edes vuoden vanha, kun sai diagnoosin. On kehitysvammainen. Tämä tuttu kimpaantuu aina, kun joki kysyy onko lapsi täysin terve (näkee jo lapsen naamasta, että on erityislapsi). Ei kehtaa myöntää asiaa kenellekkään.

Toinen tuttu haukkui naiset, jotka eroavat lapsensa isästä. Kyseessä 19v äiti, joka kuulemma teki lapsen miehen kanssa, jonka kanssa on loppuelämänsä. Ei ehtinyt ees puoleen väliin raskautta, kun erosivat.

Vierailija
128/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]

[/quote] [/quote]

Itse asun mieheni omistusasunnossa, mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pitkään ja rakastamme toisiamme. Emme ole naimisissa. Jos mies kuolisi, menisi asunto anopille. Anoppi vihaa minua, on vihannt alusta asti ja häätäisi minut varmasti. Saisi siitä suuren tyydytyksen. Joutuisin jättämään oman kotini. En tiedä miten elättäisin lemmikkimme (harrastus), joutuisin varmaan luopumaan niistäkin.

[/quote]

Pitäiskö sun tehdä asialle jotain miehen vielä eläessä? Jos miehellä ei ole lapsia (äiti perii), niin testamenttaa vaikka sinulle.... tai osta oma.... säästä nyt ainakin tuloistasi pahan päivän varalle, kun asumisesi on nyt halpaa...

Vierailija
129/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kiusaajani haukkui minua jatkuvasti rumaksi läskiksi. Kun kyseisellä pojalla käynnistyi murrosikä, iski todella paha akne ja paino nousi kun kasvava lapsi omasi suuren ruokahalun. Nauroin varsin makeasti. Pullukka <3

Vierailija
130/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhoava pomo varasti minulta asiakkaiden minulle jättämiä tippirahoja työpaikan vastaanotosta kun olin päivän sairaana. Satuin kuitenkin näkemään asiakkaat juuri ennen heidän poistumistaan, joten tiesin mennä kysymään niitä rahoja. Pomo oli luullut etten tiedä rahoista mitään, ja että hänen täytyy ne minulle toimittaa. Menin sitten kysymään rahoja vastaanotosta, ja pomo osui samaan aikaan paikalle. Meni kalpeaksi, eikä tullut viikkoon töihin. 

Vierailija
131/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:54"]Päivi Räsäsen loma sen jälkeen kun oli loukannut homoja koko syksyn oikein urakalla:

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2010123012932522_uu.shtml

Vedenpaisumus aavikolla
Rakeet ja tulvat yllättivät Päivi Räsäsen Egyptissä.
[/quote]
Ja joutuipa hän vastikään kolariinkin:

http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423185322580.html

Vierailija
132/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:23"]

Kyllä näitä on mukava lukea. Olen itsekin saanut kokea karman oppeja, ja ihan kiitollisena otan vastaan.

Karma on pikkuisen loogisempi kuin joku partaukko taivaassa, jolle pitää uhrisavun tuoksua lähettää sieraimiin, ja joka armahtaa kaikki paskiaiset jotka häneen uskovat.

[/quote]

Kumpikin yhtä satua.

Vierailija
133/401 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä

Vierailija
134/401 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tapahtui seuraavaa:
Ensimmäisessä työpaikassani ollessani mieleeni tuli pitää vähän "omaa lomaa" ja ottaa aurinkoa.
Kävelin siis täysin terveenä lääkäriin ja sain sairauslomaa muistaakseni kolme päivää.

Palasin töihin ajallaan kun parin päivän päästä sain selkääni valtavan lihaskrampin, josta toipuminen kesti ainakin reilun viikon.
Parin päivää edellisestä toipumisesta niskani menivät jumiin.
En saanut päätä käännettyä kumpaakaan suuntaan yli viikkoon.
Ja taas kerran toivuttuani tulin töistä, kompastuin ja mursin jalkapöytäni kolmesta kohtaa.
Sen parantuminen tuntui ikuisuudelta.
Olen oppinut läksyni, menen töihin silloin kuin vähänkin kykenen ja teen hommani kunnialla.

Vierailija
135/401 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:37"]

Kahdelle tutulleni on käynyt vähän samoin. Toiselle, sille mukavammalle en olisi suonut karmaa.

Mutta siis kumpikin kauneuden palvojia ja laihduttivat hulluina ja olivat sitä mieltä, että kakarat pilaa vartalon ja vielä tämän kesän haluan nauttia terasseista ja oluista. Ja raskaana olevat kaveritkin oli tylsiä.

Kumpikaan ei sitten saanut lasta yrityksistä ja hoidoista huolimatta. Toiselle voin sanoa, että karma, koska on yksinkertaisesti niin ilkeä ja ylimielinen. Nyt sitten elää ukkonsa kanssa kahdestaan hienossa talossa ja tihkuu keski-ikäisen naisen katkeruutta lapsettomuudestaan.

Toinen on sopeutunut tilanteeseen ja on oppinut elämään ilman katkeruutta. Hänelle suonkin kaiken onnen, mitä toivottavasti elämässään saa. 

[/quote]

Mä en näe tuossa karmaa vaan anoreksian seuraukset. Se on veemäinen tauti, ja lapsettomuus on mielestäni nuoruuden ylimielisyydestä vähän turhan kova rangaistus.

Vierailija
136/401 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:50"]

Pari kertaa on tullut mieleen, että onko ollut sattumaa vai onko universumi halunnut antaa opetuksen. Itse ajattelin aina, että millaiset ihmiset oikein saavat keskenmenoja..no, sainpa sitten kolme, joten selväksi tuli. . Yksi tutun tuttu oli aina juhlissa ym todella vittumainen, yrmeä ja katseli pitkin nenänvartta jokaista. Joutui pahaan kolariin jakas, nynykyään on mukava. Yksi entinen työkaveri oli kova seläntakana puhuja, joka härskisti käytti ihmisiä hyväksi ja puhui paskaa anopistaan. Kuinka ollakaan, mies löysi uuden. Silloin kyllä hieman tuli sellainen olo, että niinpä niin!

[/quote]

Mä en oikein pidä siitä, että ihmisiä arvotetaan ilmeen ja ulkomuodon perusteella. Yrmeys voi johtua vaikka siitä, että on kipuja tai ihmissuhdeongelmia. Se, että hän muuttui iloisemmaksi onnettomuuden jälkeen on ihan ymmärrettävää, ihminen tajuaa että voi aina menettää henkensä, mutta ei ne kivut tms. silti vältis mihinkään ole kadonneet. En näe tässä mitään karmaa.

Ja mistä sä tiedät, millainen se sun työkaverin anoppi oikeasti on, jos onkin vaikka ihan hirviö? Itsekin tulit yllä arvostelleeksi muita vaikket tiedä asioiden kaikkia puolia.

Vierailija
137/401 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistisen tuttavanaisen lapsi alkoi seurustella vakavasti ulkomaalaisen kanssa :D

Vierailija
138/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ihan oikein!! Oliko Audi tai bemari ;D

Vierailija
139/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:53"]Hah! Ihan oikein!! Oliko Audi tai bemari ;D
[/quote]

No itseasiassa valkoinen Audi :) Ap

Vierailija
140/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi