Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?

Vierailija
09.02.2015 |

Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D

Kommentit (401)

Vierailija
1/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähti avioliitostaan ovet paukkuen uuden miehen perään ja jätti exänsä maksettavaksi isot velat. Kieltäytyi osituksesta. Sitten hän painosti laitoksessa asuvan muistisairaan sukulaisensa tekemään uuden testamentin, jossa edunsaajana oli tietenkin hän itse. No, sukulainen kuoli ja nainen peri. Mutta perinnön veikin ulosottomies aivan kokonaan niiden vanhojen velkojen maksuun. Voittaja oli huijarin ex, joka sai omankin osuutensa veloista kuitatuksi.

Vierailija
2/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies petti mua, haukkui lihavaksi kylmäksi paskiaiseksi, joka ei arvosta omaa perhettään tai sukuaan. Olin ihan romuna kun päätin sen avioliiton. Nyt mies on naimisissa plussapallon kanssa ja menetti välinsä puoleen sukulaisistaan meidän eron seurauksena, koska puolet hänen omista sukulaisistaan on mielemmin minun kanssani tekemissä kuin hänen. Mulla on hyvät välit omaan perheeseen ja omaan sukuuni ja lisäksi tuli kaupan päälle siis vielä puolet miehen suvusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:35"]

En nyt tiiä kelpaako tää mutta koin niiiiiin suurta vahingoniloa tässä pari päivää sitten... Samassa talossa asuu manneja jotka jättää autonsa aina talon eteen (vaikka merkki kieltää + pelastustie) ja viis veisaa vaikka muiden täytyisi esim. tuoda huonekaluja tms autolla talon eteen. Itselläni sellainen tilanne että joka viikonloppu tuodaan tavaraa vanhasta kodista, mannejen autot aina tiellä. Noh, anyway. Viime vkl piti tuoda peräkärrillä tavaraa ja kärri jäi talon eteen siksi aikaa että saadaan toinen kantaja tavaroille (eli 10min) tänä aikana taas eräs kansallispukuinen ajoi auton talon eteen/peräkärrin viereen mutta HUPS; tuli piiiiiitkä naarmu autoon kun ei ihan taittunut auto kunnolla ;) kuulin tän taivaallisen äänen kun kärri naarmutti autoa. Ai että mä nautin.

[/quote]

Kärri? Missä päin Suome sanotaan kärri, eikä kärry?

[/quote]

Kertokaa nyt.

Vierailija
4/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä karman lain toteutuminen liittyy itseni: Menin sänkyyn tuttuni miesystävän kanssa. Vuosien päästä mieheni petti minua kaverini kanssa. Sainpahan tuta, miltä tuntuu, kun mies pettää ja vieläpä ihmisen kanssa, josta olin pitänyt.

Vierailija
5/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeväkivaltaan suhteissaan syyllistynyt mies pahoinpideltiin sattumanvaraisesti nuorisojengin toimesta. Eivät tunteneet toisiaan ennestään mies ja pahoinpitelijät siis.

Vierailija
6/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hetken mielijohteesta kerjäläiselle kaksi euroa. Voitin veikkauksen arvalla seuraavana päivänä 2500 euroa. Nice bitch sillä kertaa.

Vierailija
7/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:03"]

En nyt tiiä kelpaako tää mutta koin niiiiiin suurta vahingoniloa tässä pari päivää sitten... Samassa talossa asuu manneja jotka jättää autonsa aina talon eteen (vaikka merkki kieltää + pelastustie) ja viis veisaa vaikka muiden täytyisi esim. tuoda huonekaluja tms autolla talon eteen. Itselläni sellainen tilanne että joka viikonloppu tuodaan tavaraa vanhasta kodista, mannejen autot aina tiellä. Noh, anyway. Viime vkl piti tuoda peräkärrillä tavaraa ja kärri jäi talon eteen siksi aikaa että saadaan toinen kantaja tavaroille (eli 10min) tänä aikana taas eräs kansallispukuinen ajoi auton talon eteen/peräkärrin viereen mutta HUPS; tuli piiiiiitkä naarmu autoon kun ei ihan taittunut auto kunnolla ;) kuulin tän taivaallisen äänen kun kärri naarmutti autoa. Ai että mä nautin.

[/quote]

[/quote]

Kertokaa nyt.

[/quote]

En tiedä mistä tuo "kärri" on mun puheeseen tarttunut mutta olen Tampereelta.
En siis ole tuo alkuperäinen kärri-sanan käyttäjä.

Vierailija
8/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin varatun miehen ja jätti mut toisen takia. 

Vierailija
9/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:03"]

[/quote]

[/quote]

Kertokaa nyt.
[/quote]

Mä voisin sanoo kärri, oon porilainen

Vierailija
10/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:45"]Naisen jonka kanssa eksäni petti minua vuosi hyvin epäimartelevat tissikuvat someen, tyttö pamahti paksuksi, jäi yksinhuoltajaksi ja jäi lukio kesken eron vuoksi. Lähti muuten työpaikkakin alta kun hain lähestymiskieltoa. Karma is a bitch and so am i.
[/quote]

Mistä se oli saanut sun tissikuvat? Ratsasiko se eksäsi puhelimen? o _O

Vierailija
11/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:33"]

Kun olin lapsi, naapurissa asui Uolevi-niminen alkoholisoitunut mies, kaverini kanssa monesti rallateltiin "Uolevi pian kuolevi". Ei mennyt kauan kun mies vietiin ambulanssilla, sai ilmeisesti jonkin sairaskohtauksen johon kuoli.
27

[/quote]

ihan yllätyksenä tuli että uolevi-nimisetkin kuolee?

[/quote]

Huomaa sana "pian". Tapahtui aika pian tapahtuman jälkeen, mies ei ollut kuuttakymmentäkään.

[/quote]

Eli tuli yllätyksenä, että alkoholistit kuolevat nuorena?
[/quote] vittu sä oot ärsyttävä :D onko pakko kysyä jonninjoutavia koko ajan? :D

Vierailija
12/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen megasuosittu ja seksikäs kiusaajani lihoi muodottomaksi ja menetti kaikki "kaverinsa" koska oli niin v-mäinen ämmä. Eksyin hänen facebook-profiiliinsa, hänellä on kuvia vain kissastaan ja päivityksiä toivottomasta työnhausta. Kukaan ei tykkää kuvistaan eikä toivota synttäreitä paitsi sukulaiset. Olin hetken vahingoniloinen ja sitten alkoi harmittaa hänen puolestaan. En toivoisi tuota edes pahimmalle vihamiehelleni.

Vierailija
13/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:45"]Naisen jonka kanssa eksäni petti minua vuosi hyvin epäimartelevat tissikuvat someen, tyttö pamahti paksuksi, jäi yksinhuoltajaksi ja jäi lukio kesken eron vuoksi. Lähti muuten työpaikkakin alta kun hain lähestymiskieltoa. Karma is a bitch and so am i. [/quote] Mistä se oli saanut sun tissikuvat? Ratsasiko se eksäsi puhelimen? o _O

[/quote]

nainen, lukio jäi kesken? jotain alaikäistäkö miehesi pani ja ei kai alaikäistä vastaan voi lähestymiskieltoa hakea. Sori, jos ymmärsin väärin. Vai olitko se sinä joka pamahdit paksuksi?

Vierailija
14/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:45"]Naisen jonka kanssa eksäni petti minua vuosi hyvin epäimartelevat tissikuvat someen, tyttö pamahti paksuksi, jäi yksinhuoltajaksi ja jäi lukio kesken eron vuoksi. Lähti muuten työpaikkakin alta kun hain lähestymiskieltoa. Karma is a bitch and so am i. [/quote] Mistä se oli saanut sun tissikuvat? Ratsasiko se eksäsi puhelimen? o _O

[/quote]

nainen, lukio jäi kesken? jotain alaikäistäkö miehesi pani ja ei kai alaikäistä vastaan voi lähestymiskieltoa hakea. Sori, jos ymmärsin väärin. Vai olitko se sinä joka pamahdit paksuksi?
[/quote]

Olisko ollut sen naisen tyttö?

Vierailija
15/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut mieleen, että onko ollut sattumaa vai onko universumi halunnut antaa opetuksen.
Itse ajattelin aina, että millaiset ihmiset oikein saavat keskenmenoja..no, sainpa sitten kolme, joten selväksi tuli. .

Yksi tutun tuttu oli aina juhlissa ym todella vittumainen, yrmeä ja katseli pitkin nenänvartta jokaista. Joutui pahaan kolariin jakas, nynykyään on mukava.

Yksi entinen työkaveri oli kova seläntakana puhuja, joka härskisti käytti ihmisiä hyväksi ja puhui paskaa anopistaan. Kuinka ollakaan, mies löysi uuden. Silloin kyllä hieman tuli sellainen olo, että niinpä niin!

Vierailija
16/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]

[/quote]

[/quote]

Olisko ollut sen naisen tyttö?

[/quote]
Minä myös luin pitkään ja päättelin että oli nainen, jonka kanssa mies petti. Tämä nainen laittoi jotain tissikuvia miehen exästä eli kirjoittajasta someen. Sitten tämän inhottavan naisen lukioikäinen tytär sai tuta äitinsä teot karman muodossa, kun tuli raskaaksi, erosi eli jäi yksinhuoltajaksi ja jätti lukion kesken.
Sit tää kirjoittaja sai tälle inhottavalle naiselle lähestymiakiellon, minkä vuoksi lähestymään kielletty nainen menetti työnsä.

Vierailija
17/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, naapurissa asui Uolevi-niminen alkoholisoitunut mies, kaverini kanssa monesti rallateltiin "Uolevi pian kuolevi". Ei mennyt kauan kun mies vietiin ambulanssilla, sai ilmeisesti jonkin sairaskohtauksen johon kuoli.
27

[/quote]

[/quote]

Huomaa sana "pian". Tapahtui aika pian tapahtuman jälkeen, mies ei ollut kuuttakymmentäkään.

Vierailija
18/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:45"]Naisen jonka kanssa eksäni petti minua vuosi hyvin epäimartelevat tissikuvat someen, tyttö pamahti paksuksi, jäi yksinhuoltajaksi ja jäi lukio kesken eron vuoksi. Lähti muuten työpaikkakin alta kun hain lähestymiskieltoa. Karma is a bitch and so am i. [/quote] Mistä se oli saanut sun tissikuvat? Ratsasiko se eksäsi puhelimen? o _O [/quote] nainen, lukio jäi kesken? jotain alaikäistäkö miehesi pani ja ei kai alaikäistä vastaan voi lähestymiskieltoa hakea. Sori, jos ymmärsin väärin. Vai olitko se sinä joka pamahdit paksuksi? [/quote] Olisko ollut sen naisen tyttö? #84 [/quote] Minä myös luin pitkään ja päättelin että oli nainen, jonka kanssa mies petti. Tämä nainen laittoi jotain tissikuvia miehen exästä eli kirjoittajasta someen. Sitten tämän inhottavan naisen lukioikäinen tytär sai tuta äitinsä teot karman muodossa, kun tuli raskaaksi, erosi eli jäi yksinhuoltajaksi ja jätti lukion kesken. Sit tää kirjoittaja sai tälle inhottavalle naiselle lähestymiakiellon, minkä vuoksi lähestymään kielletty nainen menetti työnsä.

[/quote]

Ok, näin se varmaan on. Mutta kannattais nyt varoa, ettei iske omaan nilkkaan takaisin, sen verran vihaa omaa karmaa pilaamassa.

Vierailija
19/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:18"]

27

[/quote]

[/quote]

[/quote] Missä kohtaa tuossa mielestäsi oli se karma?

Vierailija
20/401 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan