Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?

Vierailija
09.02.2015 |

Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D

Kommentit (401)

Vierailija
61/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:35"]En nyt tiiä kelpaako tää mutta koin niiiiiin suurta vahingoniloa tässä pari päivää sitten... Samassa talossa asuu manneja jotka jättää autonsa aina talon eteen (vaikka merkki kieltää + pelastustie) ja viis veisaa vaikka muiden täytyisi esim. tuoda huonekaluja tms autolla talon eteen. Itselläni sellainen tilanne että joka viikonloppu tuodaan tavaraa vanhasta kodista, mannejen autot aina tiellä. Noh, anyway. Viime vkl piti tuoda peräkärrillä tavaraa ja kärri jäi talon eteen siksi aikaa että saadaan toinen kantaja tavaroille (eli 10min) tänä aikana taas eräs kansallispukuinen ajoi auton talon eteen/peräkärrin viereen mutta HUPS; tuli piiiiiitkä naarmu autoon kun ei ihan taittunut auto kunnolla ;) kuulin tän taivaallisen äänen kun kärri naarmutti autoa. Ai että mä nautin.
[/quote]
Luulin että kärri oli kirjoitusvirhe, kunnes luin koko tekstin.. oh god ei..

Vierailija
62/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajat jotka mm. potkivat koulun epäsuosituinta poikaa heistä tuli narkkareita ja työttömiä alkoholisteja ja koulun pahiten kiusatuin poika opiskeli paljon, osaa lukuisia kieliä ja pääsi oikein hyvään työhön monipuoliseen ympäristöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että pulut ovat kivoja eläimiä ja kehuin niitä aina kunnes pululauma muutti talon parvekkeelle paskomaan parvekkeen täyteen aamusta iltaan saakka päivittäin

Vierailija
64/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen (maata en paljasta) mies petti ja pakotti seksiin heti alussa kun tutustuttiin. Toi kerran minun eteeni myös oikeita maksullisia naisia. Selitti aina typeriä juttuja myös pettävistä ystävistään. Jätin kuviot ja häivyin maisemista. Meni muutama vuosi ja kuulin että miehellä oli ollut hetken joku naisystävä joka jätti hänet melko nopeasti ja exä joutui myös vankilaan jostain syystä pariksi kuukaudeksi, syytä en edes halua tietää mutta karma toteutui.

Vierailija
65/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella yksi tyttö piirsi possun kuvia luokan ylipainoisesta tytöstä ja kiusasi häntä, aikuisena kävikin niin että kiusaajatytöstä tuli ylipainoinen, masentunut ja syrjäytynyt. Ei olisi kannattanut

Vierailija
66/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin olemasta kivan oloisen, tarpeeksi hyvin toimteentulevan ja melko komeankin miehen tyttöystävä koska pelkäsin ettei suhteesta kumminkaan tulisi mitään. Keksin nopeastikin kaikkia melko turhia syitä kuten ettei ollut tarpeeksi juteltavaa- Mies jäi oman onnensa nojaan ja löysikin lopulta hyvän kumppanin. Tämän jälkeen minä tapasin ainoastaan täysin pelkkiä k*sipää miehiä jotka olivat kaikki pettäjiä, narsisteja, patologisia valehtelijoita, huijareita ja ties mitä. Vuosien jälkeen tapasin vielä saman miehen kerran uudelleen ja hän sanoi että pidän vain valehtelevista pahoista miehistä. Karma osoitti että valitsin väärin.

Vierailija
67/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden lestatytön jolla oli erittäin ankara kuri (mm. tvtä sai katsoa vain tietyn ajan ja nettiä käyttää vain tunnin tms.) tyttö päätyi yhteen muslimimiehen kanssa. Lestaperhe tuskin oli onnessaan tytön valinnasta, mutta karma.

Vierailija
68/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:33"]

Kun olin lapsi, naapurissa asui Uolevi-niminen alkoholisoitunut mies, kaverini kanssa monesti rallateltiin "Uolevi pian kuolevi". Ei mennyt kauan kun mies vietiin ambulanssilla, sai ilmeisesti jonkin sairaskohtauksen johon kuoli.
27

[/quote]

Tämä tarina ei liity karmaan yhtään mitenkään.
[/quote]

Aivan vain siihen että tolla ei ole käytöstä.

Vierailija
69/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on positiivinen juttu, mutta halusin silti jakaa. Lukion pitkän matikan tunneilla usein yksin hiljaa nurkassa istunut "nörtti"poika, joka ei ulkonäöltään ehkä ollut niin kovin vetävä eikä tainnut omata paljoa ystäviä veti huippupisteet kemiasta, fysiikasta ja matematiikasta yo-kokeissa. Sai valmistujaisjuhlassa stipendit kaikista noista aineista ja sai niin mahtavat aplodit ja hurraukset, että koko juhlasali raikui. Sellaisista pystyvät monet niistä koulun ulkonäkökeskeisistä, itseään parempana pitävistä ja äänekkäistä ihmisistä vain haaveilemaan. Tuo hetki lämmitti niin syvältä sisimmästä, ettei monikaan hetki yllä samaan.

Vierailija
70/401 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammakerhossa yksi vähemmän koulutettu äiti paasasi jumalan raivosta ja siitä, miten hedelmöityshoidot pitäisi kieltää. Ryhmässä oli muutama äiti, joka oli varmuudella käynyt läpi rankkojakin hoitoja. Voitte arvata miten kävi. Kun naisen esikoiselle ei tullutkaan sisarusta viiden vuoden yrittämisen jälkeen, niin olivat turvautuneet lapsettomuushoitoihin.

Vierailija
71/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:21"]

Ex jätti minut kolmen lapsen kanssa ja raskaana 10 yhteisen vuoden jälkeen (yli vuosi yritystä, kaksi keskenmenoa). Lähetti vaan tekstarin perään että nyt lähden, heippa. Oli kuulemma löytänyt elämänsä naisen, sielunkumppanin, ikinä ei ole tuntunut tältä jne.

Muutaman viikon päästä ex tuli itkemään olkapäätäni vasten että se unelmien nainen jätti, koko homma oli naiselle vaan väliaikainen hengailusuhde ja nainen olikin ihastunut toiseen mieheen. En voinut olla nauramatta, kaikki se hehkutus uudesta naisesta ja tosirakkaudesta ja sielunkumppanuudesta ym. 

[/quote]

Mutta tarjosit kuitenkin sen olkapääsi nojailtavaksi? :O

[/quote]

En minä mitään tarjonnut. Toki me oltiin väleissä lasten vuoksi. Lapset kärsi ihan riittävästi muutenkin ilman että olisin ryhtynyt veemäiseksi ämmäksi joka ei anna isän tavata lapsiaan ja lasten isäänsä. Itseasiassa tärkeintä oli hyvien välien säilyttäminen ja lasten tuskan minimoiminen. Aluksi kaverien nurkissa majaileva mies kävi luonani tapaamassa lapsia ja myöhemmin vauvaakin kun itse olin muualla. 

Vierailija
72/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]

Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.

[/quote] Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?

Vierailija
73/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]

Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.

[/quote] Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?
[/quote]

Ehkä siitä, että kyse ei ole karmasta vaan sinun (ilmeisen oikeutetusta?) kostosta.

Vierailija
74/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"]

[/quote]

No sen perusteella mitä kirjoitit, niin alapeukuille on perusteet!

Äitipuolesta emme tiedä muuta kuin sen, että on ollut isäsi kanssa loppuun asti. Isäsi on väkisinkin välittänyt tästä naisesta kun on pitänyt yhtä kuolemaansa saakka. Isäsi itse aikuisena valitsee kenen kanssa on, ei sitä lapset päätä!
Sinä taas annoit itsestäsi kylmän kuvan, olet häätänyt ihmisen kodistaan ja olet vielä ylpeä siitä.

Vierailija
75/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt-palstalla nimimerkki röppö vittuili todella ilkeästi nimimerkki rollolaiselle jonka vauva oli kuollut jokunen vuosi aiemmin. röpön vauva syntyi etuajassa ja kuoli myöhemmin.
Ihan kamalaa mutta ko. sanonta tuli mieleen. Ja tiedän henkilöt muutenkin kuin nimimerkkeinä ja tosijuttuja on :(

Vierailija
76/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse asun mieheni omistusasunnossa, mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pitkään ja rakastamme toisiamme. Emme ole naimisissa. Jos mies kuolisi, menisi asunto anopille. Anoppi vihaa minua, on vihannt alusta asti ja häätäisi minut varmasti. Saisi siitä suuren tyydytyksen. Joutuisin jättämään oman kotini. En tiedä miten elättäisin lemmikkimme (harrastus), joutuisin varmaan luopumaan niistäkin.

Vierailija
77/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:24"]

[/quote]

No sen perusteella mitä kirjoitit, niin alapeukuille on perusteet!

Äitipuolesta emme tiedä muuta kuin sen, että on ollut isäsi kanssa loppuun asti. Isäsi on väkisinkin välittänyt tästä naisesta kun on pitänyt yhtä kuolemaansa saakka. Isäsi itse aikuisena valitsee kenen kanssa on, ei sitä lapset päätä!
Sinä taas annoit itsestäsi kylmän kuvan, olet häätänyt ihmisen kodistaan ja olet vielä ylpeä siitä.

[/quote] Niin, sehän tässä oli aiheenakin, karma is the bitch.

Vierailija
78/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"] Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua. [/quote] Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta? [/quote] Ehkä siitä, että kyse ei ole karmasta vaan sinun (ilmeisen oikeutetusta?) kostosta.

[/quote] Karmassa on samasta asiasta kyse eli sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
79/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:28"]

[/quote]

Itse asun mieheni omistusasunnossa, mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pitkään ja rakastamme toisiamme. Emme ole naimisissa. Jos mies kuolisi, menisi asunto anopille. Anoppi vihaa minua, on vihannt alusta asti ja häätäisi minut varmasti. Saisi siitä suuren tyydytyksen. Joutuisin jättämään oman kotini. En tiedä miten elättäisin lemmikkimme (harrastus), joutuisin varmaan luopumaan niistäkin.

[/quote] Et kuitenkaan ole ollut ilkeä mieheksi lapsille. Ehkä anopillesi tulee vielä karmat. Kannattaisiko miehesi testamentata asunto sinulle?

Vierailija
80/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:28"]

[/quote]

[/quote]Kyse onkin siis sinusta. Elintasosi putoaisi huimasti jos anoppisi saisi päättää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi