Mun serkulla on neljä lasta, Kolme eri isää.
Minusta se on likaista, mutten kehtaa sanoa sille. Hyhhyh! : x
Kommentit (26)
Serkullasi on biologinen isä ja kaksi isäpuolta?
Niin ja on myös miehiä, tunnettujakin, joilla on lapsia 3-4 naisen kanssa. Hyhhyh mitä ukkoja.
Monenkos naisen kanssa niillä miehillä on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja on myös miehiä, tunnettujakin, joilla on lapsia 3-4 naisen kanssa. Hyhhyh mitä ukkoja.
Juu. Jere Karalahti, Matti Nykänen, Antti Reini, Esko Salminen, Jörn Donner jne. Eikä kukaan kyseenalaista heidän isyyttään.
Mun äidillä on lapsia kahden eri miehen kanssa. Isällä taas kolmen eri naisen kanssa. Kumminkin tuo on yksi vähiten ongelmallinen asia kummankin vanhemmuudessa.
Elämä ei aina mene kuin oppikirjoissa, eikä sille voi välttämä itse mitään.Minullakin on neljä lasta kolmen eri miehen kanssa. Ekan lapsen isän kanssa erottiin, hyvä yhteishuoltajuus silti. Tapasin joitain vuosia myöhemmin uuden miehen ja hänen kanssa saatiin yhteinen lapsi, mutta mies kuoli kun lapsi oli pieni. Kaksi nuorinta lasta on sitten nykyisen miehen kanssa.
Mun miespuolisella serkulla on 4 lasta 3 eri naisen kanssa. Veljelläni on 4 lasta 3 eri naisen kanssa. Näistä ei ole koskaan missään huudeltu eikä tuomittu, vaikka kumpikaan ei saa edes minimielareita maksettua. Naisten vika toki nämä mulqut miehet.
Minkä värisiä lapsia? Yleensä tämmöiset tapaukset käy kaikki kansallisuudet läpi.
Minun serkulla on kolme lasta, joilla 4 eri isää. Outoa.
Ja mulla ei ole ensimmäistäkään lasta, haaveistani, toiveistani ja yrityksistäni huolimatta.
Elämässä kaikki ei mene aina tasan muttactuskin tässä katkeroituminen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa hänen puolestaan.
Vastasit moukka itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet tuntemattomia hyhyttelemään. Nostiko omaa egoa kun tommosen viitsit roskiin kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä värisiä lapsia? Yleensä tämmöiset tapaukset käy kaikki kansallisuudet läpi.
Hyi miten inhottava olet. Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolisella serkulla on 4 lasta 3 eri naisen kanssa. Veljelläni on 4 lasta 3 eri naisen kanssa. Näistä ei ole koskaan missään huudeltu eikä tuomittu, vaikka kumpikaan ei saa edes minimielareita maksettua. Naisten vika toki nämä mulqut miehet.
Toki sait tänne tuon väänettyä. Miten vaikuttaa sun elämää, ellet keksinyt tuota juttua?
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei aina mene kuin oppikirjoissa, eikä sille voi välttämä itse mitään.Minullakin on neljä lasta kolmen eri miehen kanssa. Ekan lapsen isän kanssa erottiin, hyvä yhteishuoltajuus silti. Tapasin joitain vuosia myöhemmin uuden miehen ja hänen kanssa saatiin yhteinen lapsi, mutta mies kuoli kun lapsi oli pieni. Kaksi nuorinta lasta on sitten nykyisen miehen kanssa.
Samoin. Eka mies kuoli nuorena. Nyt kaikki ovat aikuisia ja perheellisiä. Olen kaikista ylpeä ja kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Jere Karalahti, Matti Nykänen, Antti Reini, Esko Salminen, Jörn Donner jne. Eikä kukaan kyseenalaista heidän isyyttään.
Miten heidän elämä sulle tai kellekkään kuuluu??? Jätä ihmiset rauhaan
Taitaa olla melkoinen panokone se serkkusi!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla melkoinen panokone se serkkusi!
Niimpä. Samanlainen huara kuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kyseenalastaa tuntemattomien elämää? Eivaan kuulu sulle eikä mulle. Ymmärrätkö?
Otan osaa hänen puolestaan.