Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua naurattaa vanhempien tätien pukeutumisessa?

Vierailija
31.01.2015 |

Tämä on vastaisku nuorten naisten pukeutumisketjulle.

Vastaan itse ensin:

- Paksut rintaliivien olkaimet näkyy puseron läpi. Tosi hot.

- Kun kuvittelevat olevansa nuoria ja tikkujalkaisia: leggarit housuina

- Ysäri-kasari-farkut + vetoketjullinen palmikkoneuletakki

- Nilkkasukat, jotka ovat kuitenkin yhtä ohuet kuin ohuet sukkahousut

- Avonainen kaula-aukko kun naururypyt ovat levinneet tisseihin asti.

Kommentit (256)

Vierailija
81/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:30"]  Vaatteet voi vaihtaa, tukan ja meikin laittaa vasta työpaikalla. Siihen menee työpaikalla ihan sama aika kuin kotonakin. [/quote] Minä kertaan asialistaa ja materiaalia ennen palaveria mieluimmin tuohon kuluvan ajan. [/quote] Eli et siis pukeudu ollenkaan, laita tukkaasi tai meikkiä? Kirjoitin, että sama aika kuluu näihin toimiin, teki ne sitten kotona tai työpaikall

[/quote]

Pukeudun kotona ja samat puhtaat vaatteet käyvät myös töissä. En koe tarvetta laittaa korkokenkiä tai hametta palaveriin :) Tukan laitan banaaninutturalle aamulla. Meikkiä en yleensä käytä, olen luonnonkaunis. Tai sitten laitan kotona peitevoidetta ja siihen menee aikaa 1 min.

Haluaisin vain nähdä sen mieskollegan, joka aamulla töissä ähertää komeampia vaatteita ja sutii peitevoidetta silmien alle ollakseen "siisti ja tyylikäs".

Kyllä se perusterveys, hyvä ravinto ja hyvä kunto hoitavat sen ulkonäön tehokkaammin kuin hame ja korkokengät.

Vierailija
82/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku totesi että Desigual-vaatteet näyttävät oksennukselta :O

Oma oksennukseni ei ole koskaan ollut yhtä taiteellisen ja kauniin näköistä.

Enkä omista yhtäkään Desigual-vaatetta tai -laukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

143: kommenttisi keskimmäinen kappale taitaa pitää paikkansa, samaa en sanoisi ensimmäisestä ja viimeisestä.

Vierailija
84/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52- vuotias eukko ja pukeudun pillifarkkuihin ja talvella muodikkaaseen toppikseen. Kenkiä on joka lähtöön, korkeita sekä matalia. Hiukset vaaleat, suorat puolipitkät. En tunne itseäni mummoksi, enkä aio koskaan mummoksi pukeutua, sanovat muut mitä tahansa. (Sisareni aina ihmettelee sitä, että miksi en leikkaa hiuksiani lyhyiksi, kun olen jo yli 50).

Vierailija
85/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:17"]

Kaikenlaiset kaavut ja ponchot. Eivät rumia, mutta tekevät vähän velhon näköiseksi. Näitä käyttävät enimmäkseen tuollaiset 40-60 -luvuilla syntyneet kultturitädit, ihan vanhoilla ikäluokilla niitä ei kauheasti näe.

[/quote]

Häh, mitä vikaa siinä on jos näyttää velholta? :D 

[/quote]

Mietin samaa. Hmmm, pitääkin alkaa käyttää noita kun mielelläni näyttäisin velholta, tai vielä parempi; olisin velho. 

-mummo38v

[/quote]

Eihän siinä mitään vikaa olekaan. Väritykseltään maanläheiset kaavut yhdistettynä johonkin huopahattuun vain tekevät sellaisen "tässä tulee Gandalf" -lookin. Ihan sympaattinen vaikutelma kyllä tulee tuollaisista tädeistä.

T: 34

Vierailija
86/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:37"]

Määritelkää vanhempi täti?

[/quote]

Täyttänyt 30.

[/quote]

Ai, mä ajattelin kyllä yli 50v.

Vierailija
87/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:23"]

Ei helvetti tää on mainio! :D Ehdottomasti toi liian avonnainen paita ja ne jäätävät roikkotissit. :x Hyi stna.

[/quote]

__Tää on jonkun naisen mielipide ?

Vierailija
88/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:09"]"Fiksut" kengät eli sellaiset aivan järkyttävän rumat köpöttimet. En tajua miten ihmisillä on niin ruma kenkämaku :D kävin viikko sitten kenkäostoksilla ja ihmettelin että kuka ihme näitä ostaa, mutta tajusin sen kaupungilla kävellessä kun tuijottelin jalkoja. Täti-ihmiset tietenkin :) kyllä mäkin siis tosiaan ostan kengät mukavuuden ja käytännöllisyyden perusteella, mutta kyllä sitä ulkonäköäkin vois pitää kriteerinä :D [/quote] No mun hyvin leveisiin jalkoihin ei nyt vaan löydä nättejä kenkiä. Mun jalat vaatii mukavuutta ja että on erittäin leveä kärki, että Sori nyt vaan. Mulla on sellaiset Aku Ankka jalat ja niihin tulee vielä erittäin herkästi rakkuloita, joten kengän materiaalin pitää olla pehmeää. Käytän vuosia samoja hyväksi havaittuja ja sisäänajettuja kenkiä, kun on yhtä tuskaa etsiä hyviä ja sopivia kaupoista, joten varmasti on mun kengät menneet jo aikoja sitten pois muodista. Mutta mitä väliä, ei kiinnosta mitä muut ajattelee.

[/quote]

Ja jalkaholvithan laskeutuvat iän myötä. Eli pitää löytyä leveyttä jalkineeseen. Terv: 53-vuotias

Vierailija
89/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:39"]Minusta keski-iän ylittäneet naiset pukeutuvat keskimäärin tosi hyvin. Mutta olen itse lto ja meillä töissä todella moni pukeutuu kamaliin desigualin vaatteisiin ja on ties mitä pallokuviota, tunikaa ja pinkkejä tai keltaisia sukkahousuja. Yök. Kyllä minä pukeudun ihan normaalisti farkkuihin, neuleisiin, bleisereihin yms. vaikka työskentelinkin lasten kanssa.

N24
[/quote]
Siis kuka laittaa desigualia tai bleiserin päiväkotiin?
[/quote]

No kyllä minä pidän bleisereitä päiväkodissa. Ne kuuluvat ihan arkivaatteisiini, en todellakaan ala pukeutumaan töihin eri vaatteisiin kun työpaikka ei niin velvoita. Ja hyvin olen tähänki asti pärjännyt. Työskentelen tosin eskariryhmässä, jossa ei ole enää sitä lattialla kierimistä yms. mutta pukeuduin samoin koko opiskeluajan ja kaikki harjoittelut ja hyvin sujui.

N24
[/quote]

N24 oletko vanha täti?:D

Sitähän tässä otsikossa kysyttiin.

Vierailija
90/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista koomisinta on se, kun 50-vuotias yrittää pukeutua kuin teini. Aikuisen naisen pitäisi arvostaa aikuisuuttaan, eikä teeskennellä murrosikäistä.

Vierailija
91/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:39"]Minusta keski-iän ylittäneet naiset pukeutuvat keskimäärin tosi hyvin. Mutta olen itse lto ja meillä töissä todella moni pukeutuu kamaliin desigualin vaatteisiin ja on ties mitä pallokuviota, tunikaa ja pinkkejä tai keltaisia sukkahousuja. Yök. Kyllä minä pukeudun ihan normaalisti farkkuihin, neuleisiin, bleisereihin yms. vaikka työskentelinkin lasten kanssa. N24 [/quote] Siis kuka laittaa desigualia tai bleiserin päiväkotiin? [/quote] No kyllä minä pidän bleisereitä päiväkodissa. Ne kuuluvat ihan arkivaatteisiini, en todellakaan ala pukeutumaan töihin eri vaatteisiin kun työpaikka ei niin velvoita. Ja hyvin olen tähänki asti pärjännyt. Työskentelen tosin eskariryhmässä, jossa ei ole enää sitä lattialla kierimistä yms. mutta pukeuduin samoin koko opiskeluajan ja kaikki harjoittelut ja hyvin sujui. N24 [/quote] N24 oletko vanha täti?:D Sitähän tässä otsikossa kysyttiin.

[/quote]

En kyllä haluaisi moista keskenkasvuista bleiseripelleä varhaiskasvattamaan lastani.

Vierailija
92/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:34"]

Kaikista koomisinta on se, kun 50-vuotias yrittää pukeutua kuin teini. Aikuisen naisen pitäisi arvostaa aikuisuuttaan, eikä teeskennellä murrosikäistä.

[/quote]

No niimpä! Mutta mitähän sitä sitten pitäisi pukea päälleen? Suunnilleen kaikki tyylit tuomittu rikoksi tässä ketjussa jo. Ihan höpsö ketju, keskittykää nyt jo oikeisiin ongelmiin.

t

desigualtäti

Vierailija
93/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on todella vaikea löytää kenkiä. Saattaa mennä helposti yli 20 kokeilua, ennenkuin löytyy jalkaan hyvät. Mullakin on leveät jalat, vaivaisenluut ja toisessa nilkassa vielä nivelongelmaa, joten siinä ja siinä että ei yleensä tartte erikoiskenkiä. Joissain tulee ne rakot vasta 2 km kävelyn jälkeen, joten aina ei ostaessakaan hyvät lopulta ole hyvät. Niin, mä tosiaan kävelen niillä kengillä...

Vierailija
94/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:06"]

Mikähän ihmeen vika on farkuissa ja vielä bootcut-farkuissa? Mä täytän 50 ja käytän just noita. Mitähän mun sit pitäisi käyttää...  

[/quote]

Ei farkuissa mitään vikaa olekaan, eikä kukaan ole kieltänyt tässäkään ketjussa farkkujen käyttöä. Huvittavaa on, jos näyttää menneille vuosikymmenille jämähtäneeltä ja käyttää vaatteita jotka olivat suurinta huutoa joskus 15 vuotta sitten. "Klassinen pukeutuminen" ei tarkoita sitä, että käyttää nuoruutensa muotivaatteita. 
[/quote]

Apua! Tajusin muuten juuri, että 15 vuotta sitten on vuosi 2000...

Vierailija
95/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:39"]Minusta keski-iän ylittäneet naiset pukeutuvat keskimäärin tosi hyvin. Mutta olen itse lto ja meillä töissä todella moni pukeutuu kamaliin desigualin vaatteisiin ja on ties mitä pallokuviota, tunikaa ja pinkkejä tai keltaisia sukkahousuja. Yök. Kyllä minä pukeudun ihan normaalisti farkkuihin, neuleisiin, bleisereihin yms. vaikka työskentelinkin lasten kanssa. N24 [/quote] Siis kuka laittaa desigualia tai bleiserin päiväkotiin? [/quote] No kyllä minä pidän bleisereitä päiväkodissa. Ne kuuluvat ihan arkivaatteisiini, en todellakaan ala pukeutumaan töihin eri vaatteisiin kun työpaikka ei niin velvoita. Ja hyvin olen tähänki asti pärjännyt. Työskentelen tosin eskariryhmässä, jossa ei ole enää sitä lattialla kierimistä yms. mutta pukeuduin samoin koko opiskeluajan ja kaikki harjoittelut ja hyvin sujui. N24 [/quote] N24 oletko vanha täti?:D Sitähän tässä otsikossa kysyttiin.

[/quote]

En kyllä haluaisi moista keskenkasvuista bleiseripelleä varhaiskasvattamaan lastani.
[/quote]

Vaatteethan ne määrittävätkin lastentarhanopettajan pätevyyden. Minä olen onnellinen jos lapseni lto on innostunut ja jaksaa touhuta lasten kanssa. Vaatteilla ei väliä, olkoot vaikka jakkupuvussa.

Vierailija
96/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:52"]Noh.
Vanha, kiukkuttelusta väsynyt,paksu,itsensa hemmotellut siis KÄRTTYISÄ ON PAHINTA.
Sitten vihainen,takaakireä ällöttäviin seksikkäisiin lumppuihiin verhoillut-ei pukeutunut. Pahinta tässä on se takakireä ja vittumainen luonne. Ei löytyy enää mummoja-oikeita mummoja jotka rakastavat pikkulapsia ja ovat viisaita. Suurin osa "mummoista" on keskenkasvuisia munahaukkoja teinitytön ja huoran sekoitus...ja vaatetus on sen mukainen...itsensa etsiva "nuori"... SE MITÄ NUORELLE ON YMMÄRRETTÄVÄ...VANHALLE ON VÄHINTÄÄN ANTEEKSIANTAMATONTA JA NAURETTAVA...
[/quote]

Mun, vanhan mummon piti tätä yläpeukuttaa,.

Vierailija
97/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual on kyllä jotain ihan järkyttävää. 

Vierailija
98/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:37"]Määritelkää vanhempi täti?
[/quote]

Kaikki yli 25w.

Vierailija
99/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:37"]

Määritelkää vanhempi täti?

[/quote]

Täyttänyt 30.

[/quote]

Ai, mä ajattelin kyllä yli 50v.

[/quote]

Täti-ikä alkaa nykyään 22-vuotiaana.

Vierailija
100/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKÄ teitä ärsyttää desigualissa? Ok, jotkut niistä ovat sellaisia, etten ottaisi itsellenikään. Mutta on myös nättejä, vähän erilaisia, värikkäitä vaatteita. Vai onko se se, että moni ei itse uskalla sellaisia päälleen laittaa ja sitten ne ärsyttävät muidenkin päällä? Suomalainen kun yleensä pukeutuu hiirulaismaisesti, näkymättömäksi,
harmaasti. Jos joku pikkuisenkin poikkeaa linjasta, heti katsotaan, että mikä tuokin luulee olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi