Kauhea huuto mieheltä ultran jälkeen :(((
Käytiin tänään rakenneultrassa miehen kanssa, meille on kauan toivottu esikoinen tulossa. Olin ihan innoissani, että mieskin pääsi tulemaan, kun ei neuvolaan päässyt.
Ultra tehtiin alakautta (ei oo muuten ennen tehty) ja mies jotenkin suuttui siitä. Oli ihan mykkänä siellä ultrassa, ei sanonut mitään, vaikka nähtiin meidän pikkuinen ekaa kertaa. Kotimatkalla mökötti vielä, enkä tajunnut, mikä on vialla.
Kotona sitten avautui, kuinka olen kamalan pervo ja lääkäri sekopää, ja mieskin on niin nöyryytetty, kun sillä lailla levittelin haarojani. Ois kuulemma pitänyt sanoa etukäteen, niin mies ois tajunnut jäädä kotiin. MUTKU MÄKÄÄN EN TIENNYT!
Mulla on ihan kamala olo... Kuinka mä voin selittää ton asian miehelleni???
Kommentit (71)
vielä lapsettomalta siskolta on esim kystiä ultrattu
teille on vasta esikoinen tulossa?!
Käytiin tänään rakenneultrassa miehen kanssa, meille on kauan toivottu esikoinen tulossa. Olin ihan innoissani, että mieskin pääsi tulemaan, kun ei neuvolaan päässyt.
Ultra tehtiin alakautta (ei oo muuten ennen tehty)
Muuten ihan provo, mutta kirjoitit itses pussiin heti eka viestissä!;D Oo ens kerralla tarkempi!
ei silloin voi olettaakaan että raskautta ultrattas samalla tavalla...
Jos ei kerran oo ikinä ennen rakenneultraa tehty niin ei kait voi sanoa että ei oo ennen ultrattu alakautta?
ihan selvä PROVO!!
Miksi sua on aikaisemminkin ultrattu jos kerran
teille on vasta esikoinen tulossa?!Muuten ihan provo, mutta kirjoitit itses pussiin heti eka viestissä!;D Oo ens kerralla tarkempi!
Pitääkö heti olla huutamassa provoa, jos ei ymmärrä toisen viestiä?
Ensin tehtiin kyllä vatsan päältä mutta vauva oli huonossa asennossa ja lääkäri ei kaikkea nähnyt mitä olisi pitänyt ja teki sit vielä rakenneultran alakautta ja sai tarvitsemansa mitat.
Miten tää ihminen ei tajua tätä aiempaa ultraamista nyt ollenkaan?
Mä ymmärrän että rakenneultra voi olla ties kuinka mones. Meidän neuvolassa ihan terkka ultras miltei joka kerta..
Tiedän muuten miehen joka tunnusti aiemmassa suhteessa olleensa mustis kun nainen käytti tamponeja..
Ap:lle, olisit voinut kieltäytyä alakautta tehdystä ultraamisesta, jos olisit miettinyt asiaa etukäteen.
KAIKKI ON VAPAAEHTOISTA!
ITSEÄÄN EI TARVITSE "LEVITELLÄ" kaikille, enkä itsekään menisi sisätutkimukseen jos mieheni (suomalainen tavis) on paikan päällä.
En tiedä haittaisiko se häntä.
Mutta ehkä tämä on eri asia niille joilla on ollut jo monia miehiä sängyssä... yks hailee kelle sitä levittelee sen jälkeen.
Mulle on aina tehty rakenneultra vatsan päältä, (16-18v tietämillä.) kaikki tarpeellinen on aina näkynyt.
En ole halunnut tulla ronkittavaksi keskenmeno riskin takia.
Enkä muutenkaan ;-)
Kun kerran on vapaus valita mihin osallistuu.
kyllä voit olla tyhmä. jokaisen naisen olisi hyvä käydä säännööllisesti gynellä, kolemna vuoden välein papassa. ei se oo mitään itsensä levittelemsiestä vaan tervettä järkeä ja itsestää ja terveydestään huolta pitämistä.
toivottavasti sula ei ole tyttölapsia ettet omia jeesustelevia, lapsellsia ja vaarallisia ajatuksiasi syötä hänelle.
enpä oo näin tyhmään aikuiseen naiseen törmänny
Ap:lle, olisit voinut kieltäytyä alakautta tehdystä ultraamisesta, jos olisit miettinyt asiaa etukäteen.
KAIKKI ON VAPAAEHTOISTA!
ITSEÄÄN EI TARVITSE "LEVITELLÄ" kaikille, enkä itsekään menisi sisätutkimukseen jos mieheni (suomalainen tavis) on paikan päällä.
En tiedä haittaisiko se häntä.Mutta ehkä tämä on eri asia niille joilla on ollut jo monia miehiä sängyssä... yks hailee kelle sitä levittelee sen jälkeen.
Mulle on aina tehty rakenneultra vatsan päältä, (16-18v tietämillä.) kaikki tarpeellinen on aina näkynyt.
En ole halunnut tulla ronkittavaksi keskenmeno riskin takia.
Enkä muutenkaan ;-)
Kun kerran on vapaus valita mihin osallistuu.
Ap ei vastannut onko miehesi jostain muusta kulttuurista?
Itse kun menin nykyisessä asuinmaassani ekaa kertaa gynekologille, oli yllätys kun odotushuoneessa istui pelkkiä pariskuntia. Olin ainoa nainen yksin. Kun rouvat kutsuttiin sisään, ohjattiin mies toiseen, lääkärin huoneen ja varsinaisen odotushuoneen välissä olevaan huoneeseen. Siellä oli kai sitten ikäänkuin "vahdissa", mutta ei kuitenkaan nähnyt mitä lääkärin huoneessa tapahtui. Itseäni nauratti ajatus lähteä yhdessä miehen kanssa gynekologille. Toisaalta täällä oli koko ajan lääkärin lisäksi hoitaja paikalla, ja aloin ajattelemaan Suomen käytäntöä, joka oikeastaan on aika omituinen. Moni ulkomaalainen nainen voisi olla kauhuissaan joutuessaan kahden miespuolisen lääkärin kanssa suljettuun huoneeseen, ilman "esiliinaa". Täällä esimerkiksi miespuolinen hammaslääkärini käskee hoitajaa jättämään aina oven apposen auki käytävään, jos tämä poistuu hetkeksikään huoneesta.
Oma mieheni oli mukana sekä esikoisen niskapoimu-ultrassa, joka tehtiin alakautta, että synnytyksessä. Itseäni häiritsi hieman olla siinä jalat levällään kun mies näki, ja vahdin että pysyy pään vieressä, kurkkia ei saa. Yksin gynekologilla ollessani en ole mitenkään erityisen kiusaantunut, vaikka ei se nyt ihan lempihuvia olekaan. Tilanne vaan on tuntui jotenkin nöyryyttävältä ja nololta, siitäkin huolimatta että molemmat odotimme innoissamme vauvan näkemistä.
Jotenkin ymmärrän ap:n miestä, mutta en sitä että sinulle huutaa asiasta. Joka tapauksessa tuo ei tee miehestä huonoa miestä eikä isää. Joku kirjoitti että vaikuttaa mieheltä joka suhtautuu halveksivasti naisiin, mutta ei minusta. Ehkä ennemminkin sellaiselta joka haluaa pitää naisen "jalustalla", mystisenä olentona joka ei piereskele eikä vuoda verta.
Empä muuten itsekään haluaisi olla näkemässä jos joku naislääkäri tutkisi mieheni heppiä, vaikka se kuinka liittyisi vauvan tuloon :) Odottaisin kotona sen aikaa.
teille on vasta esikoinen tulossa?!