Keski-ikäiset naiset ja heidän parikymppiset poikaystävänsä.
Kommentit (80)
Nuorilta naisilta ei enää saa p.illua.
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat petipuuhissa ihan onnettomia jos vertaa 40v naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Missä näkee?
Somessa näitä ainakin on paljon. Joidenkin kaikki somepostaukset on tyyliä "tässä minä ja poikaystäväni, joka on 15 vuotta minua nuorempi".
Ihmisiä hämmästyttää kokemukseni mukaan jo se, jos nainen on miestä vain 7 vuotta vanhempi, eli ihan mitätön ikäero. Tuskinpa mitään parikymppisiä poikia näkee missään vanhempien naisten kanssa.
Näillä naisilla kuitenkin omat lapset tai lapsenlapset kyseessä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Neuroottisuutta senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuroottisuutta senkin edestä.
Neuroottisuus ja "mielenterveysongelmat" katoaisivat kunnon panolla😙😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näkee?
Somessa näitä ainakin on paljon. Joidenkin kaikki somepostaukset on tyyliä "tässä minä ja poikaystäväni, joka on 15 vuotta minua nuorempi".
Ai kuva ns uudesta poikaystävästä ?
Okei. Tunnen n. 40-50 keski-ikäistä naista ja vain yhdellä on nuorempi kumppani, mies on 48 v ja nainen "jo" 50 v 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näkee?
Ai kuva ns uudesta poikaystävästä ?
Ehkä jotain 500 kuvaa. Ehkä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hämmästyttää kokemukseni mukaan jo se, jos nainen on miestä vain 7 vuotta vanhempi, eli ihan mitätön ikäero. Tuskinpa mitään parikymppisiä poikia näkee missään vanhempien naisten kanssa.
Jo 3 vuotta nuorempi mies herättää ihmetystä 😅
Terveisin N32 ja M29
Ei ole mulla. Enkä ottaisi niin suurta ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Tunnen n. 40-50 keski-ikäistä naista ja vain yhdellä on nuorempi kumppani, mies on 48 v ja nainen "jo" 50 v 😁
Herranjestas, että hän kehtaakin noin nuoriin sekaantua! (😉)
Vierailija kirjoitti:
Ette siis ole trendin harjalla? Ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset on vihervasemmiston pilaamia Wokettajia ja nuoleevat toistensa läperöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 3 vuotta nuorempi mies herättää ihmetystä 😅
Terveisin N32 ja M29
Kukaan ei hämmästele meitä, ainakaan ääneen. Ollaan oltu jo vuosia yhdessä, ikäeroa 19v.
N55 M36
Kertoo siitä, että naisten henkinen kehitys pysähtyy parikymppisenä.