Kauhea huuto mieheltä ultran jälkeen :(((
Käytiin tänään rakenneultrassa miehen kanssa, meille on kauan toivottu esikoinen tulossa. Olin ihan innoissani, että mieskin pääsi tulemaan, kun ei neuvolaan päässyt.
Ultra tehtiin alakautta (ei oo muuten ennen tehty) ja mies jotenkin suuttui siitä. Oli ihan mykkänä siellä ultrassa, ei sanonut mitään, vaikka nähtiin meidän pikkuinen ekaa kertaa. Kotimatkalla mökötti vielä, enkä tajunnut, mikä on vialla.
Kotona sitten avautui, kuinka olen kamalan pervo ja lääkäri sekopää, ja mieskin on niin nöyryytetty, kun sillä lailla levittelin haarojani. Ois kuulemma pitänyt sanoa etukäteen, niin mies ois tajunnut jäädä kotiin. MUTKU MÄKÄÄN EN TIENNYT!
Mulla on ihan kamala olo... Kuinka mä voin selittää ton asian miehelleni???
Kommentit (71)
Sano sille että nyt tarttee vain oppia siihen että vaimo levittelee haarojaan aina kun valkoinen takki vilahtaa. Se on sitä kun lapsia tulee.
Se lienee paljon pahempaa katsottavaa....
niin mieluummin kasvattaisin lapsen itse... Kaikenlaisia älykääpiöitä maailmaan mahtuukin!
mitä miehes kuvittelee noin yleensä gynellä tapahtuvan? Mukavia jutustellaan ja niin poispäin....
Sinuna yrittäisin selittää mahdollisimman rauhallisesti, että sekä sinulle, että lääkärille se oli vain lääketieteellinen toimenpide, eikä siinä ollut mitään seksuaalista, päinvastoin tarkoituksena oli vain nähdä ihana lapsenne.
siis millähän keinolla se lapsi on saanut alkunsa? Eihän tuollaista voi selittää aikuiselle miehelle..
jos jo alakautta ultraaminen on pervoa ja sekopäistä??
Kysy, että mikä siinä nyt nöyryyttävää oli?
niin älä vaan pyydä miestäsi synnytykseen mukaan. Se on varmaan hänen mielestään nöyryyttävintä ja pervointa, mitä ikinä on tapahtunut. Tottakai ne ultraa alakautta, jos vatsan päältä ei vaikka jotain saa selville... Olisko miehesi ollut tyytyväisempi, jos lääkäri olis sanonut, että nyt ei kyllä näy oikein kunnolla, mutta oletetaan, että on siellä kaikki raajat kunnossa ja kyllä siellä varmaan sydänkin jossakin lyö... Nyt vaan ei saa selvää...
Harvinaisen idiootti mies!!
Provo tais olla joo. Kyllä ainakin meillä päin on kaikista kapsistani eka ultra tehty alakautta.
Se lienee paljon pahempaa katsottavaa....
Se teki kantansa selväksi jo ennen kuin olimme edes suunnitelleet raskautta.
Miehen mielestä nää vauva-asiat on totaalisesti "naisten heiniä". Täytyy myöntää, että jouduin jonkin verran painostamaan sitä tonne ultraankin. Luulin, että se ois jotenkin pehmittänyt sydäntä, mut ei :-(
ap
Aika outo reaktio mieheltäsi. Sulla ei ole mitää selvittelemisen tarvetta, jos toinen on oikeasti noin idiootti. Mä ihan oikeasti suuttuisin tuollaisesta käyttäytymisestä.
Varmaan kuvittelee, että sun suusta, sieraimesta tai oikeasta korvasta. Jos tämä ei ole provo niin vaikuttaa siltä, että olet ryhtynyt lapsen kanssa tekemään vielä pienempää lasta. Pahoittelut.
Ei mun mies ainakaan mitään ekaa ultraa kauhistellut vaan oli ihan innoissaan näkemästään. Helsingissä tiedettiin kertoa jo ultran kutsukirjeessä, että tutkimus tehdään todennäköisesti alakautta. Enpä usko, että reilu 3-kymppinen mieheni olisi ilman tuota tietoakaan alatieultraa hätkähtänyt. Hänhän lasta on alkuun ollut laittamassakin. Tässä vaan raskauden edetessä nää alapääasiat lisääntyy. Siihen voit asennoitua.
Ei noin älytöntä touhua voi olla kenelläkään. Järkyttävää.
Miehesi on ehkä katsellut liikaa jenkkileffoja ja -sarjoja, jossa synnytyskin toteutetaan häveliaasti joku lakana alakropan päällä ja sieltä lakanan alta tupsahtaa 2 kk ikäinen putipuhdas vauva.
Kouluta se. Muutakaan et enää voi.
joo siis tuo on vaan lapsen parhaax tuo tutkimus. tottakai on varmasti ensikertalaiselle shokki mutta ikävä kyllä eihän noita voi sivuuttaakkaan. ja tosiaan alku raskaudessa tuo on normaali homma. lopussahan tai pidemmällä- katsovat mahan päältä. ja kannattaa miestä viellä siihen synnytykseen psyykkaa koska se vasta hurjaa on. ja siis että on tosiaan kypsä ja sinut asian kanssa ettei tule mitään riitaa synnytyssalissa. se vasta ikävää olis kun kaikki tuki siellä on tarpeen. eiköhän miehesikin tajua että tätä tämä lapsen odotus on rutiinia ei mitenkään tietenkään pervoa. miehet on meihiä. ei lannistuta ;) voimia odotukseen tällä odotus on jo neljäs. mies ekana oli kanssa että ei hitto mutta toka ja eiköhän yhteinen kolmaskin mene jo rutiinilla. ainakin toisen kanssa meno oli erinlaista :) ekalla kerralla kaikki on uutta niin pitää muistaa että reaktiot ei ole aina ihan jee hienoa mageeta.. tsemppiä :) miehet on eläimiä ja onnex me naiset ollaan eläinrakkaita heheh
Sitä sä todellakin tollaisen ukon kanssa tarvitset!
Varaudu siihen, että on vauvalle syntymänsä jälkeen mustis sinusta ja kulkee myrtsinä mököttäen, kun sinä pervo imetät lastasi rinnat paljaana. Eikä sinulla riitä aikaa ja energiaa miehelle entiseen malliin. Synnytykseen älä tosiaan ota mukaan moista pässiä.
Tehtiinkö sinulle tosiaan rakenneultra alakautta? Onpas outoa??
-aptä on ultrattu aiemmin tässä raskaudessa, esim. alkuraskauden ultra
-aptä on ultrattu ennen raskautta esim. kystien tai kuukautisvaivojen takia
-ap on ollut aiemmin raskaana ja häntä on ultrattu, mutta on
*saanut lapsen aikaisemman miehen kanssa (jos ap puhuu vauvasta esikoinen-nimityksellä, koska on kyse heidän ensimmäisestä yhteisestä lapsesta? Kieltämättä kyllä aika outo selitys...)
*saanut keskenmenon
*tehnyt abortin
*antanut aikaisemman lapsensa adoptioon
Kyllä mä ainakin keksin syitä...