Jos Emma Johansson ei olisi kirjoittanut Timanttei niin olisiko Mirella keikalla
Kommentit (27)
Aika noloa ettei Mirella itse kirjoittanut vaan joku muu ja otti kunnian itselleen
Piti vaan saada yksi vähimmäiskulttuurinedustaja taas sinne no nythän niitä on kohta joka kanavalla. Puuttuu vaan venäläiset
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa ettei Mirella itse kirjoittanut vaan joku muu ja otti kunnian itselleen
No kirjoittaako joku Robin tai Isac elliot itse biisinsä? Ei.
Aika jännä että häntä ei hävetä ottaa kunniaa toiselta. Mut niinhän ne levy-yhtiössä toimineet vuosia. Tuote ja kerrotaan yleisölle mitä halutaan että saadaan myytyä. Etiketti otsaan ja myyntiin
Puhuu kauniisti ja palvoaa mun ihoo. Siis mitä?
No Robin ja Isac Elliot voisi sitten opetella vaikka tekemään itse biisinsä ja miettiä onko heillä jotain sanottavaa.
Kääriäkin voisi miettiä osaako muuta kun ryypätä, ja sekin taisi olla kopio
Vartiainen ottaa taas toiset 20 000e apurahaa sohvatyynyjen ostoon. Mene Jenni kansalaisopistoon vaikka ja mieti miten tehdään biisi äläkä varasta Suomelta
Se Immonen on nyt anna puun vällyjen välissä murustelemassa
Missä muruseni on... Tekemässä biisejälle Puulle
Behmikin imenyt jo puoli suomea kuivaksi joko sai näyttelijä uran äijänsä sedän avulla, levytyssopimus irtosi makaamalla levy-yhtiön a&r kanssa. Mitä sille kirjailijalle kävi joka loi tyylin
Levy-yhtiön tiimi ne biisit tekee että myy kaikki on harkittua
Oikeat taiteilijat jengistalkataan hengiltä.. Ettei pääse pinnalle joku itsenäinen..
Maalittavat itsenäiset artistit hengiltä kun näyttää että joku voisi pärjätä yksin
Rahat on saatava niille muutomalle
Kokeile Behm joskus istua kepin sijasta koulun penkillä.. Eikö sillä ole mukulakin jossain ja huitelee olut kädessä äijien kanssa festareilla ja ulkomailla lirkuttelemassa.. On siinäkin yks
Oikeat itsenäiset artistit pidetään tarkoituksella piilossa ja varastetaan tyyli etteivät erottuisi joukosta... Ihan sairasta
Ei olisi Mirella artistia kaikille vaunuasukeille se blondi joutuu tekemään biisejä