Pitkällisen tarkkailun jälkeen voisin väittää, että rasistit
Kommentit (29)
yhden tällaisen rasistin, paisi että se ei ole lihava. Rasistiystävänsä ovat myös samanlaisia, tosin jotkut heistä käyvät kyllä töissä.
Tämä tyyppi näyttää ulkoisesti ihan fiksulta. Koulutusta saattaa olla mutta sekin keskinkertainen. Matkustelee vain sellaisiin matkailukohteisiin joissa saa varmasti olla aidatun alueen sisäpuolla. Ettei vain joutuisi paikallisten köyhien ihmisten kanssa tekemisiin.
Ei ole saanut lapsena rakkautta vanhemmiltaan, joten hänellä on käsittelemättömiä traumoja.
On jokatapauksessa hyvin katkera.Koulutus on kyllä keskinkertainen, matkustelisin mieluusti ihan "aitojen ulkopuolellakin". Mielelläni olen paikallisten kanssa tekemisissäkin mihin matkustankin, Vanhemmiltani olen saanut rakkautta, paljon. En ole katkera eikä ole traumoja.
Minun "rasistisuuteni" kohdistuu vaan tukien väärinkäyttäjiin, ja niitä kyllä halveksin ihan kansalaisuudesta tai rodusta riippumatta joten en ehkä kuitenkaan olekaan rasisti.
Ainoa ongelmasi taitaa olla, että et ole sivistynyt! Avarakatseisuutta ja maailmankatsomusta ehkä tarvitaan tuon niin " mahtavan" listasi lisäksi. Surullista ja säälittävää...
Ainoa ongelmasi taitaa olla, että et ole sivistynyt! Avarakatseisuutta ja maailmankatsomusta ehkä tarvitaan tuon niin " mahtavan" listasi lisäksi. Surullista ja säälittävää...
Kun muutin hieman kansainvälisemmälle alueelle tuli sitä maailmankatsomusta lisää ja samalla rasismi nosti päätään.
Minustakin se on surullista. Se että ainakin osittain stereotypiat osuivat niin hyvin kohdalleen tiettyjen maahanmuuttajaryhmien kohdalla.
8
rassisteja ja kyllä niihin noi listaamas asiat sopii. Olen itsekin kouluttamaton ja työskentelen firmassa, jossa on paaljon duunareita ja paaljon rasisteja. Suurin osa heistä vetää viinaa reippaasti, vetää röökiä, syö epäterveellisesti ja lomailee Bulgariassa! Ai niin, eikä ne tunne yhtään ulkomaalaista.
varmaan mun siskonki oot nähny=)
läheppäs vähän kauemmas kalaan niin saat vähän laajemmen tutkimuksen..
On haukkunut jo insinöörit ja maatalouslomittajat. Mahtaa olla hirmu fiksu!
[ Matkustelee vain sellaisiin matkailukohteisiin joissa saa varmasti olla aidatun alueen sisäpuolla. Ettei vain joutuisi paikallisten köyhien ihmisten kanssa tekemisiin.
Asun ulkomailla ja varon visusti joutumasta tekemisiin paikallisten köyhien kanssa. Täällä kun slummialueen asukkaat ovat niitä, jotka raiskaavat, ryöstävät, kidnappaavat ja tappavat. Hurjaa menoa ja olen kiitollinen siitä, että asun vartioidussa talossa ja hyvällä alueella.
- Ei: olin vuosikurssini 10% parhaimmistoa korkeakoulussa
- Kyllä: kun matkustan niin en näe mitään järkeä pilata omaa lomaani sillä että katson minkälaisessa köyhyydessä paikallisväestö elää. Osuit siis aivan oikeaan. Mielilomakohteet ovat erilaiset risteilyt (Karibia tai Välimeri), all-inclusive kohteet (Karibia, Meksiko, Thaimaa, Malesia jne) ja Afrikan safarit.
- Ei: sain rakkautta paljon vanhemmiltani lapsena, myös kummankin puolen isovanhemmat olivat läsnä arjessa ja hyvin rakastavia
- Ei: katkera? No se pitäisi varmaan ulkopuolisten määritellä. Itse koen itseni mahdollisimman ei-katkeraksi. Edes 5v lapsettomuus ei aiheuttanut mitään katkeruutta