Pitkällisen tarkkailun jälkeen voisin väittää, että rasistit
Kommentit (29)
ovat yleensä säälittäviä laitapuolen kulkijoita joilla ei ole taustallaan m-i-n-k-ä-ä-n-l-a-i-s-t-a koulutusta. Elävät yleensä vain muiden ihmisten verorahoilla käyttäen sossun tukia ja työttömyysturvaa hyväkseen.
Pukeutuvat yleensä tuulipukuun ja tennissukkiin.
Haisevat pahalle.
Polttavat röökiä ja vetävät viinaa.
örveltävät.
Käyttävät ylisuuria t-paitoja.
Ovat lihavia.
Eivät keksi elämälleen mitään kivaa, joten ovat katkeria.
juuri samalla tavoin hänkin niputtaa yhden ominaisuuden perusteella hyvinkin laajan ja heterogeenisen ihmisjoukon yhteen. Eipä ap:kään ymmärrä että ei ole olemassa mustaa ja valkoista vaan erilainen skaala harmaita....
naiset, jotka ei vät ole saaneet miestä mistään ja päätyvät naimisiin turkkilaisten kanssa. Lopulta kulttuuri erojen vuoksi eroavat ja alkavat haukkumaan kaikkia ulkomaalaisia.
Henk. koht. kolme osuu noista oikein. Kyllä, olen ylipainoinen. Kyllä, tupakoin ja sitä kautta varmaan haisen pahalle. Loput menikin sitten pieleen. Koulutuksesta sen verran, että en ole akateeminen, mutta insinööriopinnot on tässä työn alla ja lukiokin on käyty.
sellainen millä ei tee yhtään mitään :D
Suomi on pullollaan tee-se-itse insinöörejä, jotka koulun jälkeen päätyvät kuitenkin maatalouslomittajiksi.
Minä olen kauhukseni huomannut olevani rasisti. Esim. taloyhtiöön muutti venäläisperhe -> huomasin olevani enemmän kuin onnellinen että asun eri rapussa.
Lapseni on menossa päiväkotiin syksyllä. Alueella on kolme päiväkotia. Yhdessä on paljon maahanmuuttajalapsia (ovatkohan tarkoituksella sijoittaneet kaikki nämä lapset ko. päiväkotiin). Pelkään jo nyt että oma lapseni joutuu ko. päiväkotiin niiden kahdeen muun sijaan.
En voisi kuvitellakaan että päästäisin lapseni leikkimään maahanmuuttajataustaisen perheen kotiin (puhun nyt lähinnä somaleista).
Minusta:
- olen akateeminen (ylempi korkeakoulututkinto) ja olen työpaikallani (silloin kun olin töissä ja kun menen takaisin) esimiesasemassa
- no nyt pukeudun kyllä rennosti kun olen lapsen kanssa kotona mutta yleensä työelämässä ollessani pukeudun jakkupukuun
- jätän muiden arvioitavaksi haisenko pahalle (no pikkuvauva-aikana puklut ainakin haisivat)
- en ole koskaan polttanut ja juon huomattavan vähän
- en taida örveltää
- en ole lihava -> mitat 172cm / 55kg
Minun elämässäni on vaikka mitä kivaa: matkustelua, lapsen kanssa touhuamista, paljon ystäviä, hyvä parisuhde jne jne.
Meidän kunnassa olisi kova tarve maatalouslomittajista. Niin että tänne voisivat tulla pois kuleksimasta! Onko esim. automaatioinsinöörit hyviä lomittajia? Pätevä lomittaja saisi kyllä olla, vaikea luottaa eläimiä ammattitaidottoman käsiin.
T: emäntä, ilman lomaa jo liian kauan
Minä olen kauhukseni huomannut olevani rasisti. Esim. taloyhtiöön muutti venäläisperhe -> huomasin olevani enemmän kuin onnellinen että asun eri rapussa.
Lapseni on menossa päiväkotiin syksyllä. Alueella on kolme päiväkotia. Yhdessä on paljon maahanmuuttajalapsia (ovatkohan tarkoituksella sijoittaneet kaikki nämä lapset ko. päiväkotiin). Pelkään jo nyt että oma lapseni joutuu ko. päiväkotiin niiden kahdeen muun sijaan.
En voisi kuvitellakaan että päästäisin lapseni leikkimään maahanmuuttajataustaisen perheen kotiin (puhun nyt lähinnä somaleista).
Minusta:
- olen akateeminen (ylempi korkeakoulututkinto) ja olen työpaikallani (silloin kun olin töissä ja kun menen takaisin) esimiesasemassa
- no nyt pukeudun kyllä rennosti kun olen lapsen kanssa kotona mutta yleensä työelämässä ollessani pukeudun jakkupukuun
- jätän muiden arvioitavaksi haisenko pahalle (no pikkuvauva-aikana puklut ainakin haisivat)
- en ole koskaan polttanut ja juon huomattavan vähän
- en taida örveltää
- en ole lihava -> mitat 172cm / 55kgMinun elämässäni on vaikka mitä kivaa: matkustelua, lapsen kanssa touhuamista, paljon ystäviä, hyvä parisuhde jne jne.
Tämä tyyppi näyttää ulkoisesti ihan fiksulta. Koulutusta saattaa olla mutta sekin keskinkertainen. Matkustelee vain sellaisiin matkailukohteisiin joissa saa varmasti olla aidatun alueen sisäpuolla. Ettei vain joutuisi paikallisten köyhien ihmisten kanssa tekemisiin.
Ei ole saanut lapsena rakkautta vanhemmiltaan, joten hänellä on käsittelemättömiä traumoja.
On jokatapauksessa hyvin katkera.
koska heillä ei ole kokemusta kyseisestä alasta. Tämän vuoksi päätyvät yleensä työttömiksi. Ja sen jälkeen kun huomaavat miten helposti sitä rahaa tulee ihan vain olemalla kotona. Eivät enään hakeudu töihin.
Muutenkin heillä on korkea kynnys hakeutua maatalouslomittajan töihin, koska eihän se ole heidän koulutustaan vastaavaa työtä.
Siksi jäävät mieluummin työttömiksi.
Pakkohan lomittajan on jotain tietää maatilan hoidosta että voi tehdä sitä työtä.
Itseasiassa leimaat näppärästi kaikki insinöörit ja maatalouslomittajat rasisteiksi. Millä ihmeen perusteella?
koska heillä ei ole kokemusta kyseisestä alasta. Tämän vuoksi päätyvät yleensä työttömiksi. Ja sen jälkeen kun huomaavat miten helposti sitä rahaa tulee ihan vain olemalla kotona. Eivät enään hakeudu töihin.
Muutenkin heillä on korkea kynnys hakeutua maatalouslomittajan töihin, koska eihän se ole heidän koulutustaan vastaavaa työtä.
Siksi jäävät mieluummin työttömiksi.
mutta ainoo mikä osuu kohilleen on se,että poltan... ei sulla varmaan kauheen pitkää tarkkailua ole ollut=)
Ja teen tällähetkellä asiasta tutkimusta :D
Siksi jäävät mieluummin työttömiksi.Pakkohan lomittajan on jotain tietää maatilan hoidosta että voi tehdä sitä työtä.
Itseasiassa leimaat näppärästi kaikki insinöörit ja maatalouslomittajat rasisteiksi. Millä ihmeen perusteella?
Taidatkin olla yksinkertaisesti vähän tyhmempää sorttia.
kukaan rasisteista tutuistani tai edes tutun tutuistani ei ole lähelläkään kuvailemaasi..
Ja teen tällähetkellä asiasta tutkimusta :D
Tosiasia taitaa olla kuitenkin se että sun ympäristössäs on vain kuvaamasi tyyppisiä ihmisiä. Käy vähän joskus sieltä lähiöstäs pois niin voit tavata muitakin ihmistyyppejä.
Terveisiä Jakomäeltä :D
T. Ap. Tohtori
Jatkamaan siitä, mihin jäin Penan kanssa (siinä vasta mies)..Käärin parit sätkät ja teen samalla tutkimusta. Olen väitellyt kirurgian tohtori tai jotain...
mutta yksikään väittämäsi ei sovi heihin.
olen havainnut, että mamuja puolustavat lihavat suomalaiset wanna be musliminaikkoset, joilla kainalossa tumma ja tulinen mamu:) Huntu päähän ja menoks:):)
niin he olisivat sen verran maailmaa nähneet, että tietäisivät kyllä jokaisesta maasta, rodusta ja kansallisuudesta löytyvän sekä hyviä, mukavia ihmisiä kuin niitä ikävämpiäkin ihmisiä.
Avan samoin kuin suomalaisiin mahtuu niitä koulusurmaajia ja koulusurmaajia :)