Te mammat,jotka piilottelette siteitänne ja ahdistutte jos joku näkisi teidät
Kommentit (98)
En mä nyt niitä ehdoin tahoin esittele,hölmöt ja siivotkaa suunne.Kyse on avoimuudesta.ap
Oikeesti, en todellakaan voisi suhtautua mieheen enää samalla tavalla, jos olisin joutunut illat pitkät todistamaan hänen perseensä pyyhkimistä.
Olen nähnyt mieheni paskalla, eikä tuo meidän parisuhteeseen vaikuttanut mitenkään. Vaikee mun ois kuvitella, että vessassakäynnin näkeminen saisi mut rakastamaan sitä vähemmän. Enemmän mua ällöttää miehen satunnainen tapa räkäistä nenästä limat tienposkeen, jos ei ole nenäliinat mukana.
niin en minä näe mitään syytä mennä katsomaan. Ei se minusta niin viihdyttävää ole, tai mistäs sen tietää kun en ole katsonut vieressä.
niin en minä näe mitään syytä mennä katsomaan. Ei se minusta niin viihdyttävää ole, tai mistäs sen tietää kun en ole katsonut vieressä.
Mutta sattuu ja tapahtuu elämässä, kun on yhdessä tarpeeksi kauan.
. . Jos nämä eritteet olisi minulle jotenkin pop niin hakeutuisin esim vanhustyöhön.
:D
En mäkään ymmärrä korrelaatiota kuukautissiteiden levittelyn ja seksin välillä.
Mutta sattuu ja tapahtuu elämässä, kun on yhdessä tarpeeksi kauan.
Vuosia takana vasta 12, johtunee siitä :-D
Mutta sattuu ja tapahtuu elämässä, kun on yhdessä tarpeeksi kauan.Vuosia takana vasta 12, johtunee siitä :-D
Tosin teille on varmaan ehtinyt tapahtua paljon sellaista, mitä meille ei. Jotta saattaa johtua vaikka siitäkin...
69
on ihan MUST nähdä mieheni kakkimassa :)
typerästä asiasta, että nauraa olen saanut, kiitos vaan kaikille siteistä riitaantuneille. ;D Miten te vaihdatte sen siteen sitten kauppakeskuksen vessassa vai käyttekö ollenkaan vessassa kaupoissa käydessänne, ettei lapsenne vaan saisi traumoja yhden verisen rätin näkemisestä vahingossa? Ei millään pahalla, mutta kyllä elämässä niitä pahempiakin traumoja tulee vastaan, vaikken minäkään niitä siteitä lapsilleni esittele.
Ja vessassa on meillä opeteltu käymään niin, että käymme yhtä aikaa. Kun itse olen mennyt pissalle, on lapseni tullut mukana potalle ja molemmat ovat olleet varhain kuivia ja oppineet kyllä myös sen, että vessa on oma paikka ja siellä käydään rauhassa. Jokainen tyylillään.
Joskus on joku pieru saattanut molemmilta päästä, ei ole meidän suhteen kamalimpia asioita, vessassa asioimme yksinään, mutta pienenä lapset olivat mukana opettelemassa potalle. Ja seksielämä sujuu, kun vaan ehtisi useammin...;)
on ihan MUST nähdä mieheni kakkimassa :)
Et tarvi mitään kalenterimerkintojä ja homma on sillä selvä.
miehen aikana..? Kyllä mäki vähän katon missä töräytän, mutta kyllä mä nyt mieheni aika pieraista voi.. itseppahan mulle ilmavaivoja aiheuttaa panemalla perseeseen.. Hehe
Se hullu 10
Miten te vaihdatte sen siteen sitten kauppakeskuksen vessassa vai käyttekö ollenkaan vessassa kaupoissa käydessänne, ettei lapsenne vaan saisi traumoja yhden verisen rätin näkemisestä vahingossa?
että pitäisi käydä vaihtamassa. Kiitän tästä niukkoja kuukautisiani, jotkut varmaan joutuu käymään tunnin välein mutta niinä päivinä pysyisin varmaan muutenkin ennemmin kotosalla (jos semmoinen mahdollisuus olisi).
Mulla ei ole ylivilkas rakko ja menkat on niukahkot. Miestäni en ole paskalla nähnyt, vaikka on yhdessä oltu 30 vuotta. Lapset eivät ole koskaan tulleet vessaan mukaan, joten he eivät ole siteitten vaihtoa nähneet. Sidepaketin he ovat nähneet ja kolmella tytöllä onkin jo menkat, joten he myös käyttävät niitä. Hekin osaavat tehdä siteitten vaihdon vessassa ja laittaa käytetyt roskiin. Lapset oppivat aikaisin kuivaksi, vaikka eivät käyneet mun kanssa vessassa. Kaikki osaavat lukita vessan oven, kun menevät tarpeilleen. Emme piereskele toisten nenän edessä. Se on yhteisesti sovittu sääntö meidän perheessä, ja sitä noudattaa jopa 20-vuotias poikamme. Seksielämä mulla ja miehellä on normaalin vilkasta ja estotonta edelleen, vaikka ikää on 48 vuotta.
Mulla ei ole ylivilkas rakko ja menkat on niukahkot. .
jne.
Veikkaan että tämä on suuri ongelma jollekin sellaiselle, joilla tämä vessassakäyminen ei ole yhtä helppoa ja huomaamatonta. Se varmaan ärsyttää joitain kun muilla vessassa ei konttaa vieressä lapsilauma ja alapää ei vuoda kuin Niagara. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että tuo siteiden vaihto yms on jollekin noin näyttävä suoritus, esim olkkarissa.
Haluaa koko poppoon kanssa analysoida väriä ja vuodon määrää. :(
sanoa, että juuri sen takia käymme kauppakeskuksissa vessassa, kun vietämme aina aikaamme siellä tuntitolkulla. ;D Toivottavasti ymmärrät huumorini lajin...En todellakaan tunne ketään lapsiperhettä, joka niin tekisi.
Itselläni vain ja samoin muuten olen monen muunkin huomannut tekevän, että vaikka lähtiessä kauppaan olisi käyty vessassa, käydään myös sielläkin. Ei ole minullakaan ylivilkasta rakkoa, mutta minulla on terveet elämäntavat ja nautin riittävästi nesteitä, joita myös muistan tarjota lapsilleni silloin kun käymme kaupassa. Ja jos kaupoissa käymme, siellä toki lasten ehdoilla mennään, eli vessassa käydään silloin kun tulee hätä. Ei ole heitä pakotettu pidättelemään kotiin saakka...
on minusta normaalia huomaavaisuutta, vaikka oltaisiin oltu kuinka kauan yhdessä. Ei estoisuutta, kuten jotkut täällä näyttävät luulevan. Tai toisinkinpäin: että ei tulla pesemään hampaita kun toinen on paskalla.
Piereskely toisten - kenen tahansa - läsnäollessa ei ole hyvien tapojen mukaista. Vauvat ja lapset ovat tietenkin eri asia (ennen kuin joku alkaa saivartelemaan tästä).
Siitä siteidenvaihdosta olohuoneessa en ymmärtänyt yhtä asiaa: eikö tavallisesti ihmisillä ole ne siteet vessassa? Miksi se pitää ensin viedä olkkariin ja sitten siellä asettaa paikalleen?
No, jos em. asiat saavat jonkun tuntemaan itsensä radikaaliksi ja estottomaksi niin mikäs siinä, mutta ei kannata ihmetellä jos kaikki eivät ole samaa mieltä.
kun joku tekee eritavalla kuin he, siitähän tässä on kysymys. Siis, miksi ärsyttää piereskely, miksi ei sidettä saisi vaihtaa? Eihän kukaan niin tekevä ole teitä tässä ketjussa ap:ta lukuunottamatta arvostellut. Sieltä sen sijaan sataa taas loskaa päälle niin, että roiskuu. Mikä siinä voi olla niin ärsyttävää? Jos joku pätee sillä, että on niukat kuukautiset ja lapset käyvät eriaikaan vessassa kuin itse, niin suotakoon se hänelle. Ehkäpä ei ole muuta millä päteä...
Entä kirjaston vessat, päiväkodin...? Siis ettekö oikeasti käy missään silloin kun teillä on kuukautiset? Nyt alan epäillä. Siteen pitäminen tuntitolkulla on epähygieenistä mielestäni, vaikka kuukautiset olisivatkin niukat. Veri on elatusalusta bakteereilla, vaikka jokaisen intiimihygienia onkin henkilökohtainen asia.
tuotoksiaan????????Vai sallako haaveilette moisesta?ap