Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te mammat,jotka piilottelette siteitänne ja ahdistutte jos joku näkisi teidät

Vierailija
05.02.2009 |

.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kuulu sulle, eikä kenelle muullekkaan

Vierailija
42/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kuulu sulle, eikä kenelle muullekkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Onko kaikilla menkat?!=)

10

Vierailija
44/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joidenkin lapset sellaisia että ne eivät ymmärrä puhetta vai miksi ne kaikki lapset tulee sinne vessaan mukaan? Mä en ole koskaan tajunnut että tämä meidän toiminta on jotain estynyttä, vaan olen pitänyt sitä ihan normaalina.

Hyvä että sun lapset tottelee jokaista käskyäsi.. Onko ne koiria?

10

Vierailija
45/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sun lapset tottelee jokaista käskyäsi.. Onko ne koiria?

10

En mä sitä väittänytkään.... Eikä ne koiria ole, en minäkään ole. Eikä mieskään, vaikka se joskus muriseekin.

Mä en vaan tajua miksi ne lapset tulee vessaan.

Vierailija
46/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitää vieressä toljottaa kun sidettä tai tampoonia vaihdan!

Voi sitä nyt edes JOTAIN asioita yksityisinä pitää.

Ei ihme että miehiltä loppuu kiinnostus omaa naista kohtaan kun akka piereskelee, pyyhkii persettään ja vaihtelee verisiä rättejä nenän edessä.

On asioita joita munkaan ei tarvitse/ halua tietää ukkoni hygienian hoidosta.

Vierailija
47/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitää vieressä toljottaa kun sidettä tai tampoonia vaihdan!

Voi sitä nyt edes JOTAIN asioita yksityisinä pitää.

Ei ihme että miehiltä loppuu kiinnostus omaa naista kohtaan kun akka piereskelee, pyyhkii persettään ja vaihtelee verisiä rättejä nenän edessä.

On asioita joita munkaan ei tarvitse/ halua tietää ukkoni hygienian hoidosta.

Taitaa olla menkat päällä..

Vierailija
48/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteiden vaihto miehen ja lasten nähden on seksuaalisen vapautuneisuuden merkki. Paljon on teillä vielä opittavaa elämästä, parisuhteesta ja seksistäkin näköjään!

Vierailija
49/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteitä tai tamponeja näytille. Joskus on vahingossa unohtunut lavuaarin reunalle, mutta tahallani en niitä siihen näytille jätä.

Meillä on 14-vuotias tytär, ja hänkään ei siteitä näytille jätä. Kuuliaisesti vie ne roskiin, sen olen opettanut että vessanpöntöstä niitä ei saa alas vetää, ei edes tamponeja.

Vierailija
50/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä tekemistä niillä on toistensa kanssa..

siteiden vaihto miehen ja lasten nähden on seksuaalisen vapautuneisuuden merkki. Paljon on teillä vielä opittavaa elämästä, parisuhteesta ja seksistäkin näköjään!

Ottaako sinua päähän kun me emme jaksa olla kun perseeseen ammuttuja karhuja..? Olen vähän yli väsynyt vauvan valvomisen takia ja ajattelin tulla itseäni naurattamaan juuri av-mammojen, ilmeisesti tiukkapipoisten sellaisten kanssa..

10

Vierailija
51/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä heti vedä hernettä nenään.. =)

En mä sitä väittänytkään.... Eikä ne koiria ole, en minäkään ole. Eikä mieskään, vaikka se joskus muriseekin.

Mä en vaan tajua miksi ne lapset tulee vessaan.

[/quote]

En mäkään tajua mikä siinä viehättää, että kun äiti menee vessaan niin mukaan pitää tulla, mut en viitsi ovea lukita kun on kaksikuinen olkkarissa niin turvallisempaa,että isompi taaperoinen tulee sitten mukaan.. tai sitten otan molemmat mukaan.. Munki mies murisee=) ja on karvanenki, se taitaa olla koira..

Vierailija
52/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko kaikkea niin tosissaa ottaa mitä joku tänne kirjoittaa..

10

Vierailija
53/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko että nää luulee täällä meidän jättävän kaiken paskapapereista lähtien NÄYTILLE ja vielä esittelevän niitä?Ei juma.....ap

Vierailija
54/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään siteiden vaihtoa. Jos se tekee minusta estyneen niin sitten tekee. Kuukautisissa ei ole mitään hävettävää, niistä voi kertoa vapaasti, mutta en minäkään ole toisten ihmisten eritteistä niin kiinnostunut että menisin niitä vapaaehtoisesti ihailemaan.

Ja mitä tulee näihin tyyppeihin jotka käyvät pas*alla ovet auki ja toisen pestessä hampaita vieressä: HYI HELVETTI. Oikeesti, en todellakaan voisi suhtautua mieheen enää samalla tavalla, jos olisin joutunut illat pitkät todistamaan hänen perseensä pyyhkimistä. Eri asia tietysti jos tulisi joku sairaus tai vamma, josta syystä tällaiseen tilanteeseen jouduttaisiin.

Vierailija
55/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko että nää luulee täällä meidän jättävän kaiken paskapapereista lähtien NÄYTILLE ja vielä esittelevän niitä?Ei juma.....ap

mutta niinhän me oikeesti tehäänki, eikös vaan?=)

Tästähän tuli hauska ketju..

Vierailija
56/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vaihdan vessassa. En mä haluaisi, että mieskään toisi eritteitään olkkariin, kun katson televisiota siinä. Lapset saattaa tulla vessaan tai sitten ei. En kuitenkaan erikseen näytä mitään siteitä, vaikka varmaan huomaavat, kunnen piilottelekaan. Siteet säilytän vessan alakaapissa normaalisti. Mies on varmaan joskus nähnyt jonkun siteen, mutta toki käärin siististi jätökset roskiin.

Vierailija
57/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamaan mulle siteen kun oli sormet ihan vereslihalla ihottuman takia.Kyllä hävetti.

Vierailija
58/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joidenkin lapset sellaisia että ne eivät ymmärrä puhetta vai miksi ne kaikki lapset tulee sinne vessaan mukaan? Mä en ole koskaan tajunnut että tämä meidän toiminta on jotain estynyttä, vaan olen pitänyt sitä ihan normaalina.

Jossain määrin olen kyllä estynyt näiden vessa-asioiden suhteen, sillä en tykkää käydä missään tyttöjen kimppapissillä samassa kopissa. Yksi ystäväni on monesti änkeämässä samaan koppiin mutta vedän oven kiinni hänen nenänsä edestä. En keksi mitään syytä miksi hänen pitäisi tulla katsomaan minun pissimistä, aikuisen ihmisen.

En mäkään välttämättä halua kaveria vessaan, mutta ei se nyt maata kaada. Huvittaa semmoset, jotka ei uskalla käydä yleisessä vessassa, kun joku voi kuulla pissaamisen, kakkaamisen tai siteen vaihdon äänen. :D

Mä taidan olla sitten tavallista estottomampi, kun olen myös laittanut siteen housuihin olkkarissa. :D Nykyään ei tosin tarvitse, kun käytän kuukuppia. Meillä 3 v poika tuli kerran vessaan, kun tyhjensin kuppia ja ihmetteli mikä se on. Sanoin vaan, että tää on tämmönen kuppi, naisten juttuja, eikä sitten kysellyt enempää. Tuskin sai mitään traumoja.

Vierailija
59/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa semmoset, jotka ei uskalla käydä yleisessä vessassa, kun joku voi kuulla pissaamisen, kakkaamisen tai siteen vaihdon äänen. :D

käsikakkaamisvinkkejä tms. Kakkafriikeille olis jotain uutta lukemista ;)

Vierailija
60/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkun jälkeen.

Olen laittanut myös puhtaan siteen vessassa lasten nähden, ehdoin tahdoin en niitä veriroiskeita kellekään näytä. Minä käyn monesti pienemmän kanssa yhdessä vessassa, tavallaan kannustusmielessä, enkä toisaalta näe siinä muutenkaan mitään sen ihmeellisempää pienten lasten kanssa. Isommalle hädälle menen yleensä lukkojen taakse. Ei se nyt sitä tarkoita, että jos käy pissalla kaksvuotiaan kanssa, että kävis vielä kakskymppisenkin kanssa :)

Ihme stereotypioita taas: Jos tekee siteenvaihdon julkisesti, heittelee verisiteitä pitkin olkkarin lattiaa ja esittelee jätöstuotoksiaan vessapaperista. Jos taas sulkee oven mennessään vessaan, on todennäköisesti estynyt frigidipihtari.